26/07/2009 Waasmunster

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
el stevo
Mountainbiker

Post by el stevo »

hoeveel volk was er eigenlijk? Ik het soms het gevoel eerder een wegrit te rijden als een mountainbikerit :-D wel leuk natuurlijk voor het gemiddelde omhoog te krijgen.
dat stuk tussen die 2 vijvers was idd wel leuk, waar vind ik die eigenlijk terug?
Xfrank
Mountainbiker

Post by Xfrank »

el stevo wrote: Ik het soms het gevoel eerder een wegrit te rijden als een mountainbikerit :-D wel leuk natuurlijk voor het gemiddelde omhoog te krijgen.
dat stuk tussen die 2 vijvers was idd wel leuk, waar vind ik die eigenlijk terug?
we kunnen nog steeds geen wegels en paden toveren of verleggen [-X , anders deden we het ommiddellijk. we moeten het nu eenmaal met deze doen en we maken ons sterk om niet van het Waasmunsterse grondgebied af te rijden (dit kan niet iedereen zeggen) :wink:

de putten zijn de Hamputten en liggen op de grens van Waasmunster en Lokeren vlak tegen het natuurgebied van Molsbroek.
mcoen
Mountainbiker

Post by mcoen »

el stevo wrote:hoeveel volk was er eigenlijk? Ik het soms het gevoel eerder een wegrit te rijden als een mountainbikerit :-D wel leuk natuurlijk voor het gemiddelde omhoog te krijgen.
Vond dit helemaal geen wegrit hoor. De tochten in Waasmunster zijn voor mij bij de mooiste van de ronde van het Waasland =D> Je kan moeilijk verwachten dat ze hier een Ardennenrit maken
VoodooChile
Mountainbiker

Post by VoodooChile »

el stevo wrote:hoeveel volk was er eigenlijk? Ik het soms het gevoel eerder een wegrit te rijden als een mountainbikerit :-D wel leuk natuurlijk voor het gemiddelde omhoog te krijgen.
Volgens een medewerker van statiekermis waren er +/- 600 bikers...
Donny
Mountainbiker

Post by Donny »

ik was er vroeg bij (8u30) en had al nummer 615...
Mountainbiker
Location: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Post by »

Bulls-Eye wrote:
Op het gemakske naar het vertrek gereden mij ingeschreven drinkbus opnieuw gevuld was al voor meer dan den helft leeg en weg.

.
Nadorst noemen ze dat :wink:
Bulls-Eye
Mountainbiker

Post by Bulls-Eye »

P° wrote:
Bulls-Eye wrote:
Op het gemakske naar het vertrek gereden mij ingeschreven drinkbus opnieuw gevuld was al voor meer dan den helft leeg en weg.

.
Inderdaad heb dat de ganse dag gehad #-o

En GSM terug gevonden?
Xfrank
Mountainbiker

Post by Xfrank »

Donny wrote:ik was er vroeg bij (8u30) en had al nummer 615...
als je op 4 oktober om 8.30 komt heb je misschien wel nummer 1000 =D>
we zijn niet van één begonnen hé. :-D
Mountainbiker
Location: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Post by »

Bulls-Eye wrote:
P° wrote:
Bulls-Eye wrote:

.
Inderdaad heb dat de ganse dag gehad #-o

En GSM terug gevonden?
Was van mijn buurman,ik ben zelf nog altijd mtb-loos #-o ](*,) ....
el stevo
Mountainbiker

Post by el stevo »

ik wil me even verduidelijken. Ik bedoelde eigenlijk dat er zo veel volk op de baan (sorry weggetjes) was dat we in peleton rondreden. Je kon zo van groep naar groep rijden. dat was wel plezant, want dat ging goed vooruit.
Ik vond het parcours zeer geslaagd. Ik rijd zelf ook heel veel in waasmunster en de leuke stukken zaten er in. Verbindingsstukken zijn er natuurlijk altijd, maar dat stoort me niet zenne.
Post Reply