Wij hebben vandaag ook genoten van de 40 km. Voor mij een ideale heropstart, als ben ik wel 2 keer op mijn teut gegaan rond de 30 km zone naast de autostrade doordat ik met mijn pedalen bleef hangen.
Leuke singletracks, van de week na het werk eens de permanente route proberen.
Bedankt!!
26/07/2009 Waasmunster
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
den duracell
- Mountainbiker
Post by den duracell »
wij zijn er met 4 man geweest.
maar wel de 25km gedaan omdat het mijn allereerste keer was . zonder voorbereiding hebben we er 1 uur & 20 minuten overgedaan. en voor herhaling vatbaar.
1 klein nadeeltje de wijzerkes waren niet altijd even zichtbaar.
alle tot de volgende sinaai.
maar wel de 25km gedaan omdat het mijn allereerste keer was . zonder voorbereiding hebben we er 1 uur & 20 minuten overgedaan. en voor herhaling vatbaar.
als je meerdere tourtochten rijd zul je de "wijzerkes" wel beter zien hangenden duracell wrote:wij zijn er met 4 man geweest.
en met 4 man rijden bevorderd de concentratie ook niet.
alé, nog veel succes en hopelijk nog veel leuke tochten.
- sierens
- Mountainbiker
- Location: ktm myroon sonic 12 (airbrush op je bike contact me)
Met zn 2 vertrokken vanuit jabbeke voor de 50km.
Mooie rit met mooie stukken bos en single track
, wel 1ntje voor door te fietsen.
Toegekomen in 2u15min met gemid. van 24, 87
Soms was het zoeken achter de pijljes, ze stonden er wel maar je moest geconcentreerd blijven.
Ook pas in de auto gezien dat we pannenkoek gemist hebben.
Mooie rit met mooie stukken bos en single track
Toegekomen in 2u15min met gemid. van 24, 87
Soms was het zoeken achter de pijljes, ze stonden er wel maar je moest geconcentreerd blijven.
Ook pas in de auto gezien dat we pannenkoek gemist hebben.
-
bandit600
- Mountainbiker
inderdaad heel mooie tocht, heb geen problemen gehad met de bewegwijzering, op de 50km route. Ik rij wekelijks in Waasmunster en toch ben ik nog enkele wegjes tegengekomen die ik nog niet kende. Het afdalingetje op van de dijk op die rotsjes kende ik al, maar is bijna nooit te doen door de netels.
Het was goed georganiseerd, je ziet ons deze winter weer.
Het was goed georganiseerd, je ziet ons deze winter weer.
Gisteren ook naar Waasmunster afgezakt, was het erigenlijk niet van plan omdat we zaterdag naar de Gentse Feeste gingen en ik dan toch gene mens ben om op mijne vlo te zitten
, maar toen ik wakker werd voelde ik mij fris genoeg om op te staan een stevig onbijt te nemen en weg was ik.
Op het gemakske naar het vertrek gereden mij ingeschreven drinkbus opnieuw gevuld was al voor meer dan den helft leeg en weg.
Vond dat de rit zeer goed in elkaar zat en toch ook weer enkele nieuwe stukken aan gedaan die ik nog niet kende of herinnerde zoals tussen de 2 visputten. Naar het einde toe kennis gemaakt met Moorfretter en nog een eindje samen gebold normaal. Na de rit nog iets gaan drinken en terug naar huis met nog een ommetje door de Haasdonkse bossen.
Op het gemakske naar het vertrek gereden mij ingeschreven drinkbus opnieuw gevuld was al voor meer dan den helft leeg en weg.
Vond dat de rit zeer goed in elkaar zat en toch ook weer enkele nieuwe stukken aan gedaan die ik nog niet kende of herinnerde zoals tussen de 2 visputten. Naar het einde toe kennis gemaakt met Moorfretter en nog een eindje samen gebold normaal. Na de rit nog iets gaan drinken en terug naar huis met nog een ommetje door de Haasdonkse bossen.
T'was weeral mooi in orde!
Even dacht ik tussen de dijken: "Lap dien asfalt blijft hier precies komen..." Maar dat werd snel weer vergeten. Ook een paar nieuwe stukjes ondekt, alhoewel ik zelf ook regelmatig in Waasmunster rijd. Qua parkoer er zowat alles uitgehaald dus, ook de 2 klimmetjes na de start terug richting Somebeke mochten er zijn!
Niet echt een minpuntje, maar met een klein beetje meer keuze aan de bevoorrading was het helemaal af geweest! Maar zoals gezegd, geen minpunt en eerder muggenziften
Tot in oktober!
Even dacht ik tussen de dijken: "Lap dien asfalt blijft hier precies komen..." Maar dat werd snel weer vergeten. Ook een paar nieuwe stukjes ondekt, alhoewel ik zelf ook regelmatig in Waasmunster rijd. Qua parkoer er zowat alles uitgehaald dus, ook de 2 klimmetjes na de start terug richting Somebeke mochten er zijn!
Niet echt een minpuntje, maar met een klein beetje meer keuze aan de bevoorrading was het helemaal af geweest! Maar zoals gezegd, geen minpunt en eerder muggenziften
Tot in oktober!
De foto's zijn hier gratis te downloaden http://www.mtb-you.be/fotoalbum.php
- moorfretter
- Mountainbiker
Post by moorfretter »
Aangename kennismakingBulls-Eye wrote: Naar het einde toe kennis gemaakt met Moorfretter en nog een eindje samen gebold normaal.
Tot de volgende keer!
De rit was idd in orde. geen nieuwe wegels leren kennen in mijn thuisbasis, maar wel een originele samenstelling van de 50km toer.
Bepijling, bevoorrading en het weer was meer dan in orde voor mij!
Na de 50km + 25km + heen en terug naar Hamme, meer dan voldaan thuisgekomen!
Bedankt Justridin voor de leuke voormiddag
grtz