Stel jezelf voor

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
peejee
Mountainbiker

Post by peejee »

MaC'Red wrote:toevallig gene jobstudent bij Aldi ??

Mac'Red 8)
Nope, dat zal ik niet zijn.
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

peejee wrote:
MaC'Red wrote:toevallig gene jobstudent bij Aldi ??

Mac'Red 8)
Nope, dat zal ik niet zijn.
omdat er ook een Pieterjan bij ons aan het werk was, daarmee

Mac'red 8)
peejee
Mountainbiker

Post by peejee »

Welke Aldi is dat? Of bedoel je het magazijn in het industriepark van Erpe-Mere?
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

peejee wrote:Welke Aldi is dat? Of bedoel je het magazijn in het industriepark van Erpe-Mere?
yep het centraal magazijn in erpe

Mac'Red 8)
peejee
Mountainbiker

Post by peejee »

Dan kende misschien Yannick VC?
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

peejee wrote:Dan kende misschien Yannick VC?
diene ken ik ja

Mac'Red 8)
jakke-pompier
Mountainbiker

Post by jakke-pompier »

Mijn naam is Jan, ben 29jaar en van Westerlo.
In mijn jongere jaren :P was ik al eens aan het mountainbiken geslagen, maar omdat men maten allemaal voetbalden was de stap snel gezet om de fiets aan de kant te hangen en de voetbalschoenen aan te trekken. Na een paar jaren te voetballen heb ik 2jaar geleden toch maar besloten om de fiets terug boven te halen. Zo ben ik met ne hoop maten begonnen en hebben we ons eigen club ondertussen opgericht.

Ik werk momenteel als coördinator uitgaande goederen bij spar retail in Heist op den Berg en in men vrijetijd ben ik nog bij de vrijwillige brandweer van westerlo al brandweerman-ambulancier.

Mijn fietsen zijn een trek 8000 model 2001 volledig vernieuwt in 2008, een specialized epic 2006, en een ridley compact racefiets
fluitketel
Mountainbiker

Post by fluitketel »

Ik ben Rudy.
geboren op 7/10/1983.
Ik heb conservatorium gestudeert in Maastricht (klassiek slagwerk).
Ik heb vroeger een tijdje best veel gebiked, maar door de studie die alle tijd die ik had opeiste ben ik toen gestopt. Dat is ongeveer 6 jaar geleden. Maar het was altijd wel een beetje blijven kriebelen. En aangezien ik nu in het onderwijs sta en ik bijna 2 maanden vakantie heb (werk ook in NL, die hebben MAAR 6 weken vrijaf) 8) . Heb ik toch besloten om opnieuw te beginnen anders val ik mijn vriendin toch alleen maar lastig.
Ben nu dus ongeveer 2 weken bezig met biken :oops: en wat ik zo kon herinneren ging het me vroeger toch iets beter af :lol: met mijn conditie :lol: Achja, zal wel weer goed komen.
Fiets is een merida matts miami. Als ik ooit eens zin heb en tijd en geld ga ik deze wel eens flink (laten) upgraden. Remmen vind ik niet goed en ook de voorvering vind ik heel raar reageren af en toe. En ook de versnellingen in het algemeen kunnen wat beter. :lol: Eigenlijk alles dus.
loudy condor
Mountainbiker

nieuw hier dus hallo

Post by loudy condor »

Hey,

Ik ben nieuw hier op het forum en wou me effe voorstellen, heb pas 2 weken geleden de mountainbike microbe gevonden.
Heb 2 TT meegereden, beviel me wel al had ik de eerste rit men trapas al over getrapt. Maar heb juist een nieuwe fiets besteld dus dat komt ook al weer in orde.

Ik ben Sigurd 30 jaar woonachtig in bilzen en ga meestal met een paar man van het werk mee fietsen. Hoppelijk tot eens op een tochtje.

Grtz,
Tom_xt
Mountainbiker

Post by Tom_xt »

ello
Post Reply