Plaats hier alles met betrekking tot CUBE bikes
Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
Even wat raad gevraagd.
Ben een zondagsrijder en rijd enkel in de zomermaanden en dan steeds op de weg, maar wil toch een MTB. Mijn oog viel op de CUBE AIM2009, mooie bike voor een schappelijke prijs. Weet natuurlijk dat de groep ACERA/ALIVIO die er op zit van de minste kwaliteit van SHIMANO is maar denken jullie dat dit kwalitatief voldoende is voor mijn gebruik. Of krijg ik hier spijt van?
Ben een zondagsrijder en rijd enkel in de zomermaanden en dan steeds op de weg, maar wil toch een MTB. Mijn oog viel op de CUBE AIM2009, mooie bike voor een schappelijke prijs. Weet natuurlijk dat de groep ACERA/ALIVIO die er op zit van de minste kwaliteit van SHIMANO is maar denken jullie dat dit kwalitatief voldoende is voor mijn gebruik. Of krijg ik hier spijt van?
- adrenalinerush
- Mountainbiker
Post by adrenalinerush »
Vandaag men cube reaction HS33 besteld, morgen afhalen... Is 50euro duurder dan in nederland, maar niet wachten en niet ver rijden. Dat is geld waar. Was het al maar morgen
- Biebabeloela
- Mountainbiker
Post by Biebabeloela »
Mijn vriend heeft er een en is er heel tevreden van. Zijn forumnaam is Evilruler6666 denk ik. Je moet hem maar eens een pb'tje sturen. Succes 
- egidius
- Mountainbiker
- Location: cube attention [magura edition,fournales fork]; rockrider 8.1 ; merckx koersfiets
helo,
ik ben egied, 20j en student
ik rij zelf al enkele jaren met de mountainbike en heb ze dan ook allemaal compleet versleten
ondertussen zelf trotse eigenaar van een cube attention met magura hydro velgremmen :)
heb deze gekocht ter vervanging van een rockrider 8.1 die ik helemaal versleten heb
daarvoor met gt en granville gereden
vond het kader van de gt het beste (is gestolen ondertussen
)
nu met de cube al een 30 km afgelegd, gewoon om even te testen
en ik moet zeggen SUBLIEM
enige wat ik in de toekomst ga aanpassen is de voorvork want die vind ik $
wat hard bij plotse boomwortels
dus nog een zéér tevreden cube owner erbij
ik ben egied, 20j en student
ik rij zelf al enkele jaren met de mountainbike en heb ze dan ook allemaal compleet versleten
ondertussen zelf trotse eigenaar van een cube attention met magura hydro velgremmen :)
heb deze gekocht ter vervanging van een rockrider 8.1 die ik helemaal versleten heb
daarvoor met gt en granville gereden
vond het kader van de gt het beste (is gestolen ondertussen
nu met de cube al een 30 km afgelegd, gewoon om even te testen
en ik moet zeggen SUBLIEM
enige wat ik in de toekomst ga aanpassen is de voorvork want die vind ik $
wat hard bij plotse boomwortels
dus nog een zéér tevreden cube owner erbij
rij ondertussen al 2 jaar en een half met cube attention.
nieuwe vork vorig jaar moeten monteren (reba van rock shox ipv suntour xcm)
vorige week nieuwe wielset moeten kopen, vorige volledig doorremd met die maguras hs 11 waarvan er nu speling op de hendels komt te zitten.
maar voor de rest superfiets om te beginnen mtb'n
vorige week nieuwe wielset moeten kopen, vorige volledig doorremd met die maguras hs 11 waarvan er nu speling op de hendels komt te zitten.
- siemenmoens
- Mountainbiker
Post by siemenmoens »
ik heb mijn reaction xt nu ook een dikke 2 maand en heb er toch al een goeie 600 km opzitten. en heel tevreden van.
mijn broer heeft er vorige week ook dezelfde besteld en die was een week later klaar om op te halen. ( In Nederland Eersel)
het enige probleem dat ik tot nu toe heb gehad is dat de remote lockout niet meet terug sprong. maar dat is blijkbaar bij veel Reba's het probleem. ondertussen hebben ze er een nieuwe ingestoken en het is verbeterd maar nog niet helemaal in orde.
mijn broer heeft er vorige week ook dezelfde besteld en die was een week later klaar om op te halen. ( In Nederland Eersel)
het enige probleem dat ik tot nu toe heb gehad is dat de remote lockout niet meet terug sprong. maar dat is blijkbaar bij veel Reba's het probleem. ondertussen hebben ze er een nieuwe ingestoken en het is verbeterd maar nog niet helemaal in orde.
- egidius
- Mountainbiker
- Location: cube attention [magura edition,fournales fork]; rockrider 8.1 ; merckx koersfiets
mijn xcm vorkje is al om zeep ... na 170 km!!!!Tsjimown wrote:rij ondertussen al 2 jaar en een half met cube attention.
hopelijk tonen ze zich in de winkel van hun beste kant en
kan ik voor een prijsje wat een wat betere vork kopen