Platja d'Aro - Catalunya - Costa Brava

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
univega
Mountainbiker

Post by univega »

Gisteren een mooie rit gemaakt: Cologne-Fitor-Bisbal en nu maar 2 lekke banden, vorige tocht hadden we 3 lekke banden.
Vandaag een rustdag aan het strand met temperaturen boven de 30C°.
Morgen gaan we via het bos van playa naar Tossa de mare.
Op de dijk van Playa en Palamos kan je draadloos internetten.

Spijtig genoeg heeft 1 biker moeten afhaken, ongelukkig gevallen en voor verzorging naar het ziekenhuis... Martin, hopelijk is je elleboog snel genezen en heb je er niet teveel last van tijdens je terugreis.
univega
Mountainbiker

Post by univega »

Fey wrote:Dat kan tof worden, we zitten daar op minder dan 10 km van de afspreekplaats in Platja d'Aro van Univega. Normaal gaat de portable mee (en ne Garmin) en knn we online verder afspreken eens we ginder zijn.
Hallo Fey,
ik heb mijn gegevens doorgestuurd.
tot binnen enkele weken.
groeten
Kurt
den daler
Mountainbiker

Post by den daler »

vandaag gereden rond santa susanna
veel zandgrond hier
is wel de max
morgen is den tour doen van med bikes
de pijlen vandaag gezien op mijn tour
wel paar keer bij de mensen op den hof gestaan
dacht dat ne los was
ma is hier wel de moeite
univega
Mountainbiker

Post by univega »

Gisteren was de afscheidsrit van Coyote, 2000 hoogtemeters en ong. 80km. De rustdag van vandaag had ik wel nodig.
Morgen een rustiger ritje.
Coyote
Mountainbiker

Post by Coyote »

:( helaas ben ik weer thuis :( en ja hoor ik mis de compagnie en de mooie ritjes daar!!!
Het was echt te gek 8): Prachtige single tracks, technische afdalingen, eeuwig durende klimpartijen, ... , zeer goede gidsen Univega en Erwin, ... :drunk:

Ik hoop dat ik volgend jaar weer zo iets mag meemaken, alleen nog ander werk zoeken en ook twee maand daar rondrijden :roll:

ps Mijn laatste rit van Calella naar Tossa en terug was goed voor 111km en 2491hm! met dank aan Erwin die niet moe te krijgen was [-X
den ben
Mountainbiker

Post by den ben »

ja, ik ben ook veilig terug thuis geraakt. =D>
Hier tour je al terug rond in de modder!!!! grrrr, wat een verschil met de streek aan de costa brava: ginder hele mooie streek met prachtige singletracks, beklimmingen, gevaarlijke afdalingen (heb ik gevoeld...)
mooie landschappen en tot slot: super gidsen. :-D Hier slecht weer, modder, nat en pijltjes die verdwenen zijn :evil: :evil:
Kurt en Erwin, het was een plezier om met jullie op pad te gaan.
Met Erwin doet het wat meer pijn om hem te volgen: hij is met de trial en ik heb er een serieuze kneuzing aan mijn heup aan over gehouden: een blauw-geel-groen-rood-zwarte vlek....hier vallen in de modder doet toch veel minder pijn zulle.
Als er mensen zijn die op donderdag 30 juli ook meegeweest zijn naar tossa de mar en die foto's getrokken hebben die de moeite zijn, zouden jullie die dan willen doorsturen naar mijn pb please?
Moesten jullie niet weten wie ik ben, ik den deze in het oranje met de canyon.
univega
Mountainbiker

Post by univega »

Hallo Ben,
blij te horen dat je ook goed thuisgekomen bent. In een PB heb ik je mijn email gestuurd, ik heb wel enkele foto's, spijtig genoeg staat uzelf er niet op, de meeste zijn genomen als ik samen met Frits onderweg wat stond uit te rusten...
Vermoedelijk heeft Filip of zijn makker Peter wel enkele foto's van U, als U aan het geitenpaadje omhoog kwam. Ik heb via een sms mijn email adres doorgegeven maar heb nog geen reactie.
Vandaag naar Girona gefietst en woensdag gaan we naar het stuwmeer.
groeten
Kurt
smully
Mountainbiker

Post by smully »

Ik ben net terug uit santa cristina d'aro en heb met Univega, Cayote, Bollie en nog twee bikevrienden, wiens internetnaam ik niet ken, een aantal keer kunnen rondtoeren door dit prachtige gebied.
De laatste rit ben ik, waarschijnlijk als gevolg van de combinatie tussen een beperkte techniek en vermoeidheid, ten val gekomen en heb daar een flinke wond op mijn elleboog opgelopen.
Verbandspullen zijn dus een must voor onderweg!
Desondanks heb ik heerlijk gefietst en zijn dit hoogtepunten van mijn vakantie geworden. Met mijn verwondingen gaat het prima en ik ondervindt er weinig hinder van.
Het is juist een enorme stimulans geweest om het fietsen weer helemaal op te gaan pakken.
Ik wil mijn fietsmaten langs deze weg danken voor hun gezelschap, geduld, zorg, maar vooral het super "bikegevoel".

Greetz,

Martin
:-D :-D :-D
Coyote
Mountainbiker

Post by Coyote »

Hallo allemaal,

Ik heb enkele foto's op't net gezet:
http://www.rubelli-sport.be/ArlesImageW ... index.html

Jullie kunnen mij altijd nog foto's toesturen om erbij te zetten hé.

Groetjes en snel tot nog eens!!!
univega
Mountainbiker

Post by univega »

Coyote wrote:Hallo allemaal,

Ik heb enkele foto's op't net gezet:
http://www.rubelli-sport.be/ArlesImageW ... index.html

Jullie kunnen mij altijd nog foto's toesturen om erbij te zetten hé.

Groetjes en snel tot nog eens!!!
Waw, ik wist niet dat er zoveel foto's genomen waren.
Post Reply