GESTOLEN BIKE'S

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
fa-tastic
Mountainbiker

(race) thompson tattoo 2007

Post by fa-tastic »

enkele weekjes geleden gestolen uit mijn garage toen ik op vakantie was!

ik woon in genk (drukke straat) maar niemand heeft iets gezien of gehoord

Image

dit is (was) m

stond alleen een carbon sella zadel op en mavic axsium velgen (grijs-rode banden)

speedsensor en cadans sensor voor polar rs800 cx (dit is dus de W.I.N.D.sensdor)

pas nieuwe cassette, ketting en wit stuurlint, was nog niet meegereden!

en was dus ook op slot zoals m op de foto staat (wel ander slot, cijferslot abus)

als iemand iets weet 0478969301
UIER
Mountainbiker

Post by UIER »

Met pijn in het hart, moet ook ik hier posten.

Mijn vriendin haar 1 week oude Specialized Rockhopper Expert, waar ze zo enorm fier op was en hard voor gewerkt had, is uit de garage gestolen gisterennacht.

Image

Size 15", niet zo'n courante maat dus als iemand dergelijke bikeje heeft gezien. Ook al is het 9/10 keer loos alarm, had ik het toch graag gehoord.

Bedankt
Nazgul
Mountainbiker
Location: TREK Superfly Elite 29", winterbike TREK X-Caliber 29""

Post by Nazgul »

Gestolen op zondag 02/08/09 op TT Bekkevoort

Deze fiets werd gestolen van een onfortuinlijke collega biker :evil:

Image

Specs:
vering: rockshox Tora SL Solo Air, lockout 100mm
wielen: shimano m535 centerlock disk hubs
crank: shimano m521 octalink
A-derrie: shimano XT

Serienummer: WTU033G0443D

Graag een seintje indien je zo'n fiets tegenkomt.
JasperDeBauw
Mountainbiker

gestolen trek

Post by JasperDeBauw »

Dinsdag 4 augustus was ik in de bibliotheek van de universiteit van antwerpen aan het studeren (prinsstraat 13). Toen ik rond drie uur, half vier naar buiten kwam ontdekte ik dat mijn fiets weg was. Ik had hem maadag net volledig in orde gebracht (remmen, versnellingen, ketting, volledig opgeoetst, ...)

Frame: TREK 4100
remmen: V-brakes shimano
shifters: shimano alivo
derailleur achteraan en vooraan: shimano deore
enkel spatbord achteraangips van hutchinson (bulldog)
VicMertens
Mountainbiker

Gestolen Granville

Post by VicMertens »

Mijn Granville EVO 10 is gestolen aan de Vredezaal te Everberg.
Kenmerken:
- zwart kader
- witte velgen
- links op de voorvork een Polar sensor
- oranje materiaalzakje onder het zadel
- klem voor Polar en voor een lamp op het stuur
Je kan me berieken op 0473/981901 indien je mijn fiets zou zien.

Bedankt,

Vic Mertens
MTB wouter
Mountainbiker

Scott spark 20 2008 GESTOLEN !!!! beloning voor vinder !!

Post by MTB wouter »

Mijn Scott spark 20 is gestolen!! :cry: Wie vindt hem terug? Hij is gestolen bij ons thuis in het tuinhuisje in Herent. Een paar vrienden hebben hem al gespot in Kampenhout (maar in welke mate zijn ze zeker dat het de mijne is he) De vinder kan op een beloning rekenen.

@mods : Indien dit niet gepast is, gelieve het dan te verplaatsen ipv verwijderen.

Image
Image
maartendirkx
Mountainbiker

Post by maartendirkx »

Hey, Mijn naam is Maarten Dirkx en ik ben nieuw hier. De reden waarom ik me aanmeld is omdat ik jullie hulp nodig heb. Mijn mountainbike WAS een bmc team elite 2 met magura evo 2 remmen en sram X.O EN X9. Deze fiets is vandaag in Hasselt gepikt tussen half drie en vijf uur. Er hingen 2 sloten aan en vastgemaakt aan mijn vriendin hare mountainbike, dus als jullie mijn fiets ergens tegenkomen bel me dan, en ik zal jullie daar voor belonen. Mijn gsm nummer is 0498 511 668
zaskar72
Mountainbiker

GESTOLEN....

Post by zaskar72 »

:( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

Bij deze een oproep: [-o<
Beste fietsmakkers,

Voorbije zondag 4 Oktober werd na onze zondagrit 2 koersfietsen gestolen (tussen 13 en 15 uur) welke stonden voor café Familia, Adolf Mortelmansstraat in Wommelgem.

Deze fietsen moeten zijn ontvreemd tussen 13 en 15 uur, een ooggetuige heeft later wel gemeld dat hij iemand in die straat heeft zien gaan naast een koersfiets.

Het gaat hier om vrij recente fietsen van het merk Eddy Merckx model Premium en een Colnago model Dream HX welke beiden een marktwaarde hebben van 2500 a 3000,-€. (zie bijgevoegde foto's van deze fietsen)

De beide fietsen hebben ook een vrij courante maat m55 - 56.

Omschrijving fietsen :

1. Eddy Merckx - model Premium maat 56 (scandium buizen - carbon voorvork)
kleur : Koningsblauw met een zwarte achtergrond op bovenbuis en schuine onderbuis
groep : Campagnolo Chorus
fiets is van begin 2007 (zie foto)

2. Colnago - model Dream Hx maat 55 (Aluminum/Carbon frame - carbon voorvork)
kleur : Wit met azzuriblauw aan balhoofd, bovenbuis en aan bracket.
groep : Shimano
fiets is van begin 2008 (zie foto)

De dader zal vermoedelijk kortelings wel proberen de gestolen fietsen ten gelde te maken wil hij voor zijn inzet en durf beloond worden.
Dit kan via - via maar heel waarschijnlijk toch via verkoopsites als :

2dehands.be : http://www.2dehands.be
Kapaza.be : http://www.kapaza.be
Marktplaats.nl : http://www.marktplaats.nl

Maar mogelijk worden de fietsen als occasie ook wel aangeboden via andere wielersites en of langs diverse wielerforums.
Daarom vragen wij aan onze leden (waarvan er toch enkele vrij aktief zijn op forums) en wielervrienden om mee uit te kijken en ons AUB te tippen mocht iemand ergens op het internet één van deze fietsen (of beiden) tegenkomen.

Mogelijk worden zij apart of wel samen ergens te koop aangeboden.
Stuur deze mail ook door aan de andere wielervrienden uit je adressenbestand, want mogelijk komen zij al surfend op het net wel ergens deze fietsen tegen, en waarvoor alvast dank.

Indien iemand deze fietsen ergens zou ontdekken of meer info heeft AUB contacteer :

Michel Florus 0499/74 14 87 of 03/353 08 45
Erik Van Herck 0474/44 81 02 of 03/480 51 76

Alvast onze dank,
Erik Van Herck
Wommelgemse Sprinters
http://www.wommelgemsesprintersonline.tk

Image
Bernardi
Mountainbiker

Post by Bernardi »

Beste leden,

Deze nacht is ook mijn MTB gestolen.

Het gaat hier over een
Granville pulse
kleur: pulse 4.0 (zwart met rode driehoek van balhoofd naar zadelpen)
groep: shimano xt, v-brake
wielen: mavic crossride
banden: ritchey z-max classic
voorvork: rockshoxx reba
zadel: pro eagle
stuurpen: pro LT
pedalen: spd

Spijtig genoeg heb ik er geen foto van en is hij in Pulderbos uit de garage gestolen.

Bijzonderheden: Op de chainstay, onder de ketting heb ik de letter L van granvilLe bijgewerkt met een lakstift, na een valpartij, De L is dus een I geworden.

Verder heb ik aan het balhoofd een rode tape geplakt, juist onder de stuurpen.

Moesten er mensen zijn die deze fiets zien of ergens tegenkomen (op 2de hands sites) gelieve mij te contacteren.

Ik wil graag een beloning geven, maar besef dat dit een naald in een hooiberg zoeken is.

Bedankt :(
JasperDeBauw
Mountainbiker

Re: gestolen trek

Post by JasperDeBauw »

JasperDeBauw wrote:Dinsdag 4 augustus was ik in de bibliotheek van de universiteit van antwerpen aan het studeren (prinsstraat 13). Toen ik rond drie uur, half vier naar buiten kwam ontdekte ik dat mijn fiets weg was. Ik had hem maadag net volledig in orde gebracht (remmen, versnellingen, ketting, volledig opgeoetst, ...)

Frame: TREK 4100
remmen: V-brakes shimano
shifters: shimano alivo
derailleur achteraan en vooraan: shimano deore
enkel spatbord achteraangips van hutchinson (bulldog)
Is ondertussen terecht!
Ik had na ongeveer een maand de zoektocht opgegeven en was ondertussen ook op zoek gegaan naar een nieuwe fiets. Mijn oog was toen gevallen op de rockrider 8.1 (699 €) die qua onderdelen (SRAM X7, rockshox tora, Avid juicy 3 hydraulische remmen) toch zeker niet mis is. Na lange tijd zagen had ik mijn ouders overtuigd en gingen wij die fiets halen. Dat weekend nog heb ik mij heel goed geamuseerd op mijn gloednieuwe fiets. De maandag nadien wandel ik door het stad en je mag drie keer raden welke fiets ik daar zie staan. Mijn ouwe trouwe Trek natuurlijk! Dus ik raad iedereen aan blijf gewoon rondkijken ge vindt hem heus wel!
Post Reply