dat stuk tussen die 2 vijvers was idd wel leuk, waar vind ik die eigenlijk terug?
26/07/2009 Waasmunster
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
we kunnen nog steeds geen wegels en paden toveren of verleggenel stevo wrote: Ik het soms het gevoel eerder een wegrit te rijden als een mountainbikeritwel leuk natuurlijk voor het gemiddelde omhoog te krijgen.
dat stuk tussen die 2 vijvers was idd wel leuk, waar vind ik die eigenlijk terug?
de putten zijn de Hamputten en liggen op de grens van Waasmunster en Lokeren vlak tegen het natuurgebied van Molsbroek.
Vond dit helemaal geen wegrit hoor. De tochten in Waasmunster zijn voor mij bij de mooiste van de ronde van het Waaslandel stevo wrote:hoeveel volk was er eigenlijk? Ik het soms het gevoel eerder een wegrit te rijden als een mountainbikeritwel leuk natuurlijk voor het gemiddelde omhoog te krijgen.
- VoodooChile
- Mountainbiker
Post by VoodooChile »
Volgens een medewerker van statiekermis waren er +/- 600 bikers...el stevo wrote:hoeveel volk was er eigenlijk? Ik het soms het gevoel eerder een wegrit te rijden als een mountainbikeritwel leuk natuurlijk voor het gemiddelde omhoog te krijgen.
- P°
- Mountainbiker
- Location: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic
Was van mijn buurman,ik ben zelf nog altijd mtb-loosBulls-Eye wrote:Inderdaad heb dat de ganse dag gehadP° wrote:Nadorst noemen ze datBulls-Eye wrote:
Op het gemakske naar het vertrek gereden mij ingeschreven drinkbus opnieuw gevuld was al voor meer dan den helft leeg en weg.
.![]()
En GSM terug gevonden?
ik wil me even verduidelijken. Ik bedoelde eigenlijk dat er zo veel volk op de baan (sorry weggetjes) was dat we in peleton rondreden. Je kon zo van groep naar groep rijden. dat was wel plezant, want dat ging goed vooruit.
Ik vond het parcours zeer geslaagd. Ik rijd zelf ook heel veel in waasmunster en de leuke stukken zaten er in. Verbindingsstukken zijn er natuurlijk altijd, maar dat stoort me niet zenne.
Ik vond het parcours zeer geslaagd. Ik rijd zelf ook heel veel in waasmunster en de leuke stukken zaten er in. Verbindingsstukken zijn er natuurlijk altijd, maar dat stoort me niet zenne.