02/08/09 Erembodegem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
Miejster
Mountainbiker

Post by Miejster »

egied wrote:Vandaag de 'uitpijlers' bezig gezien terwijl ik al een stukje van het parcour aan het rijden was. :-D
Moet zeggen dat het een mooie aaneenschakeling van de mooiste stukjes uit de omgeving is.
=D>
Was jij dat in blauwe tenue op het stukje Gerstjens waar we een parcours aan het bouwen waren?
Miejster
Mountainbiker

Post by Miejster »

necky78 wrote:
MaC'Red wrote:
ikke met de fiets wrote:is er al nieuws over de vertrektijden ?
Image

MaC'Red 8)
Hier staat bij de afstanden geen 50 bij maar 40, dan ga ik wss de 60 doen en nog ne keer van in Ninove met de fiets vertrekken, goed voor 90 km mtb fun!

Ik ben vandaag al eens in Erembodegem gepasseerd en de eerste 10 km van deze toertocht meegenomen, licht er zeer goed bij. Pittig begin van deze tour, ik ben al curieus naar de rest van het parcours.

C U sunday
De juiste afstanden (GPS) zijn 18 - 31 - 50 - 60 - 83
Morgen nog de splitsingen afwerken en de privestukken.
De ondergrond ligt er perfect bij. Alle afstanden gereden op 2 dagen en 1 spat modder op de bike :lol: . Er liggen maximum 10 plassen op heel het parcours en je kan overal omheen.
Alexos
Mountainbiker

Post by Alexos »

Ik kom zondag eens een toerke fietsen....
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

@ Miejster : hoeveel km is het ongeveer vanaf Erpe mere ? ge passeert juist aan mijn werk heb ik gemerkt

edit: effe gemeten met mapsource en en kom op 15.9 km to de sporthal terug

Mac'Red 8)
ikke met de fiets
Mountainbiker

Post by ikke met de fiets »

Miejster wrote:De juiste afstanden (GPS) zijn 18 - 31 - 50 - 60 - 83
staan de laatste updates al op de mapsource link, of is dat voor morgen ? heb al veel verschillende km's gezien ... 31 is voor mij een minimum en 50 voorlopig nog teveel. dus wil effe zeker zijn da'k het aankan.

@ Canis Lupus ; 8.30 h : dan ben ik nog aan't wakker worden. ik ben ook een super-trage, dus vertrek zo laat mogelijk om de rappen voor te laten (dan kan ik misschien ook nog een stukske rijden #-o )
Miejster
Mountainbiker

Post by Miejster »

ikke met de fiets wrote:
Miejster wrote:De juiste afstanden (GPS) zijn 18 - 31 - 50 - 60 - 83
staan de laatste updates al op de mapsource link, of is dat voor morgen ? heb al veel verschillende km's gezien ... 31 is voor mij een minimum en 50 voorlopig nog teveel. dus wil effe zeker zijn da'k het aankan.

@ Canis Lupus ; 8.30 h : dan ben ik nog aan't wakker worden. ik ben ook een super-trage, dus vertrek zo laat mogelijk om de rappen voor te laten (dan kan ik misschien ook nog een stukske rijden #-o )
De enige update die we hebben moeten maken was bij de 84km (inderdaad we hebben er nog een stukje bijgedaan!). De andere kloppen voor 99%. Er is wel een klein hoekje die we afsnijden, maar deze is niet de moeite waard om te veranderen. De privestukken maken we morgennamiddag, maar deze kloppen redelijk goed met onze 'tekening' op Mapsource
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III

Post by Steven vd Eynde »

s-biker gert wrote:afhankelijk van het weer zal het Erembodegem of waudrez worden :roll:
Laat iets weten anders moest je hier rijden. Ik rij langs de Dender met de fiets naar ginder...
egied
Mountainbiker

Post by egied »

Miejster wrote:
egied wrote:Vandaag de 'uitpijlers' bezig gezien terwijl ik al een stukje van het parcour aan het rijden was. :-D
Moet zeggen dat het een mooie aaneenschakeling van de mooiste stukjes uit de omgeving is.
=D>
Was jij dat in blauwe tenue op het stukje Gerstjens waar we een parcours aan het bouwen waren?
Ja,dat was ik.
:-D
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III

Post by Steven vd Eynde »

Ligt er ergens 'moor'?
b@rtm@n
Mountainbiker

Post by b@rtm@n »

zal hier ook starten voor de 84 km , valt samen met ruislede maar was vorig jaar een beetje tegengevallen ( ja ik ben een moeilijke hoor)
greetz tot zon in oilst
Post Reply