Met afstanden als 90 en 110 moet je al over 4 of 5 gemeenten gaan.
Maar ik ben zeker dat we tot een vergelijk kunnen komen , of een constructieve oplossing kunnen vinden, naar de toekomst toe. Zolang het MTB plezier maar blijft primeren.
mvg,
Driekes
HB
07/08/2009 (nachttocht) en 09/08/2009 Vlezenbeek
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
We zijn gisteravond de doortocht over privéterrein bij Interarbo eens gaan testrijden. Het is weer de moeite,redelijk technisch,nijdige klimmetjes en door een opgedroogde vijver(geen modder) Dat stuk komt net voor de bevoorrading op de nachttocht vandaag en zondag op de 20 , 60 , 90 en 110km tochten.
- tloperke
- Mountainbiker
- Location: Thompson Pro Team LX (winter) en Scott Spark 30 - 2011 (zomer)
Ondanks de val (in prikkeldraad) van onze Karel, komen we toch afgezakt naar Vlezenbeek met een delegatie Brigandsbikers uit het verre West-Vlaanderen! Voor mij zal het ofwel de 60 of 90 km worden. Wordt er in lussen gereden? Waar is de splitsing tussen 60 en 90, aub?
Foto's gezien van vorig jaar: ziet er prachtige streek uit.
Foto's gezien van vorig jaar: ziet er prachtige streek uit.
- jodelaietie
- Mountainbiker
- Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker
Post by jodelaietie »
Als ik zondag rijd zal het hier zijn , laatste kans om in Poperinge toch een lange afstand te kunnen rijden.
Een 3-tal jaar geleden me best geamuseerd in de onbekende streek.
Hangt af wanneer ik dodo zal kunnen doen zanacht.
Een 3-tal jaar geleden me best geamuseerd in de onbekende streek.
Hangt af wanneer ik dodo zal kunnen doen zanacht.
- MC Staf
- Mountainbiker
Amai, ziet er goed uit, maar mijn bikemaat is op verlof, dus zal ik mijn vader moeten overtuigen om mij te voeren. Dus bij deze;
GEZOCHT: Iemand met veel zin om te babbelen, liefst over 'moeilijke' dingen, die er wel voor kan zorgen dat mijn pappie eventjes blijft hangen terwijl ik rijd. Pintjes toegestaan met mate (We moeten nog thuis geraken he)
thaha LOL
Nja, zie jullie zondag
GEZOCHT: Iemand met veel zin om te babbelen, liefst over 'moeilijke' dingen, die er wel voor kan zorgen dat mijn pappie eventjes blijft hangen terwijl ik rijd. Pintjes toegestaan met mate (We moeten nog thuis geraken he)
thaha LOL
Nja, zie jullie zondag
tLoperke, de 60 en 90 lopen samen de eerste 18km, tot de eerste BV en nadien terug vanaf BV 2 na 40km, ik zal jullie zondag bij het vertrek wel briefen met behulp van onze kaart en enkele alternatieve tussenafstanden aanbevelen.
Vraag naar Raymond als je op de binnenkoer van de Baljuwhoeve komt.
Verder Dank aan de 363 deelnemers aan de avond/nachttocht.
En dank aan onze tientallen medewerkers die vanavond in de weer waren voor de bikers en daardoor het optreden van Natalia in eigen dorp gemist hebben.
Vraag naar Raymond als je op de binnenkoer van de Baljuwhoeve komt.
Verder Dank aan de 363 deelnemers aan de avond/nachttocht.
En dank aan onze tientallen medewerkers die vanavond in de weer waren voor de bikers en daardoor het optreden van Natalia in eigen dorp gemist hebben.
Gisteren avond de nachttoer gaan rijden. Om 21.45 vertrokken voor een toffe rit. Pijltjes af en toe moeten zoeken ma tviel goed mee. Technisch stukje juist voor de bevoorrading is knap ineen gestoken. Alleen in den donkere wast af en toe wa zoeken tussen de linten door.
We hebben ons heel goed geammuseerd , bij deze
tot volgend jaar.

We hebben ons heel goed geammuseerd , bij deze
tot volgend jaar.