Rohloff
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
-
Faxe
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 35 & Idworx Mountain Rohler en Scott CR1 Team
Mijn Rohloff naaf gaat morgen terug naar de importeur in Nederland. Sinds ik mijn Mountainrohler heb gekocht in december 2008 heb ik geregeld dat de naaf doortrapt. Hopelijk duurt de reparatie niet al te lang. Het fram van mijn idworx wordt trouwens ook vervangen. Er zit een scheur in de lak in de las van de bovenbuis en zitbuis.
Faxe, kunt ge een foto posten op dit forum van de scheur in de las?Faxe wrote:Mijn Rohloff naaf gaat morgen terug naar de importeur in Nederland. Sinds ik mijn Mountainrohler heb gekocht in december 2008 heb ik geregeld dat de naaf doortrapt. Hopelijk duurt de reparatie niet al te lang. Het fram van mijn idworx wordt trouwens ook vervangen. Er zit een scheur in de lak in de las van de bovenbuis en zitbuis.
Het is goed dat ge ook eens wat rohloff kak te horen krijgt op dit forum.
Tis niet al rozegeur en maneschijn he! Blijkbaar zelfs niet als ge met een mountainrohler van 3500€ rondrijdt.
En ik vermoed nu toch ook niet dat gij met uwe vlo smijt he faxe?
Oeeef Maarten, het was op een tandem en gelukkig niet op een 1 man bike!MaartenW wrote:Rohloff in de soep gedraaid, grootste deel van de versnellingen gefaald
http://www.thehubsa.co.za/forum_posts.a ... hloff&PN=9
- Mountain JOhler
- Mountainbiker
Post by Mountain JOhler »
koli3 bvba
martelarenlaan 201
3010 kessel-lo, belgië
Fietsen Koen BVBA
Martelarenlaan 201
3010 Kessel-Lo (Leuven) Belgie
Locatie's komen overeen.
De ene verdeler/groothandel, de andere verkoper/kleinhandel.