02/08/09 Bekkevoort

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
den willy
Mountainbiker

Post by den willy »

Jammer van het weer, oke'. Dit was voor mij zeker de verplaatsing uit West-vlaanderen waard. Had hier wel wat meer bos verwacht en, bepijling kon wel iets duidelijker. Maar toch wel veel fun beleefd vandaag , en daarom doen we het toch voor he'. D'en apre's maar gelaten voor wat het was, want de verplaatsing was niet van de poes met dit kut weertje. T'huis gekomen en gehoord dat er hier vanaf 8u00 geen druppel meer gevallen is. Ja gezellig he'.
Nazgul
Mountainbiker
Location: TREK Superfly Elite 29", winterbike TREK X-Caliber 29""

Post by Nazgul »

De Megabikers bekkevoort bedanken alle 701 "watertrappers" =D> om samen met ons er toch nog iets van te maken op zo'n uitgeregende dag. :(

Het doet ons deugt te horen ( en te lezen ) dat de meeste bikers tevreden waren over het parcour en de organisatie, waarvoor onze dank.

Persoonlijk wil ik die ene persoon/biker bedanken die ervoor gezorgd heeft dat er een collegabiker die het rotweer wou komen trotseren dit niet heeft kunnen doen doordat zijn fiets werd gestolen. :evil:
Hopelijk heeft hij nu heel veel plezier met een ander zijn zuur verdiende centjes [-X [-X :^o
Misschien heeft deze persoon zich vergist van fiets :^o want er stond nog een hele oude mtb nadat iedereen weg was. Als hij zich geroepen voelt om deze opnieuw te ruilen dan kan dat alsnog geregeld worden. Hij staat ter beschikking bij de politie.

Hopelijk tot volgend jaar maar dan met beter weer [-o< [-o<
wéwé
Mountainbiker

Post by wéwé »

De verplaatsing uit het verre Limburg gemaakt om m'n 29er zijn eerste hoogtemeters te geven. Ik heb de 65 gedaan en nergens problemen gehad met de bepijling. De dreven en kasseien vond ik heerlijk om te rijden en ze zien me hier zeker terug. Mooi streek die bij droog weer nog veel leuker gaat zijn.
chuck
Mountainbiker

Post by chuck »

Bulls Eye wrote:...Minpunt was wel dat er iemand zijn fiets verdwenen was!! Wie doet zoiets nu????...
Hopelijk niet iemand die op het forum leest dat er geen bewaakte fietsparking is?
CU
Nazgul
Mountainbiker

Post by Nazgul »

chuck wrote:dat er geen bewaakte fietsparking is?
Zelfs een bewaakte fietsparking is niet waterdicht :(
Mooi voorbeeldje van een tt nog niet zo lang geleden.
Ik vind daar een nummertje en neem dit mee naar de fietsparking.
Geef dat van mij af en ze gaan mijn fiets halen, terwijl ik wacht en voor ik iets kan zeggen neemt iemand anders het gevonden nummertje en die kan die fiets niet vinden #-o
Ze komt terug, ja ik kan die fiets niet vinden :oops: . Ik heb haar gezegd dat het een gevonden nummer was maar dat ze dus wel een fiets hebben terug gegeven zonder het bijhorend nummer #-o [-X
Stel je maar voor dat het toch mijn eigen nummer was, dan had ik daar schoon gestaan met mijn nummertje en een bewaakte fietsparking maar wel zonder fiets.
En dan is de vraag wie is er nu verantwoordelijk.

Nu iedereen( met slechte bedoelingen) kan wel eventjes rondkijken en een merk, type en kleurtje onthouden van een fiets en misschien ook het nummertje lezen en dan effe gaan zeggen seg ik ben mijn nummertje kwijt maar mijn fiets ziet er zo en zo uit. En blijkbaar geven ze die dan toch :-k maw fietsparking niet altijd de oplossing.

Nu zal de rechtmatige eigenaar zijn fiets wel hebben mag ik hopen.
Bruce Wayne
Mountainbiker

Post by Bruce Wayne »

vind het toch wel een beetje voor je eigen parochie preken hoor. Als ze een trek slr 6500 disc mee zouden nemen dan zou u denk ik wel anders praten. Ik wil het niet goed praten wat er gebeurd maar ik vind een bewaakte fietsenstalling bij een tt toch wel erg plezierig/een must. Sorry maar just my five cents
Nazgul
Mountainbiker

Post by Nazgul »

Bruce Wayne wrote:vind het toch wel een beetje voor je eigen parochie preken hoor. Als ze een trek slr 6500 disc mee zouden nemen dan zou u denk ik wel anders praten. Ik wil het niet goed praten wat er gebeurd maar ik vind een bewaakte fietsenstalling bij een tt toch wel erg plezierig/een must. Sorry maar just my five cents
Ik vind een bewaakte fietsparking ook een goed idee en gebruik deze ook altijd maar ik wou enkel aantonen dat dit ook niet 100% te vertrouwen is.
Zal nog altijd beter zijn dan geen maar daar zijn al zoveel discussies over geweest. :wink:
Feit is dat er toch weer een fiets verdwenen is omdat er iemand het niet kan laten om andermans gerief te laten staan. :evil:
zikje
Mountainbiker

Post by zikje »

Ik kom altijd in een groepje; er blijft altijd iemand bij de fietsen staan - dat is het veiligst.
Geoffe
Mountainbiker

Post by Geoffe »

Als laatste maar eens vertellen dat ik me ook kostelijk heb geamuseerd op de 65km.
'tja het weer was niet dat, zeker als je het vergelijkt met de voorbije 3 dagen #-o
Net voor de tweede bevoorrading was de achterrem zo goed als weg wat een extra dimensie gaf op het modderige parcours .. toch niet op de bek gegaan [-o<
Toen ik voor de Leffe ging keek die vriendelijke jonge dame achter de toog raar ... moet wel zijn ... ik had het halve Hageland mee binnen genomen [-X , bij de afspuitstand dan maar eerst de sproeier op mezelf gezet en dan pas op de fiets ... de laatste 3km naar huis waren wel koud :-? .
Tot volgend jaar
Post Reply