sorry meningen verschillen, maar deze tocht was niet mijn ding: Ik zoek toch iets meer in een parcours dan alleen maar brede lange dreven. Wel lekker geklommen. Zal waarschijnlijk allemaal inherent zijn aan de streek. Maar dan weten we dat ook weer voor de volgende keer. 40 km gedaan, had er nog wel wat meer kunnen doen
Jammer van de regen maar als ik eenmaal warm ben maakt mij dat niet veel uit dan rijd ik evengoed in korte broek en korte mouwen. Pluspunt dat ze een noodnummer meegaven, maar groot minpunt geen bewaakte stalling met problemen zoals bulls eye aangeeft, het zal de jouwe maar zijn die ze weghalen.
Ik kan voorlopig geen peer of appel meer zien
02/08/09 Bekkevoort
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Bruce Wayne
- Mountainbiker
- LaGamuza
- Mountainbiker
Vandaag daar ook gaan rijden, ik en den Benny toch maar doorgezet en de 65km afgereden, daarna nog ne te korte après, spijtig van het weer maar natter dan nat kan toch ni he LOL
Bevoorrading en parcours was voor mij OK, in Bekkevoort zijn er geen singletracks dus kan je niet anders dan over veldwegen rijden, aan elke streek zijn er voor- en nadelen.
Volgend jaar beter weer he mannen.
Bevoorrading en parcours was voor mij OK, in Bekkevoort zijn er geen singletracks dus kan je niet anders dan over veldwegen rijden, aan elke streek zijn er voor- en nadelen.
Volgend jaar beter weer he mannen.
- Vintage Biker
- Mountainbiker
Post by Vintage Biker »
Nat of nie nat het was een parcourke waar ge stevig op kunt doorvlammen. Vandaag was het hoe vettiger hoe prettiger.
Over de pijlen heb ik zo mijn bedenkenigen: klein witte flappekes 10cm boven de grond, en niet te veel hé mannen; Ben in het begin op een grote baan een paar km verkeeerd gereden. Gestart voor de 65k toch maar binnengereden op de 48 die er uiteindelijk toch 53 zijn geworden.
Tot volgend jaar mannen
Over de pijlen heb ik zo mijn bedenkenigen: klein witte flappekes 10cm boven de grond, en niet te veel hé mannen; Ben in het begin op een grote baan een paar km verkeeerd gereden. Gestart voor de 65k toch maar binnengereden op de 48 die er uiteindelijk toch 53 zijn geworden.
Tot volgend jaar mannen
Prima organisatie! Voor 2,5euro krijg je tijdens de 65km 2 bevoorradingen en is er nog een foto-service. Waar vind je dat nog?
'k Heb te doen met de inrichtende club, want het weer zat wel erg dik tegen...
En dan nog een ergernis die mij van het hart moet: stop in godsnaam is met flyeren als je zeker weet dat het zo gaat regenen!
'k Heb vandaag weer een hoopje pulp van onder mijn ruitewissers mogen krabben... arghhh
'k Heb te doen met de inrichtende club, want het weer zat wel erg dik tegen...
En dan nog een ergernis die mij van het hart moet: stop in godsnaam is met flyeren als je zeker weet dat het zo gaat regenen!
'k Heb vandaag weer een hoopje pulp van onder mijn ruitewissers mogen krabben... arghhh
Leuke tocht, voor 3€ zeker waar voor het geld. Ik heb het ook maar zonder regenjasje gedaan; dat viel best mee. Wel zielig van de mensen die 5 meter na de start de Granny flyer op de grond gooiden. Je bent toch beter opgevoed dan dat. Dat papiertje weegt misschien 1 gram; stop het in je zak en vertrek.