op de 39 was anders ook weinig asfalt, mooi parcourspeterke1974 wrote:de 80 gedaan. Weinig asfalt gezien.
Waarschijnlijk hebben ze de mooiste paadjes bewaard voor de chrono's.
09/08/09 GOMZEE-ANDOUMONT
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- gettah
- Mountainbiker
Na 4 weken verlof met veel te veel eten + drinken en veel te weinig fiets toch maar de 48 gaan bollen.
Zoals verwacht hem ik mijn peren goed gezien maar mij ook goed geammuseerd.
Persoonlijk vond ik de tocht van Haversin ( regio Ciney ) enkele weken terug mooier.
Volgend jaar zien da ik wa scherper sta, dan gaan we voor de 80.
G.
Zoals verwacht hem ik mijn peren goed gezien maar mij ook goed geammuseerd.
Persoonlijk vond ik de tocht van Haversin ( regio Ciney ) enkele weken terug mooier.
Volgend jaar zien da ik wa scherper sta, dan gaan we voor de 80.
G.
Ik heb de 56 km ook gereden en echt niet veel asfalt gezien. Daarom vond ik deze opmerking "te veel asvalt" zeker niet op zijn plaats.tarzan wrote:Ben ik blij dat ik dit lees. Ik dacht al dat ik niet meer normaal was.Schijfrem wrote:Ben hier vandaag ook de 48km TT geweest rijden.
Qua organisatie was deze perfect: genoeg parking (koeienstront inbegrepen :=) ), vlotte inschrijving, veel fluo pijlen en waarschuwingsborden onderweg en nadien een prima afspuitstand en een lekkere sossis. Van de omloop had ik meer verwacht, ik had wat meer pittige hellingen verwacht maar het is eerder een tamelijk snelle en kurkdroge Ardennen rit geworden met soms wat teveel asfalt in. 4 bevoorradingen is ook een beetje teveel van het goede, dat breekt uw ritme. 2 is meer dan genoeg.
http://www.pixagogo.com/9632724170
Waarom ? Omdat ik meer verwacht had van deze tocht. In mijn redelijke gespijsde historiek van ardennentochten heb ik nog nooit zoveel asfast moeten rijden als vandaag. Aan de laatste bevoorrading iemand gesproken die de 56 chrono aan het rijden was en hij wist mij te zeggen dat er zeer weinig asfast was.
Dit doet mij vermoeden dat ze een zo mooi mogelijk parcours wilden voor de chrono rijders, maar dat de toertocht rijders daar een beetje de dupe van waren.
Toch heb ik mij geamuseerd hoor, tkon alleen veel beter.
Maar blijkbaar zijn de chrono tochten en toertochten over volledig (sommige korte stukjes gemeenschappelijk) verschillende parcoers gelopen.
Zoals voordien gemeld herken ik echt weinig van het parcour dat ik gereden heb (56km ) in de foto's.saiko wrote:aan de foto's te zien hebben we redelijk kort bij elkaar gereden.Schijfrem wrote:Ben hier vandaag ook de 48km TT geweest rijden.
Qua organisatie was deze perfect: genoeg parking (koeienstront inbegrepen :=) ), vlotte inschrijving, veel fluo pijlen en waarschuwingsborden onderweg en nadien een prima afspuitstand en een lekkere sossis. Van de omloop had ik meer verwacht, ik had wat meer pittige hellingen verwacht maar het is eerder een tamelijk snelle en kurkdroge Ardennen rit geworden met soms wat teveel asfalt in. 4 bevoorradingen is ook een beetje teveel van het goede, dat breekt uw ritme. 2 is meer dan genoeg.
http://www.pixagogo.com/9632724170
Deze meneer hebben we regelmatig gezien, die viel nogal op met zijn korte broek :)
http://pix1.telenet.be/S5UzQ!eNL4QpsQ5I ... SCF024.JPG
En achter deze groep heb ik redelijk veel achter gehangen
http://www.pixagogo.com/Photos/Albums/P ... KjWRXv0uXw
Dus zoals ik dacht zater er niet veel gemeenschappelijke stukken in.
- Docteur Dérailleur
- Mountainbiker
Post by Docteur Dérailleur »
de 81 gedaan en er zat idd weinig asfalt in en als ik mijn benen zich de weinig aanwezige asfalt zich nog herinneren is dat omdat die ook pijnlijk omhoog ging
- Docteur Dérailleur
- Mountainbiker
Post by Docteur Dérailleur »
de 81 gedaan en er zat idd weinig asfalt in en als ik mijn benen zich de weinig aanwezige asfalt zich nog herinneren is dat omdat die ook pijnlijk omhoog ging