Was jij dat in blauwe tenue op het stukje Gerstjens waar we een parcours aan het bouwen waren?egied wrote:Vandaag de 'uitpijlers' bezig gezien terwijl ik al een stukje van het parcour aan het rijden was.![]()
Moet zeggen dat het een mooie aaneenschakeling van de mooiste stukjes uit de omgeving is.
02/08/09 Erembodegem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Miejster
- Mountainbiker
De juiste afstanden (GPS) zijn 18 - 31 - 50 - 60 - 83necky78 wrote:Hier staat bij de afstanden geen 50 bij maar 40, dan ga ik wss de 60 doen en nog ne keer van in Ninove met de fiets vertrekken, goed voor 90 km mtb fun!MaC'Red wrote:ikke met de fiets wrote:is er al nieuws over de vertrektijden ?
MaC'Red
Ik ben vandaag al eens in Erembodegem gepasseerd en de eerste 10 km van deze toertocht meegenomen, licht er zeer goed bij. Pittig begin van deze tour, ik ben al curieus naar de rest van het parcours.
C U sunday
Morgen nog de splitsingen afwerken en de privestukken.
De ondergrond ligt er perfect bij. Alle afstanden gereden op 2 dagen en 1 spat modder op de bike
- ikke met de fiets
- Mountainbiker
Post by ikke met de fiets »
staan de laatste updates al op de mapsource link, of is dat voor morgen ? heb al veel verschillende km's gezien ... 31 is voor mij een minimum en 50 voorlopig nog teveel. dus wil effe zeker zijn da'k het aankan.Miejster wrote:De juiste afstanden (GPS) zijn 18 - 31 - 50 - 60 - 83
@ Canis Lupus ; 8.30 h : dan ben ik nog aan't wakker worden. ik ben ook een super-trage, dus vertrek zo laat mogelijk om de rappen voor te laten (dan kan ik misschien ook nog een stukske rijden
- Miejster
- Mountainbiker
De enige update die we hebben moeten maken was bij de 84km (inderdaad we hebben er nog een stukje bijgedaan!). De andere kloppen voor 99%. Er is wel een klein hoekje die we afsnijden, maar deze is niet de moeite waard om te veranderen. De privestukken maken we morgennamiddag, maar deze kloppen redelijk goed met onze 'tekening' op Mapsourceikke met de fiets wrote:staan de laatste updates al op de mapsource link, of is dat voor morgen ? heb al veel verschillende km's gezien ... 31 is voor mij een minimum en 50 voorlopig nog teveel. dus wil effe zeker zijn da'k het aankan.Miejster wrote:De juiste afstanden (GPS) zijn 18 - 31 - 50 - 60 - 83
@ Canis Lupus ; 8.30 h : dan ben ik nog aan't wakker worden. ik ben ook een super-trage, dus vertrek zo laat mogelijk om de rappen voor te laten (dan kan ik misschien ook nog een stukske rijden)
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Post by Steven vd Eynde »
Laat iets weten anders moest je hier rijden. Ik rij langs de Dender met de fiets naar ginder...s-biker gert wrote:afhankelijk van het weer zal het Erembodegem of waudrez worden
Ja,dat was ik.Miejster wrote:Was jij dat in blauwe tenue op het stukje Gerstjens waar we een parcours aan het bouwen waren?egied wrote:Vandaag de 'uitpijlers' bezig gezien terwijl ik al een stukje van het parcour aan het rijden was.![]()
Moet zeggen dat het een mooie aaneenschakeling van de mooiste stukjes uit de omgeving is.
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III