En oorde gulder mij klagen??
Post je (sportieve) prestaties van de dag
Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
- Sgt.Stedenko
- Mountainbiker
Post by Sgt.Stedenko »
Allemaal niets van aantrekken jong. Zoveel mogelijk rijden en zo hard mogelijk. Uw lichaam zal u wel dan zeggen wanneer het genoeg is geweest. Ik ben trouwens ook nen verslaafden, al 6 maand
(behalve die enkele keren dan...)
- ikke met de fiets
- Mountainbiker
Post by ikke met de fiets »
Sgt.Stedenko wrote:Allemaal niets van aantrekken jong. Zoveel mogelijk rijden en zo hard mogelijk. Uw lichaam zal u wel dan zeggen wanneer het genoeg is geweest. Ik ben trouwens ook nen verslaafden, al 6 maand![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En oorde gulder mij klagen??![]()
(behalve die enkele keren dan...)
- Sgt.Stedenko
- Mountainbiker
Post by Sgt.Stedenko »
eerste klasLa-Pierre wrote:Vandaag de RVV route gedaan!
72km + heen en terug= goed voor 95km!![]()
Hoogte-meters: ong. 1000
AVG: 23km/u
AVG hartslag: 145
- Sgt.Stedenko
- Mountainbiker
Post by Sgt.Stedenko »
Vandaag de 3 lussen in Aalst gereden. Dan nog eens de blauwe lus. Alles goed voor 88 km 
-
Schorisse25
- Mountainbiker
Post by Schorisse25 »
Gisteren de Rode Bloso-mtbroute gedaan in Ronse. Zalig mooie route.
Kwam neer op een kleine 30 km + verplaatsing naar de route zorgt voor een totaal van 40km.
Vind dat voor beginnerke nie slecht
Kwam neer op een kleine 30 km + verplaatsing naar de route zorgt voor een totaal van 40km.
- Sgt.Stedenko
- Mountainbiker
Post by Sgt.Stedenko »
Is dat die rode route waar ge int begin een bos binnengaat en dan meteen links vree steil omhoog moet? Of is dat de blauwe.Schorisse25 wrote:Gisteren de Rode Bloso-mtbroute gedaan in Ronse. Zalig mooie route.
In ieder geval, ik geraak daar nie op zonder van mijne velo te moeten stappen
- siemenmoens
- Mountainbiker
Post by siemenmoens »
gistere de 100 km fietsdodentocht. samen met men vriendin op haar gewoon fietske en al heel lang geleden da ze nog is is gaan sporten.
toch een gemiddelde van 22 km/h, echt verschoten van men vriendin goed mee gereden heeft.
toch een gemiddelde van 22 km/h, echt verschoten van men vriendin goed mee gereden heeft.
-
Schorisse25
- Mountainbiker
Post by Schorisse25 »
Ik denk dat dit de blauwe route is. Het begin van de blauwe route is aan de Fiertel en dan word je inderdaad al snel geconfronteerd met een steile helling richting Muziekbos.Sgt.Stedenko wrote:Is dat die rode route waar ge int begin een bos binnengaat en dan meteen links vree steil omhoog moet? Of is dat de blauwe.Schorisse25 wrote:Gisteren de Rode Bloso-mtbroute gedaan in Ronse. Zalig mooie route.
In ieder geval, ik geraak daar nie op zonder van mijne velo te moeten stappen
Rode route vond ik nog iets lastiger dan de blauwe route omdat er meer en langere klimmetjes in voorkomen. Daarnaast waren er ook aantal heel technische stukjes die mij hebben genoodzaakt om voeten op de grond te zetten.