02/08/2009 Loonbeek

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Magnum_
Mountainbiker

Post by Magnum_ »

Die kom ik rijden, weer of geen weer. Zeer mooie streek!
G-Stoel
Mountainbiker

Post by G-Stoel »

Wij komen met 2 de 45 km doen.
We komen met de fiets van Haacht
Al iemand een idee van de toestand van het parcour ?
kawaracer
Mountainbiker

Post by kawaracer »

Als beginnend biker lijkt mij in die omgeving 28km al een uitdaging. Heeft er iemand een idee van de hoogte meters op die 28km? nu ja ik kom ze toch doen.
Magnum_
Mountainbiker

Post by Magnum_ »

Fiets staat te blinken, klaar voor morgen! Hopelijk zit ons Sabine ernaast deze keer
Zondag blijft een regenzone nog over het oosten slepen waarbij er vrij veel neerslag kan vallen
ivo
Mountainbiker

Post by ivo »

Kan je voor de 48Km ergens inpikken in SJW en dan richting inschrijving rijden?
Kwestie van het heen/weer wat in te perken te houden.
DV33
Mountainbiker

Post by DV33 »

Let's rock! Let's Roll!
ik zen der klaar voor.. aah Huldenberg, Loonbeek en Neerijse..
't mag zelfs hagelen van mij
:bounce: :bounce: :bounce: =D> =D> [-o< :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :drunk: :drunk:
zero
Mountainbiker

Post by zero »

DV33 wrote:Let's rock! Let's Roll!
ik zen der klaar voor.. aah Huldenberg, Loonbeek en Neerijse..
't mag zelfs hagelen van mij
:bounce: :bounce: :bounce: =D> =D> [-o< :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :drunk: :drunk:
je zal het moeten doen met regen
Gé claxon
Mountainbiker

Post by Gé claxon »

Bij de inschrijving hadden ze ons gezegd dat we geen last van stof gingen hebben :roll: en het klopte nog ook :P maar van zware modder hebben smallen drasch en ik toch ook ni veel last gehad !! Het was een leuke rit dankzij de prachtige streek natuurlijk , maar smallen en ik hebben na de bevoorrading toch maar gekozen voor 28 km (die mannen aan de bevoorrading krijgen toch een medaille voor moed en zelf opoffering????)
we konden ze niet veel verwijten want het zwart schaap waren we een paar meter eerder tegengekomen :lol: :lol: nu efkes zagen over de regen eigenlijk geen last van gehad , misschien omdat het ni te koud was en geen wind :roll: voor de rest ik heb mijn fiets nog kunnen afKarcheren en daarna nog voor de smallen drasch de enige warme douche van de 4 kunnen afsnoepen ! Daarna in de soppige tent nog wa suikers gaan opdoen en richting clublokaal verslag gaan uitbrengen.
Voor mij een geslaagde voormiddag =D> =D>
DDT-STAS
Mountainbiker

Post by DDT-STAS »

Zeer geslaagde TT. Wel een van de zwaarste rit tot nog toe en we rijden al 2 jaar elke zondag! :evil: :evil: de 48 bleken wel 52km te zijn [-X
Tot volgend jaar! 8)
FlorianKoP
Mountainbiker

Post by FlorianKoP »

Zeer geslaagd, idd! De regen stoorde niet echt, het parcours was schitterend! Jammer dat ik deze middag fris gedoucht op een familiefeest moest zijn, waardoor ik de 48 niet kunnen doen heb, maar de 28 was een mooi tochtje.
Post Reply