De aarde mag dan een hele mooie planeet wezen in het zonnenstelsel maar er zijn dingen die onze wereld een stuk kwetsbaarder maken.We zijn niet meer als een speldenknop in de universum,we leven in een gevaarlijke wereld vrijwel op aarde even als buiten de aarde.
Wat voor ramp zou het einde van de wereld kunnen betekenen en voor de mens,dan doel ik niet op een oorlogje in afghanistan.
Einde van de wereld/menselijk ras
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- FantaDHrider
- Mountainbiker
- FantaDHrider
- Mountainbiker
Post by FantaDHrider »
ga daar maar niet vanuit op filmpjes en fanta drinken,dit zijn dingen die echt kunnen/zouden gebeuren.Koude oorlog dat resulteerde bijna in een kern oorlog en de mens kan veel dingen doen om deze planeet te vernietigen van leven incl wij als menselijk ras.Buiten dat kan moeder natuur ook wat van.P° wrote:Ge kijkt teveel filmkes en ge drinkt teveel Fanta denk ik...
- Sandcrawler
- Mountainbiker
- Location: Ne Witte En Ne Zwarte Met Zonder Versnellingen En Nen Blauwe Mej Volwassen Wielen
- MaC'Red
- Mountainbiker
Ik dacht eerder aan die dodelijke virussen zoals ebola en andere, is al eerder een pandemie waar een strijd kan gevoerd worden tot overleving en redding van de mensheid.
Is afzien en nadien kunt ge ( misschien ) zeggen " amaai dat ik dat heb overleefd zeg"
Ne gamma flash en het is gepasseerd, een mega vulkaan uitbarsting treft nooit de hele wereld alsook die kernoorlog die zich meestal beperkt een groot aantal landen.
MaC'Red
Is afzien en nadien kunt ge ( misschien ) zeggen " amaai dat ik dat heb overleefd zeg"
Ne gamma flash en het is gepasseerd, een mega vulkaan uitbarsting treft nooit de hele wereld alsook die kernoorlog die zich meestal beperkt een groot aantal landen.
MaC'Red
- FantaDHrider
- Mountainbiker
Post by FantaDHrider »
Ja dodelijk virussen van moeder natuur maar de mens kan ook zelf gemaakte virussen op de mensheid los laten,kan van alles wezen zoals de pest gemixed met het menselijk griep virus of een combinatie van dodelijke pokken met nog wat bacterien zodat er geen middel is om je te genezen.MaC'Red wrote:Ik dacht eerder aan die dodelijke virussen zoals ebola en andere, is al eerder een pandemie waar een strijd kan gevoerd worden tot overleving en redding van de mensheid.
MaC'Red
Gamma flits is al eens geweest maar het kan zo weer gebeuren,dicht genoeg zoals 6000 licht jaren van de aarde kan al zeer dodelijk gevolgen hebben zoals de Ozon laag voor 40% vernietigen zodat men een zeer hoge dosis UV straling van de zon binnen krijgt
Mega vulkaan uitbarsting treft wel de hele wereld,de explosie van de uitbarsting kan het zon licht van de aarde helemaal blokkeren over de hele wereld,mensen gaan dood van de as die ze in ademen of sterven door instortende gebouwen zoals huizen.Temperatuur zal flink gaan dalen zodat je erg koude winters hebt voor maanden lang,verbouwen van groente enz falen zodat je verhongert
Tis niet een vulkaan uitbarsting zoals een normale vulkaan zoals op de vesuvious, Mt saint hellens of elke andere vulkaan.