07/08/2009 (nachttocht) en 09/08/2009 Vlezenbeek

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

jbo9538 wrote:Wat toch ook wel iets is waar we fier op zijn is het feit dat elke biker aan 3 van de 4 bevoorradingen een flesje water krijgt, en op 1 bevoorrading een fles acquarius.
Bijkomend krijgt elke biker de keuze om voor of na z'n tocht een gereedschapsbus of een drinkbus of een binnenband als cadeau te mogen ontvangen.
We maken dus zowel van de tocht als van het extra sportieve een erezaak. Elke bevoorrading is voorzien van cake, wafels, peperkoek, fruit, water, water met grenadine, en sportdrank. Platte band = geen probleem elke bevoorrading is voorzien van een doos binnenbanden, een pomp en wat gereedschap.
En dan nog niet gesproken van de après bike....
amaai wat een luxe zeg, ik overtuig de Koen wel voor de 60 km

MaC'Red
PVDM
Mountainbiker

Post by PVDM »

Lijkt mij ook zeer de moeite, heb deze nog geen enkele keer gereden hopelijk breng ik daar zondag verandering en gaan we voor de 110
Joe Dalton
Mountainbiker

Post by Joe Dalton »

De 1200 Hm zijn voor de tocht van 110Km veronderstel ik...???

Wij zullen komen voor de 60Km :wink:
jbo9538
Mountainbiker

Post by jbo9538 »

Idd, de 1200 HM zijn voor de 110km
jakke-pompier
Mountainbiker

Post by jakke-pompier »

Ik kom normaal naar hier. Is wel een redelijke verplaatsing voor mij maar het is dit of de fietseling in Herselt (blozo). Dus kan ik beter wat km met de auto rijden en naar hier komen.

Kan ik ook eens men nieuwe aanwinst komen testen.
Domme
Mountainbiker

Post by Domme »

Deze tocht stond op mijn kalender voor de zoveelste keer, maar wegens omstandigheden zal het voor volgend jaar zijn (ligamenten gerokken en zware verstuiking van de enkel). Had ook graag voor de eerste maal de nachttocht gereden, maar ... :cry:

Aan de mensen van Hoebelbike --> succes :wink:

Deze tocht is een aanrader!!!

Domme
Miejster
Mountainbiker

Post by Miejster »

Bij goed weer komen we met een delegatie af voor de avondtocht op vrijdag EN voor de apres. =D>
mongske
Mountainbiker

Post by mongske »

Spoedig herstel toegewenst Domme
en welkom aan de mannen van Olsjt. Vrijdag zal onze apres-bike opgeluisterd worden door een live optreden van The Ditch en Natalia...
in de feesttent 100m verder. Haar muziek krijg je tot bij ons, voor het beeld moet je langs de kassa van de Hoebelfeesten.
bebob
Mountainbiker

Post by bebob »

Zijn ook jaarlijks van de partij in Vlezenbeek.

Heb vandaag al een massa pijltjes gezien in Lennik en dat op het parkoers dat 1 week later voor de TT in Lennik gebruikt wordt.

Ik had gehoord dat er afgesproken was tussen de organisatoren om niet teveel om elkaars parkoers te rijden. Misverstand?

Jullie kunnen misschien afspreken om de pijltjes een week te laten hangen...Dat bespaart wat werk..
mongske
Mountainbiker

Post by mongske »

Onze 20en 40km tochten passeren niet in Lennik. Alleen de 60 90 en 110 km en daarvan zullen er niet zoveel deelnemen in Lennik denk ik.
Wij passeren ook in Dworp en Halle op de parkoersen van de mtb organisaties aldaar. Iedereen wil de leukste tracks in zijn parkoers.
Wij zijn al 14 jaar bezig en hebben er geen probleem mee dat de jaren nadien enkele andere organisaties stukken van "ons" parkoers gebruiken voor hun toertocht. Integendeel zelfs.
Wat de pijltjes betreft: bij ons is 3dagen na de tocht zeker alles weg. Let wel op dat je de gele pijltjes van Lennik niet volgt zondag want die hangen er nog her en der van hun vorige tocht.
Post Reply