Stel jezelf voor

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
pcbiker
Mountainbiker

Post by pcbiker »

ik ben Pieter Christiaens (mijn nick pcbiker komt van mijn initialen: PC)
ik woon in de pinte, ik ben 15 jaar en ga naar sint-pieters in gent (slechte school, ga er nooit naartoe!)
mijn fiets is een cube ltd race en ik ga vaak gaan mountainbiken met mijn vader, die door mij ook is begonnen (hij heeft een thompson axis)
mijn andere hobbys zijn schermen, piano, zeilen (catamaran, hobie 16), lopen, kiten, beetje dirtjump en muziekschool
scott zot
Mountainbiker
Location: Cube Ltd Race 29 Mtb Pro Winner 29" Race Colnago Clx

Post by scott zot »

Yupse ik ben den Thibaut en ben afkomstig van Bredene,
ik ben 23j een 1m85 80kg,
ik mountainbike al een dik jaar en de kriebels beginnen me meer en meer te bijten. :-D 8)
Dirty Daddy
Mountainbiker
Location: Specialized Stumpjumper Comp 29" 2012, Salsa Spearfisch 1, Specialized Columbus(Race)

Post by Dirty Daddy »

Naam: Eyckmans Tim
Bouwjaar: 1977
Lengte:1.66m
Gewicht: 60kg(BMI Dik in orde dus)
Fiets: Bianchi Doss 6600 Alu Hydro
Specialiteit: In begin valpartijen door niet uit pedalen te geraken
Nu : gewoon valpartijen #-o

Sinds 09/07/2005 gelukkig getrouwd met Sara en sinds 21/03/2008 fiere papa van een zoon Luka...
Na een "carriere" van 25 jaar voetbal( en 10 operaties) uiteindelijk toch maar het advies van de behandelende arts gevolgd en het "sjotten" gelaten voor wat het is...Aangestoken door Ivanhoe"El Biker Loco" & "Jakke Pompier"& "Cinquanta"( de papa) fietske aan geschaft in Mei 2008 en begonnen met MTB'en...eerste maand direct pech(werkongeval)niet kunnen fietsen...dan valpartij met ribbreuk tot gevolg...maar nu toch al enkele maanden "ongevalvrij" aan het biken..Had ik dit vroeger geweten al veel langer begonnen met biken..jezelf "testen",doen afzien en dan met ongeloofelijk voldaan gevoel naar huis super...slijk,singeltracks & bergaf vind ik persoonlijk het leukst,bergop & "broquelion" paadjes het minst...(ben toch aan het trainen als deelnemer van Ventourist/ventousiast 2009 zal het nodig zijn)
samdevos
Mountainbiker

Het grote stel je voor topic

Post by samdevos »

Mss eerst voor admins idee om dit toch in 1 groot verzameltopic te steken?

soit dus tes de bedoeling da ge beke zegt wa dat ge doet van werk ,hobby's... , waar ge woont en u fiets showt en ne foto of 2 meelevert van uzelf. kijk naar tvoorbeeld van mezelf :)

Naam: Sam Devos

Leeftijd : 21

Mountainbike : Trek 6700

Werk : Bijna van Start bij Esas ( telecom engineer of anders gezegd belgacomtechnieker).

Hobby's : Gitaar , Webdesign , Mtb(onozel voor te vermelden )

Favoriete muziek /groep : Rockabilly, Graham Coxon , Blur ,Coldplay , Rock ' n Roll

link: www.samfrombelgium.be
facebook :

foto :
ImageImage
Last edited by samdevos on Sun 02 Aug 2009 21:51, edited 1 time in total.
JurT
Mountainbiker

Voorstelrondje JurT

Post by JurT »

Na enige tijd rondgeneusd te hebben werd het nu toch echt eens tijd om me te gaan voorstellen hier op het forum. Ik ben Jur, 22 jaar oud en woon in Amsterdam. Oorspronkelijk kom ik uit Maastricht maar voor de studie van mijn vriendin verhuisd. Ik ben altijd al gek geweest van fietsen en vooral van het mountainbiken en downhill.

Echter downhill heb ik nooit gedaan omdat in Nederland niet veel te downhillen is. Ik had vroeger nog geen vervoer ervoor. Dus heb ik veel aan mountainbiken gedaan. Ik heb verschillende fietsen gehad waaronder een Merida Dominator, een aantal Giants, waaronder een MCM en een koga miyata, carbon frame en full XTR. Wegens het in dienst gaan ben ik gestopt met fietsen en ben nu uit dienst en wil er weer mee beginnen. Nu heb ik me afgelopen week een Scott genius rc ltd frame gekocht. Nu gaat de opbouw beginnen en uiteraard als de fiets klaar is zal ik wat foto's posten.
RACING ANIMAL
Mountainbiker
Location: Competitiebike; Fuji SLM 01 2012, wegfiets specialized sl3

Post by RACING ANIMAL »

yeet,

ik ben Garrein Joris 28j , papa van Jesse (4j) en Sam (6 weken) en de man van Miek Allaert.Ik vertoef al een 10tal jaartjes in Ieper. Ik ben competitierijder bij casa verde race factory bij de elite z/c. Al reeds sedert 1995 rij ik al competitie via de junioren, beloften en nu elite.
Volgend seizoen zet ik stapke achteruit en ga ik wa rijden bij de fun.
Wegens tijd tekort voor training en wa tijd te maken voor family.
vroeger was voor mij de ardennen het van het, maar moet ik nu het meer hebben van snellere , vlakkere parkoers .
Mijn bikes een montana(it brol), balance , scott octane, orbea lanza, specialized s-works 04, specialized s-works carbon 08 RIP, specialized s-works 08 alu. Volgend jaar nieuw machien...
Ik werk als alu schrijnwerker bij alu filip.
that's me
greetz
[/img]
Anthro
Mountainbiker

Post by Anthro »

Hallo iedereen, ik ben Koen uit Kapellen (antw),

Rond mijn 19 ben ik beginnen motorrijden en sinds dien heb ik geen fiets meer gehad zelfs...#-o Ik ben 24 ondertussen en het kriebelt al wat langer om iets aan mijn conditie te doen :wink: Dus ik heb (eindelijk) vorig weekend een MTB aangeschaft, heb er al 2 korte ritjes mee gedaan, en na 5 km was ik al volledig buiten adem :oops: maar het was zo leuk rijden dat ik wel (te) stevig heb doorgetrapt :-D Als er mensen van hier uit de buurt zijn die mij wat leuke off road stukjes kunnen laten zien dan mag je mij altijd een berichtje sturen!

Ik ben totale beginner dus en daarom heb ik me hier op het forum ingeschreven om al de interessante topics mee te volgen (ik wou eerst een fully decathlon fiets van 350 euro kopen, tot hier mn ogen zijn open gegaan =P~ )
Als mijn conditie deftig is volgend jaar (hopelijk :wink:) dan wil ik wel eens een MTB tripje naar de ardennen of iet dergelijks doen!

Groetjes,
Koen
BramDR
Mountainbiker
Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v

Post by BramDR »

welke heb je nu dan?
Sandcrawler
Mountainbiker
Location: Ne Witte En Ne Zwarte Met Zonder Versnellingen En Nen Blauwe Mej Volwassen Wielen

Post by Sandcrawler »

@Bram DR
Anthro
Mountainbiker

Mijn bike: Cube ltd Race 09
BramDR
Mountainbiker
Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v

Post by BramDR »

da was weeral te snel geweest van mij :oops:
Last edited by BramDR on Thu 06 Aug 2009 10:03, edited 1 time in total.
Post Reply