02/08/09 Bekkevoort
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- LuckyIron
- Mountainbiker
kleine tip: neem een hangslot mee, maak daarmee je fiets vast tijdense de inschrijving.Silverbol wrote:ik zal ook van de partij zijn maar zal er een bewaakte stalling voorzien zijn? Ik kom alleen rijden wat mijn broer heeft een lichte blessuren aan zijn enkel dus kan er niemand op de fiets passen .
Daarna laat je je hangslot ergens aan vast hangen (paal, nadarhek, ...) en kan je deze na de tocht terug ophalen (of je fiets terug vastmaken om ene te gaan drinken)
- .:bert:.
- Mountainbiker
Er is geen bewaakte fietsstalling, maar er is wel gezorgd dat er voldoende overzicht is om je fiets in de gaten te houden. Sluiten is nooit een slecht idee.Silverbol wrote:ik zal ook van de partij zijn maar zal er een bewaakte stalling voorzien zijn? Ik kom alleen rijden wat mijn broer heeft een lichte blessuren aan zijn enkel dus kan er niemand op de fiets passen .
Net terug en wreed veel pech gehad! Was gestart voor de 65 maar na 25 km de stijd moeten staken na 2 platte banden! Daar zat ik met fantastische benen!! enfin toch nog een flinke aprês gehad!! Minpunt was wel dat er iemand zijn fiets verdwenen was!! Wie doet zoiets nu????
Toch een fijne voormiddag gehad en tot op onze TT hé
Toch een fijne voormiddag gehad en tot op onze TT hé
Wegens omstandigheden (gisteren pintjes gaan drinken
) pas om 9u gestart en dus noodgedwongen de 48 genomen (vrouw werkt met de late).
Eerlijk gezegd vond ik het niet eens zo erg, 2u30 in de regen rijden is minder erg dan 3u30 in de regen rijden hé!
Die regen zorgde voor een bijwijlen erg gevaarlijk parcours vond ik, tenminste de afdalingen, die werden echt glibberig en behoorlijk technisch.
Lekker veel lange klimmetjes, daar staat deze streek toch voor bekend hé
Voor mij zijn dit TT's om van te smullen, geen korte nijdige klimmetjes à la Langdorp en co, maar gestage lange klimpartijen waar er moet gedoseerd worden.
Ik miste wel een paar lekkere singletracks vandaag en ook veel bos zat er niet in hé
Maar ik klaag niet hoor, integendeel! Daarvoor moest je vandaag in Lille zijn denk ik.
Jammer vh weer, ik ben onderweg een paar verkleumde mensen tegen gekomen in een zomertenuetje
Ik was bijzonder blij met mijn regenjasje hoor!
Onderweg veel pechvogels gezien, ik ben nog gestopt bij een onfortuinlijke Limburger die lek gereden was en heb hem mijn biba aangeboden, maar tot ons beider verbazing zat daar geen ventiel op
Erg jammer dat ik hem niet kon verder helpen en nu weet ik ook dat ik best een paar nieuwe biba's ga kopen, deze stak er al een jaar of 5 in
Affijn, vorig jaar woestijntoestanden, vandaag één pot nat, volgend jaar in de sneeuw!?
Merci mannen, pijlen waren uitstekend, afspuitstand idem, après heb ik weer noodgedwongen links laten liggen, ik heb zelfs geen tijd meer gehad om te douchen
Het was erg plezant, tot volgend jaar!
Eerlijk gezegd vond ik het niet eens zo erg, 2u30 in de regen rijden is minder erg dan 3u30 in de regen rijden hé!
Die regen zorgde voor een bijwijlen erg gevaarlijk parcours vond ik, tenminste de afdalingen, die werden echt glibberig en behoorlijk technisch.
Lekker veel lange klimmetjes, daar staat deze streek toch voor bekend hé
Ik miste wel een paar lekkere singletracks vandaag en ook veel bos zat er niet in hé
Maar ik klaag niet hoor, integendeel! Daarvoor moest je vandaag in Lille zijn denk ik.
Jammer vh weer, ik ben onderweg een paar verkleumde mensen tegen gekomen in een zomertenuetje
Ik was bijzonder blij met mijn regenjasje hoor!
Onderweg veel pechvogels gezien, ik ben nog gestopt bij een onfortuinlijke Limburger die lek gereden was en heb hem mijn biba aangeboden, maar tot ons beider verbazing zat daar geen ventiel op
Erg jammer dat ik hem niet kon verder helpen en nu weet ik ook dat ik best een paar nieuwe biba's ga kopen, deze stak er al een jaar of 5 in
Affijn, vorig jaar woestijntoestanden, vandaag één pot nat, volgend jaar in de sneeuw!?
Merci mannen, pijlen waren uitstekend, afspuitstand idem, après heb ik weer noodgedwongen links laten liggen, ik heb zelfs geen tijd meer gehad om te douchen
Het was erg plezant, tot volgend jaar!