08/08/09 Knesselare
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- betonboerke
- Mountainbiker
Knesselare
Post by betonboerke »
@Freezy: doen jongen,niet twijfelen, we hebben dit jaar een paar prive doorgangen en er zit minder " baan" in !!!
dankzij onze "parcourbouwer "Koen , we gaan dit jaar tot het uiterste, wat we kunnen , hebben we veranderd !!!!!!!! !!!!!!
dankzij onze "parcourbouwer "Koen , we gaan dit jaar tot het uiterste, wat we kunnen , hebben we veranderd !!!!!!!! !!!!!!
- betonboerke
- Mountainbiker
Knesselare
Post by betonboerke »
@Pearl Jam, ja er zitten dezelfde stroken in, maar Kruiskere ligt bij Ruiselede, je komt nu wel van uit een andere richting, en vooraf hebben we een paar prive stukken ( kijk maar ne keer op google) , en op de terugweg pikken we ( voor de 70km en de 50 km )nog een beetje Drongengoed en Keigatbossen er bij.
- betonboerke
- Mountainbiker
Knesselare
Post by betonboerke »
Wil het toch nog eens vermelden dit jaar voor het eerst een KIDSTOER ONDER BEGELEIDING VAN KURT START OM 12.30 UUR ( 15 mooie km's)
- betonboerke
- Mountainbiker
Knesselare
Post by betonboerke »
@B@rtm@n : enkel de 70km komt dicht bij het vliegveld in Ursel(Knesselare) ,op de terugweg.
- betonboerke
- Mountainbiker
Knesselare
Post by betonboerke »
@Noutje: ik denk dat ons (Knesselare) mooier is , maar je komt van Boezinge ( Ieper) en dan is Varsenare het dichtst voor jou, dit is een eerlijk antwoord he.
-
katrien.avalon
- Mountainbiker
parcours
Post by katrien.avalon »
Hey Betonboerke,
mijn ventje komt morgen bij jullie de 50 km rijden,
!
Als echte supporter kom ik normaal gezien langs het parcours kijken en wat foto's nemen.
Kan je me wat meer over het parcours laten weten, enkele tips voor mooie plaatsen, eventueel een parcoursbeschrijving... .
Als het jullie interesseert stuur ik je achteraf de foto's wel door!
Laat je me iets weten?
Bedankt,
Katrien
mijn ventje komt morgen bij jullie de 50 km rijden,
Als echte supporter kom ik normaal gezien langs het parcours kijken en wat foto's nemen.
Kan je me wat meer over het parcours laten weten, enkele tips voor mooie plaatsen, eventueel een parcoursbeschrijving... .
Als het jullie interesseert stuur ik je achteraf de foto's wel door!
Laat je me iets weten?
Bedankt,
Katrien
- betonboerke
- Mountainbiker
Knesselare
Post by betonboerke »
Hoi Katrien, lijkt ons een goed idee, maar ik heb je een mailtje gestuurd met meer uitleg.