Stel jezelf voor

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
peejee
Mountainbiker

Post by peejee »

Hallo,

Ik ben vroeger al eens lid geweest van dit forum maar het kriebelde terug een beetje om hier wat rond te hangen. Sinds een paar maanden fiets ik af en toe op de weg maar nu toch ook weer begonnen met mountainbiken.

Mijn echte naam is Pieterjan, ben 18 jaar (19 in September) en studeer burg. ing. - architect (1e jaar). De studies vlotten wel niet echt goed en zit met een heleboel herexamens waardoor ik maar weinig tijd kan maken voor te gaan fietsen en daar kan ik me zo in frustreren :evil:

Ikzelf rijdt met een Grisley (redelijk oud kader) met Manitou Mars Elite voorvering en Shimano Deore V-Brakes. Voor de rest vrij basic maar ik kan er voorlopig nog met verder.

Oja, bijna vergeten. Ik ben van de streek van Erpe-Mere dus meestal doe ik de plaatselijke routes maar die steken ondertussen wel al een beetje tegen. Het wordt tijd dat ik voor mijn rijbewijs ga, dan kan ik me verplaatsen naar leukere parcours.

Voila, een korte introductie :-D
Airdip
Mountainbiker

Post by Airdip »

heb me een tijdje geleden al geregistreerd, maar eigenlijk nu pas echt actief geworde op het forum :p dus daarom, INTRODUCTIE !

Ik ben Airdip, in het echt ga ik door het leven als Diederik. Ik ben 16 jaar, studeer economie-talen en ik rij tijdens het schooljaar 24 km op en af naar het school. Ik woon in Holsbeek, pal in het Hageland.
Omdat fietsen me wel aanstond en de omgeving heuvelachtig is, heb ik een mountainbike gevraagd en gekregen. Momenteel rijd ik met een Decathlon Rockrider 8.2 uit 2006, een zeer degelijke hardtail :-) Ik ben van plan om beetje bij beetje een nieuwe fiets samen te stellen als ik eindelijk eens een vakantiejob vind :lol:
In de schoolvakanties zit ik dagelijks op de mountainbike en dat combineer ik dan met mijn andere passie: fotografie :-)
Toertochten heb ik nog nooit geprobeerd, maar als er eentje in de buurt wordt gereden zal ik zeker overwegen eens mee te rijden :)

tot zover mijn voorstelling, als er mensen van mijn leeftijd nog een bikepartner zoeken in deze zomervakantie, stuur mij maar een PB'tje :)
ciao
BramDR
Mountainbiker
Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v

Post by BramDR »

@ airdip waar ga je naar school?

'k zal mij ook eens voorstellen:
Ben Bram 15j, mtb al vanaf vorig jaar. Daarvoor deed ik 7 jaar voetbal.
M'n bike is nen trek 6500 uit 2007 die dit jaar wat updates zal ondergaan.
Op school doe ik sport-wetenschappen .
Last edited by BramDR on Thu 06 Aug 2009 21:37, edited 1 time in total.
Kermit
Mountainbiker

Post by Kermit »

bram DR wrote:@ airdip waar ga je naar school?

M'n bike is nen trek 6500 uit 2700 die dit jaar wat updates zal ondergaan.
Waar kunde die al kopen, en hebde daar een fotoke van? :drunk: :drunk: :lol:
Airdip
Mountainbiker

Post by Airdip »

in Betekom :p
BramDR
Mountainbiker
Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v

Post by BramDR »

Kermit wrote:

Waar kunde die al kopen, en hebde daar een fotoke van? :drunk: :drunk: :lol:
Image
Airdip
Mountainbiker

Post by Airdip »

die fiets staat alvast op mijn wishlist voor de toekomst :p
BramDR
Mountainbiker

Post by BramDR »

Tis een echt beest bergop, afdaling net dat tikkeltje minder ](*,)
koereureke94
Mountainbiker

Post by koereureke94 »

Alléé kzal is meedoen.
Ik ben dus Dieter, ben 15jaar oud en ga in Westerlo naar school waar ik industriële wetenschappen volg. Mijn fiets is zo ne beginnersfiets van minerva de goeikoopste :D Volgend jaar schaf ik me wel een degelijke aan. Buite fietse heb ik nog 2 andere hobby's namelijk lopen en prullen aan pc's of alles wat met techniek te maken heeft. Ik ben eigenlijk beginnen mountainbiken doordat ik ben gestopt met voetballen een 4tal jaar geleden en doe het nog altijd met evenveel plezier.
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

peejee wrote:Hallo,

Ik ben vroeger al eens lid geweest van dit forum maar het kriebelde terug een beetje om hier wat rond te hangen. Sinds een paar maanden fiets ik af en toe op de weg maar nu toch ook weer begonnen met mountainbiken.

Mijn echte naam is Pieterjan, ben 18 jaar (19 in September) en studeer burg. ing. - architect (1e jaar). De studies vlotten wel niet echt goed en zit met een heleboel herexamens waardoor ik maar weinig tijd kan maken voor te gaan fietsen en daar kan ik me zo in frustreren :evil:

Ikzelf rijdt met een Grisley (redelijk oud kader) met Manitou Mars Elite voorvering en Shimano Deore V-Brakes. Voor de rest vrij basic maar ik kan er voorlopig nog met verder.

Oja, bijna vergeten. Ik ben van de streek van Erpe-Mere dus meestal doe ik de plaatselijke routes maar die steken ondertussen wel al een beetje tegen. Het wordt tijd dat ik voor mijn rijbewijs ga, dan kan ik me verplaatsen naar leukere parcours.

Voila, een korte introductie :-D
toevallig gene jobstudent bij Aldi ??

Mac'Red 8)
Post Reply