02/08/2009 Loonbeek
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Bij de inschrijving hadden ze ons gezegd dat we geen last van stof gingen hebben
en het klopte nog ook
maar van zware modder hebben smallen drasch en ik toch ook ni veel last gehad !! Het was een leuke rit dankzij de prachtige streek natuurlijk , maar smallen en ik hebben na de bevoorrading toch maar gekozen voor 28 km (die mannen aan de bevoorrading krijgen toch een medaille voor moed en zelf opoffering????)
we konden ze niet veel verwijten want het zwart schaap waren we een paar meter eerder tegengekomen
nu efkes zagen over de regen eigenlijk geen last van gehad , misschien omdat het ni te koud was en geen wind
voor de rest ik heb mijn fiets nog kunnen afKarcheren en daarna nog voor de smallen drasch de enige warme douche van de 4 kunnen afsnoepen ! Daarna in de soppige tent nog wa suikers gaan opdoen en richting clublokaal verslag gaan uitbrengen.
Voor mij een geslaagde voormiddag

we konden ze niet veel verwijten want het zwart schaap waren we een paar meter eerder tegengekomen
Voor mij een geslaagde voormiddag
-
FlorianKoP
- Mountainbiker
Post by FlorianKoP »
Zeer geslaagd, idd! De regen stoorde niet echt, het parcours was schitterend! Jammer dat ik deze middag fris gedoucht op een familiefeest moest zijn, waardoor ik de 48 niet kunnen doen heb, maar de 28 was een mooi tochtje.