Downhill outfit

Freeride & downhill.. en alle andere vormen van mountainbiken zoals 4x, street, dirt en trail, plaats het hier.
Maparlipies
Mountainbiker

Post by Maparlipies »

Ik heb een volledig geveerde rockrider van 650 euro... (decatlon), ook voor mannen naar't schijnt goede fietsen
eerst in Avoriaz (Morzine-frankrijk) getest

Als je een goede fiets wilt tegen een goedkopere prijs, rij dan naar Andorra, daar is alles belastings- en taksvrij
thomasmb
Mountainbiker

Post by thomasmb »

Maparlipies wrote:
Als je een goede fiets wilt tegen een goedkopere prijs, rij dan naar Andorra, daar is alles belastings- en taksvrij
Ja want iedereen heeft een auto en als ze die dan hebbe zien ze het zeker zitten om 1200km enkel te rijden voor een fietske =D>
Jojo3h
Mountainbiker

Post by Jojo3h »

inderdaad, ik heb ten eerste nog geen auto en ten tweede zoals je zegt ga ik niet zo ver rijden voor een fiets die wat goedkoper is dan hier.
manitou.
Redactie

Post by manitou. »

thomasmb wrote:
Maparlipies wrote:
Ja want iedereen heeft een auto en als ze die dan hebbe zien ze het zeker zitten om 1200km enkel te rijden voor een fietske =D>
plus als je buiten andora rijd dan heb je nog enorm veel kans dat je tegen gehouden wordt door de douane
niets aan te geven manneke? ah een fiets, heb je daar een aankoopbewijs van? neen? dan is die gekocht in andora
zoveel % invoertaksen en douana kosten erbij
den flieg
Mountainbiker

Post by den flieg »

thomasmb wrote:Doe het gewoon niet ! De onderdelen en het frame zijn er nu eenmaal niet voor gemaakt. Tis gewoon puur voor uw eige veiligheid. Verkoopt dieje viper ok ineens en koopt u nen deftigen beginnershardtail.

Grtz
luister naar hem!! khad ook een hardtail met 100mm en heb daar sprongen van meer dan 4 meter mee gemaakt. mn vering is nu beschadigd (tbolt nog wel maar ik spring er niet meer mee) n mn velgen heb ik moeten vervangen. mn knieen kan ik helaas ni vervange :cry:
ik heb een bijna nooit gebruikte tweedehands kona gekocht voor 1200, ik moet toegeven dat ik enorm veel geluk heb gehad. een vriend van mij heeft een andere gekocht voor 1100 en die klaagt er ook ni over. gwn veel fotos vragen en testen natuurlijk.
moula
Mountainbiker

Post by moula »

ben ook begonnen met een gewone toerfiets, zadeltje omlaag en een vering van 100mm. Na een half jaartje mijn specialized P3 gekocht en nog wat techniek geleerd, daarna af en toe eens een downhillpiste meepikken, wel zonder drops.
Post Reply