weekendje ardennen
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- den wakkere bakker gits
- Mountainbiker
- Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty
Post by den wakkere bakker gits »
Erezee vond ik nog plezant om te rijden en vielsalm kon ik ook smaken
- Sandcrawler
- Mountainbiker
- Location: Ne Witte En Ne Zwarte Met Zonder Versnellingen En Nen Blauwe Mej Volwassen Wielen
Post by Sandcrawler »
Ferrieres (10km van durbuy) 7 toeren,maar je moet zeker een kaart kopen want de bewegwijzering is een ramp.biaz wrote:tips voor in de buurt van durbuy? schoonouders hebben daar precies een chalet staan...
Aywalle (dikke 20km) héél mooie toeren daar(een 5-tal dacht ik),hoe het daar zit met de bepijling weet ik niet
want 't is al lang geleden dat ik er was(toen was't gene vette).
Vanuit Durbuy zelf vertrekken er ook maar daar heb ik geen ervaring mee.
Last edited by Sandcrawler on Thu 30 Jul 2009 10:25, edited 1 time in total.
durbuy zelf heb ik al gedaan en vond ik geene vetten...sandcrawler wrote:Ferrieres (10km van durbuy) 2 toeren,maar je moet zeker een kaart kopen want de bewegwijzering is een ramp.biaz wrote:tips voor in de buurt van durbuy? schoonouders hebben daar precies een chalet staan...
Aywalle (dikke 20km) héél mooie toeren daar(een 5-tal dacht ik),hoe het daar zit met de bepijling weet ik niet
want 't is al lang geleden dat ik er was(toen was't gene vette).
Vanuit Durbuy zelf vertrekken er ook maar daar heb ik geen ervaring mee.
- Sandcrawler
- Mountainbiker
- Location: Ne Witte En Ne Zwarte Met Zonder Versnellingen En Nen Blauwe Mej Volwassen Wielen
Post by Sandcrawler »
- Herder Alex²
- Mountainbiker
- Location: Specialized FSR Epic Comp 2007 - Fatboy Expert 2015 - Camber FSR Comp 2017
Post by Herder Alex² »
Kan iemand mij aan het volgende helpen ?
Ik zoek i/d Ardennen :
- een kleine camping (vanaf 50 pl vind ik al "groot")
- moet ook goedkoop (ik geef maximaal 10 à 14 euro voor 2 p, alles in)
- basic sanitair, bosrijk, rustig
- en MTB parcours in de buurt (ik heb GPS, dus bewegwijzerde parcours hoeven niet persé)
In Frankrijk is zo'n camping geen probleem, maar ik heb hoegenaamd geen ervaring in België, vandaar mijn vraag.
Ik zoek i/d Ardennen :
- en MTB parcours in de buurt (ik heb GPS, dus bewegwijzerde parcours hoeven niet persé)
In Frankrijk is zo'n camping geen probleem, maar ik heb hoegenaamd geen ervaring in België, vandaar mijn vraag.
- Sandcrawler
- Mountainbiker
Post by Sandcrawler »
Ik heb er geen ervaring mee,maar ik denk dat je zoiets zoekt.Herder Alex² wrote:Kan iemand mij aan het volgende helpen ?
Ik zoek i/d Ardennen :
http://www.marktplaats.nl/index.php?url ... 6-p-p.html
- Sgt.Stedenko
- Mountainbiker
Post by Sgt.Stedenko »
Ik zoek in de ardennen een chalet voor een weekje of twee weken. Te beginnen in september.
Hoeveel zou de prijs ongeveer zijn?
Iemand ervaring mee?
Tis voor 1 a 2 personen.
Hoeveel zou de prijs ongeveer zijn?
Iemand ervaring mee?
Tis voor 1 a 2 personen.