2jaar geleden toffe omloop met bevoorrading die meer dan voldoende was
02/08/09 Erembodegem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
kris voc den bienager
- Mountainbiker
Post by kris voc den bienager »
borhtlombeek is meegevallen ritje om en weer/nu normaal hetzelfde fer erembodegem,op het einde is dat beste der oek wel af want de gedachte zen natuurlijk dis plat geef mor gaas, op het eind zakt de tank vanzelf wel met energie,,zullen zeker nieuwe kluiten met de kuite ontdekken 
- lefty biker
- Mountainbiker
- ikke met de fiets
- Mountainbiker
Post by ikke met de fiets »
effe enkele vraagjes ; ben van zin de 33 (of 30) km te doen :Miejster wrote:http://www.box.net/shared/5g3lxj76gc
De verschillende parcours voor de GPS-fanaten. Mapsource vereist!
Er zijn nog enkele kleine wijzigingen mogelijk.
1. wanneer kan ik de finale versie voor de GPS vinden ? kwestie van up-to-date te zijn als ik begin te rijden ?
2. technisch gezien ; is die route minder zwaar dan de Meerdael Classic, of zwaarder ?
alvast bedankt.
ikke
- MaC'Red
- Mountainbiker
Een GPS hebt ge niet nodig hoor want de hele rit is uitgepijld, deze rit zal minder zwaar zijn dan de Meerdaal Classic maar daarom niet minder schoon ( beetje promo maken voor mijn eigen gemeente en omstreken héikke met de fiets wrote:effe enkele vraagjes ; ben van zin de 33 (of 30) km te doen :Miejster wrote:http://www.box.net/shared/5g3lxj76gc
De verschillende parcours voor de GPS-fanaten. Mapsource vereist!
Er zijn nog enkele kleine wijzigingen mogelijk.
1. wanneer kan ik de finale versie voor de GPS vinden ? kwestie van up-to-date te zijn als ik begin te rijden ?
2. technisch gezien ; is die route minder zwaar dan de Meerdael Classic, of zwaarder ?
alvast bedankt.
ikke
Mac'Red
- ikke met de fiets
- Mountainbiker
Post by ikke met de fiets »
jaja, gij kent mij nog ni zene ... 'k slaag er dikwijls in om zo'n pijltje te missen, en dan zit ik op die langere routes !MaC'Red wrote:Een GPS hebt ge niet nodig hoor want de hele rit is uitgepijld,![]()
)
Mac'Red
guidelines zijn altijd welkom.
- MaC'Red
- Mountainbiker
nee da's waar ik ken u nieikke met de fiets wrote:jaja, gij kent mij nog ni zene ... 'k slaag er dikwijls in om zo'n pijltje te missen, en dan zit ik op die langere routes !MaC'Red wrote:Een GPS hebt ge niet nodig hoor want de hele rit is uitgepijld,![]()
)
Mac'Red![]()
guidelines zijn altijd welkom.
de bepijling is meer dan in orde en de borden van de splitsingen zijn goed aangegeven dus gewoon genieten.
En ge gaat ook niet alleen rijden hoor op de 30 km
Mac'Red