Mountainbike.be meeting te Gent gaat door op 12 juni
Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
- spilliespeedy
- Mountainbiker
- Location: gary fisher hoo koo e koo / specialized carve comp 29er
Post by spilliespeedy »
als het goe weer is, is de sfeer altijd ook stuk beter :D
Gent ga ik nie iets te ver, plus kan die dag nie
Voor zij die gaan het amusement en neem maar veel foto's
Gent ga ik nie iets te ver, plus kan die dag nie
Voor zij die gaan het amusement en neem maar veel foto's
Gent 12 juni
Beste Bikers, Er lijken er al 12 op het forum te staan, heb inderdaad ook nog enkele pm van 2 pers + 1 + 2 pers= 17 tal personen. Blijken er enkele personen van clubs ook ons nog te vervoegen=23 pers en wij als begeleiders dus, beethoven, Pat 17 en Ren&Stempy komt ook met 2 pers. Ik heb ook nog geen zicht op van wie er zou komen van Gentenaars zelf, die lopen gewoon nog achter(is tegen de deur) dus die zullen blijkbaar nog tijd hebben+(enkele moderators dacht ik ook), maar wie ook komt dat is Ivan, was die bijna vergeten. Dus dat ziet er zeker goed uit op dit ogenblik.
Dus de route is 55km lang waarvan 35km off-road is. Zeker 1 Pitstop is voorzien, maar gezien de vele off-road denk ik wel er een tweede bij te nemen. Het terrein bestaat uit een 10 tal parken, 3 natuurparken, zeker niet te missen de hill op de Blaarmeersen(niet te onderschatten technisch en zijn afdaling) een plaats om eventjes de verschillende mogelijkheden te beproeven, een prachtige rit langsheen de Leie-en-Scheldevallei en 2 privaat terreinen. De route wordt verbonden door een veilig afgeschermd fietspad langsheen de R4 en ringvaart. Achteraf nog een gezellige apres-bike om het geheel af te ronden.
Zo ziet er de stand dus tot heden uit. Ik verwacht zeker nog enkele inschrijvingen. Rudy VdE.
Dus de route is 55km lang waarvan 35km off-road is. Zeker 1 Pitstop is voorzien, maar gezien de vele off-road denk ik wel er een tweede bij te nemen. Het terrein bestaat uit een 10 tal parken, 3 natuurparken, zeker niet te missen de hill op de Blaarmeersen(niet te onderschatten technisch en zijn afdaling) een plaats om eventjes de verschillende mogelijkheden te beproeven, een prachtige rit langsheen de Leie-en-Scheldevallei en 2 privaat terreinen. De route wordt verbonden door een veilig afgeschermd fietspad langsheen de R4 en ringvaart. Achteraf nog een gezellige apres-bike om het geheel af te ronden.
Zo ziet er de stand dus tot heden uit. Ik verwacht zeker nog enkele inschrijvingen. Rudy VdE.
- Ren&Stimpy
- Mountainbiker
Post by Ren&Stimpy »
Vrijdag ga ik ook nogeens mee op verkenning. Kheb reeds een groot stuk met Beethoven gereden en het loont de moeite om af te komen. Tijd nog moeite heeft Beethoven gespaard om zulk een mooie plekjes aan elkaar te knopen. Nu nog een paar kleine details finetunen en we zijn klaar voor een schitterende dag.
GEWOON KOMEN ZOU IK ZEGGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
GEWOON KOMEN ZOU IK ZEGGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mountainbike.be meeting te Gent gaat door op 12 juni
dit is de voorlopige lijst met inschrijvingen
Bartje
Beethoven
Berggeit
Black Phantom (niet zeker)
Blubberduck
Epic
Farmer Cowboy
Froq
Ivan
Horry Borry
Jack77 ?
Matchbox
Maurice
Moab
Pat 17
Pietje
Ren & Stimpy + 2 personen
Sifaka + persoon
Stievie
Tiles02
Yakke (niet zeker)
Iemand vergeten???
Iemand te veel???
Laat het me weten, zodat ik alles in orde kan brengen voor de bevoorrading.Al wie een bevestiging stuurt krijgt via een pm
de verdere uitleg en mijn gsm nummer.
Bartje
Beethoven
Berggeit
Black Phantom (niet zeker)
Blubberduck
Epic
Farmer Cowboy
Froq
Ivan
Horry Borry
Jack77 ?
Matchbox
Maurice
Moab
Pat 17
Pietje
Ren & Stimpy + 2 personen
Sifaka + persoon
Stievie
Tiles02
Yakke (niet zeker)
Iemand vergeten???
Iemand te veel???
Laat het me weten, zodat ik alles in orde kan brengen voor de bevoorrading.Al wie een bevestiging stuurt krijgt via een pm
de verdere uitleg en mijn gsm nummer.
Last edited by beethoven on Wed 26 May 2004 23:40, edited 3 times in total.