flanders cup#6 Langdorp 30/08/09
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- sharplikeascalpel
- Mountainbiker
flanders cup#6 Langdorp 30/08/09
Post by sharplikeascalpel »
www.mtbteamlangdorp.be voor de info!
Het parcours is dit jaar gewijzigd. Het is ietsje langer: 6,1 km en ook meer hm: 230 per ronde. Het rondje is over het algemeen trager en technischer.
See you all there!
Het parcours is dit jaar gewijzigd. Het is ietsje langer: 6,1 km en ook meer hm: 230 per ronde. Het rondje is over het algemeen trager en technischer.
See you all there!
- mini bergaffer
- Mountainbiker
Post by mini bergaffer »
Weet er iemand of de gasten van 1994 ook mogen starten in de Dikkebandenrace?
Indien wel, sta ik daar zeker aan de start.
mb
Indien wel, sta ik daar zeker aan de start.
mb
- sharplikeascalpel
- Mountainbiker
- sharplikeascalpel
- Mountainbiker
Post by sharplikeascalpel »
Parcours is uitgepijld vanaf de woensdag ervoor. Vroeger ZEKER NIET want privé domein...
-
koereureke94
- Mountainbiker
Post by koereureke94 »
@ mini bergaffer
kan zijn dat we dan tegen elkaar moeten rijden. weet het nog niet zeker maar als ik de tijd heb sta ik daar ook aan de start en ik ben ook van het jaar 1994 . allee dat is weer een plaats naar achter geschoven.
kan zijn dat we dan tegen elkaar moeten rijden. weet het nog niet zeker maar als ik de tijd heb sta ik daar ook aan de start en ik ben ook van het jaar 1994 . allee dat is weer een plaats naar achter geschoven.
- mini bergaffer
- Mountainbiker
Post by mini bergaffer »
Ik hoop dat je daar dan bent en dat ik je dan ook kan herkennen aan je fiets.koereureke94 wrote:@ mini bergaffer
Ik denk dat die plaats naar achteren meer iets voor mij is...
mb