wie rijd er moto?
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
De ZXR is voor mij nog steeds DE superbike.... model van 91 blijft de mooiste. Mijn nonkel reed in die tijd met de blauwe versie ervan.
Terwijl je tegenwoordig op de moto zit bij de jongste generaties racers vind ik de zitpositie van de ZXR nog steeds de fijnste. Hier zit je echt in de moto. Armen lekker breed rond de tank.....
Moest ik nog voor een racer gaan zou ik zoeken tot ik een vergeten ZX-7R op de kop kon tikken....
Maar tegenwoordig rij ik niet graag meer met zo'n ding op de openbare weg, geef mij maar de fun van mijn 48pk tellende Allroad.
Terwijl je tegenwoordig op de moto zit bij de jongste generaties racers vind ik de zitpositie van de ZXR nog steeds de fijnste. Hier zit je echt in de moto. Armen lekker breed rond de tank.....
Moest ik nog voor een racer gaan zou ik zoeken tot ik een vergeten ZX-7R op de kop kon tikken....
Maar tegenwoordig rij ik niet graag meer met zo'n ding op de openbare weg, geef mij maar de fun van mijn 48pk tellende Allroad.
Ken er twee die met hun Husa op de testbank geweest zijn: 59-63 pk17tim wrote:
knappe Husa ...
Maar raket is relatief hé: kheb eens de chance gehad om nen dag met nen CRF450 te gaan spelen & daarmee nen Husa 650 (uit ONK) op francorchamps karting meermaals op't rechtstuk voorbij gevlamd![]()
die Hollanders stonden er ook maar verbouwereerd naar te kijken
![]()
(crf was 3e in BK monobike van dat jaar & heb nog altijd spijt dat ik die niet gekocht heb)
Ene met ne CRF: 60pk
Koppel van nen Husa is sowieso hoger, 200cc derbij
En ze wegen evenveel...
Dus dien CRF zal wel serieus opgefokt zijn(als em BK meedoet zal da ook wel zo zijn), en dien husa standaard, anders kan da bijna nie he.
- freezy
- Mountainbiker
- Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...
Snel eens opgezocht en de Husa zou +-12-14kg lichter zijn.17tim wrote:crf had 61,3 paardjes op't achterwiel![]()
met slecht afgestelde ontsteking & originele luchtfilter+kas![]()
voor de rest zowat alles veranderd ...
650 husaberg weegt evenveel als CRF ?? lijkt me vrij onwaarschijnlijk, maar kga der nie over discuteren, kweet het niet