Nope, enkele plassen op Steenberg, meer niet.Herder Steven wrote:Ligt er ergens 'moor'?
02/08/09 Erembodegem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- ikke met de fiets
- Mountainbiker
Post by ikke met de fiets »
da zal zondag wel ni relevant meer zijn, want 't gaat regenen ... effe afwachten hoe hardMiejster wrote:Nope, enkele plassen op Steenberg, meer niet.Herder Steven wrote:Ligt er ergens 'moor'?
Getraind, zeker niet.jdl wrote:hehe mijne buurman heeft precies getraind..Que passa wrote:Ik zal normaal gezien ook wel aanwezig zijn ( 50km of 60 km), mss wel samen met mijn broer (zal waarschijnlijk de 60 of 80 km rijden).
grtz![]()
as ik zondag ni moet sjotten stuur ik u zaterdag wel berichtjen.
dan gaan ik mee (asek mag)
Ik ga er gewoon diene kater uitrijden
Laat maar weten als ge wilt meerijden.
grtz
- Miejster
- Mountainbiker
Vandaag hebben we alle afstanden gecontroleerd.
Alles lag er perfect bij. Enkel onder de brug van Denderleeuw een plas waar je moeilijk omheen kan (afdruip van de spoorwegbrug). Op vele plaatsen was het zelfs al schuiven in het zand. Een klein beetje regen zal ervoor zorgen dat alles perfect ligt. Hopelijk niet teveel regen zoals vorig jaar. Dat is nu al de tweede keer dat ze ons dit gaan lappen...
Er waren al veel bikers op het parcours. Terwijl we aan Doggen het privestukje aan het maken waren, vlogen er al verschillende bikers voorbij. Eentje had zelfs de moed om één van onze medewerkers de huid vol te schelden... Ze stond waarschijnlijk met haar pijltje en lint in de weg toen mijnheer passeerde... je moet maar durven.
Een groter probleem was opnieuw het verdwijnen van ongeveer 43 (!!!!) pijlen. Morgenvroeg om 7u vertrekken alle vliegende brigades om de controles opnieuw te doen. Hopelijk hangt alles er nog! Echt jammer dat er mensen zijn die er een sport van maken om alles te vernielen...
We zijn er klaar voor : privestukken Doggen (alle afstanden) en vooral Verbruggen (50-60-84km) zullen vuurwerk geven! Steenberg XL en het stukje langs de E40 worden stukjes genieten voor de mannen van de 84. Als nu het weer meewilt kunnen alle deelnemers morgen genieten van wat onze streek te bieden heeft.
Alles lag er perfect bij. Enkel onder de brug van Denderleeuw een plas waar je moeilijk omheen kan (afdruip van de spoorwegbrug). Op vele plaatsen was het zelfs al schuiven in het zand. Een klein beetje regen zal ervoor zorgen dat alles perfect ligt. Hopelijk niet teveel regen zoals vorig jaar. Dat is nu al de tweede keer dat ze ons dit gaan lappen...
Er waren al veel bikers op het parcours. Terwijl we aan Doggen het privestukje aan het maken waren, vlogen er al verschillende bikers voorbij. Eentje had zelfs de moed om één van onze medewerkers de huid vol te schelden... Ze stond waarschijnlijk met haar pijltje en lint in de weg toen mijnheer passeerde... je moet maar durven.
Een groter probleem was opnieuw het verdwijnen van ongeveer 43 (!!!!) pijlen. Morgenvroeg om 7u vertrekken alle vliegende brigades om de controles opnieuw te doen. Hopelijk hangt alles er nog! Echt jammer dat er mensen zijn die er een sport van maken om alles te vernielen...
We zijn er klaar voor : privestukken Doggen (alle afstanden) en vooral Verbruggen (50-60-84km) zullen vuurwerk geven! Steenberg XL en het stukje langs de E40 worden stukjes genieten voor de mannen van de 84. Als nu het weer meewilt kunnen alle deelnemers morgen genieten van wat onze streek te bieden heeft.
Ben juist weer van een trainingstochtje en heb een groot deel van het parcour gereden.Het ligt kurkdroog en het begin kan wel pittig genoemd worden.Het stuk rond den bunker vond ik wel ferm maar wel een beetje kort. In Meldert heb ik ook nog een paar km gevolgd en zelf nog een baantje doorgereden dat ik ni eens wist.Wat de uitpijling betreft deze is perfect,als morgen iemand verkeerd rijdt zal hij de fout bij zichzelf moeten zoeken.Nu hopen dat het droog blijft.
Inderdaad,ze slagen er in erembodegem in om elk jaar toch nog enkele 'vergeten' baantjes in het parcour te leggen,zelfs voor een locale biker plezant.Miejster wrote:Inderdaad, zelfs voor wie de derde keer komt zitten er opnieuw enkele nieuwe stukken in.den bisch wrote:zelf nog een baantje doorgereden dat ik ni eens wist.