Zal proberen, maar na de 85 in Varsenare aan 'autosnelwegsnelheden' en de 50 deze namiddag met de 'cowboytandem', waarbij mijn ega nooit zonder adem raaktcowboy peter wrote:'k zal ook aanwezig zijn tegen 7u45. We zullen eens kijken wat deze streek aan moois te bieden heeft. 't zal vermoedelijk wel iets anders zijn dan vandaag in Knesselare, waar we een autostradeparcours kregen met navenante snelheden
07/08/2009 (nachttocht) en 09/08/2009 Vlezenbeek
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Traxer
- Kerstman
Als je bij de eerste 100 wagens aankomt is er morgenvroeg plaats op de weide naast het vertrek: Nederstraat 55. Je kunt daar echter nog niet deze nacht terecht want er heeft een beachparty met zowat 2500 partygangers plaats. Zoniet vindt je op parking 2 (Zeypestraat) of langsheen de Zeypestraat wel een veilig plekje.
- jakke-pompier
- Mountainbiker
Post by jakke-pompier »
Juist terug van toch wel een verre verplaatsing. Was een zeer mooie tocht, met hier en daar toch een leuke verassing in. Bevooradingen waren tip top in orde, evenals de bepijling.
Nog eens bedankt aan de gasten die mijn 10€ hebben kunnen wisselen zodat ik een nieuwe biba kon kopen op de bevoorading (na 28km al plat gereden, de eerste keer dit jaar) en mijn tocht met een gerust hart heb kunnen volbrengen.
Volgend jaar zeker terug naar het verre vlezenbeke
Nog eens bedankt aan de gasten die mijn 10€ hebben kunnen wisselen zodat ik een nieuwe biba kon kopen op de bevoorading (na 28km al plat gereden, de eerste keer dit jaar) en mijn tocht met een gerust hart heb kunnen volbrengen.
Volgend jaar zeker terug naar het verre vlezenbeke
- jakke-pompier
- Mountainbiker
Post by jakke-pompier »
Gratis bikewash in de het eerste deel van de tocht kom je idd niet veel tegenflupke73 wrote:sjappoo aan de organisatie,
leuke tocht,
in de technische gedeeltes wat gehandicapt want mijn acherem-hendeltje (kut-carbon) afgebroken....
Lisa niet gezien, tenzij ze een roos shirtje aan had
![]()
die boomkweker: merci voor 't leuke stukske in uwen hof!!!!
niet doorgereden,jakke-pompier wrote: Gratis bikewash in de het eerste deel van de tocht kom je idd niet veel tegen![]()
want zeep trekt stof aan, en dat was er al genoeg: maar idd superleuk
en goed gevonden!!!!
trouwens: er mag meer "leute" in onze sport gebracht worden zulle
soms is het een saaie bedoening met mannekes die volle gas naar den aprés vliegen
-
Joe Dalton
- Mountainbiker
Post by Joe Dalton »
Net terug van de 60K. Het was een mooie rit, perfect bepijld!
Een pluim voor de organisatie is de verhouding asfalt/veldweg. Een verademing. Bovendien een voorbeeld voor vele organisaties die denken dat we asfaltvreters zijn.
De bevoorrading op de 60K was iets minder.
Aan de brouwerij van Linedemans was er niet veel keus meer bij onze passage (start om 9u45). Bij geen van de 2 bevoorradingen heb ik een sportdrank gezien, enkel SPA.
Dit vond ik spijtig gezien de eerdere uitspraken van een lid van de organisatie op dit forum :
585Hm
Gemiddelde snelheid 20.7
Maximum snelheid 48.6
Een pluim voor de organisatie is de verhouding asfalt/veldweg. Een verademing. Bovendien een voorbeeld voor vele organisaties die denken dat we asfaltvreters zijn.
De bevoorrading op de 60K was iets minder.
Aan de brouwerij van Linedemans was er niet veel keus meer bij onze passage (start om 9u45). Bij geen van de 2 bevoorradingen heb ik een sportdrank gezien, enkel SPA.
Dit vond ik spijtig gezien de eerdere uitspraken van een lid van de organisatie op dit forum :
Voor de fans van de statistiek :mongske wrote:bij ons heeft nog nooit een biker aan een "LEGE" bevoorrading gestaan bv, je zou beter daar wat meer energie insteken
585Hm
Gemiddelde snelheid 20.7
Maximum snelheid 48.6
Vandaag de omgeving van Vlezenbeek gekozen om 40K te genieten.
Inschrijvingsplek ; knap , zo wat anders dan steeds die voetbal kantine
Tocht 40K; knap gedaan, prima bepijling, heb de indruk meer bergaf te hebben gereden dan bergop.
één minpuntje is mijn inziens het stuk "stort" na de enige bevoorrading (40km). Niet echt veilig. 'k ben wel wat gewoon, maar rijden tussen uitstekende metalen schroot, tussen potten en pannen, en aan de rand van een onaangenaam "stort"-water is voor mij toch wat te onveilig. Al eens gedacht hoe een snijwonde eruitziet na contact met verroest metaal?
Er mag wat risico inzitten , maar dit hoefde niet voor mij!
Voorts genoten van de omgeving, het verdere parkoers was prima, alsook de organisatie aan de inschrijving en de bevoorrading. (Ja , ook de peiltjes )
Jan. (http://www.herrygers.be)
Inschrijvingsplek ; knap , zo wat anders dan steeds die voetbal kantine
Tocht 40K; knap gedaan, prima bepijling, heb de indruk meer bergaf te hebben gereden dan bergop.
één minpuntje is mijn inziens het stuk "stort" na de enige bevoorrading (40km). Niet echt veilig. 'k ben wel wat gewoon, maar rijden tussen uitstekende metalen schroot, tussen potten en pannen, en aan de rand van een onaangenaam "stort"-water is voor mij toch wat te onveilig. Al eens gedacht hoe een snijwonde eruitziet na contact met verroest metaal?
Er mag wat risico inzitten , maar dit hoefde niet voor mij!
Voorts genoten van de omgeving, het verdere parkoers was prima, alsook de organisatie aan de inschrijving en de bevoorrading. (Ja , ook de peiltjes )
Jan. (http://www.herrygers.be)
Last edited by Jakkie on Sun 09 Aug 2009 16:05, edited 1 time in total.