26/07/2009 Waasmunster

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
akrdju
Mountainbiker

Post by akrdju »

Ik heb juist het parcours nog eens nagekeken en als je wat uitkijkt kan je de tocht rijden zonder je fiets vuil te maken
Xfrank
Mountainbiker

Post by Xfrank »

akrdju wrote:Ik heb juist het parcours nog eens nagekeken en als je wat uitkijkt kan je de tocht rijden zonder je fiets vuil te maken
dan zul je wel over die twee plassen moeten springen die er nog liggen :-D
-Tomme-
Mountainbiker

Post by -Tomme- »

kheb het parcours vandaag gereden en alles was goed berijdbaar.
veel stukjes tegengekomen waar ik anders voorbij reed ondanks het toch mijnen habitat is!
Cokeman
Mountainbiker

Post by Cokeman »

Heel leuke tocht. Dit is één van de leukste mtb-gebieden in het Waasland. Prima georganiseerd. =D>
Zonet vastgesteld dat ik die gratis pannenkoek vergeten ben :-?
(dat stond toch op het inschrijvingsstrookje)
Tim FCB
Mountainbiker

Post by Tim FCB »

het was een zeer tof tochtje =D>
voor herhaling vatbaar.
als ik thuis was ook gezien op het bandje van de pannekoek
volgend jaar beter opletten zeker.
mcoen
Mountainbiker

Post by mcoen »

Deze morgend na 2 maanden inactiviteit (Charlotte is begonnen met trial, dus veel trainen met haar voor de wedstrijden) ook gestart in Waasmunster.
Iets later uit mijn bed dan geplanned en om 9:45 vertrokken voor de 40km. Eerste half toch een beetje afgezien, maar het was een zalig en afwisselend tochtje. Gelukkig kwam ik er door toen de single trakjes begonnen. En het lag er goed bij, Fiets mooi proper kunne houden, niet door de 2 plassen gereden en daarna toch het bergje opgereden zonder aanloop :).
Rijd redelijk wat toertochten van de ronde van het Waasland en er waren toch weer stukjes bij die ik nog niet gereden had =D>

Oh ja, bijna vergeten de Babe van de flyer zat inderdaad aan de inschrijving. In het echt ziet ze er nog beter uit dan op de flyer 8)
Xfrank
Mountainbiker

Post by Xfrank »

Cokeman wrote:Heel leuke tocht. Dit is één van de leukste mtb-gebieden in het Waasland. Prima georganiseerd. =D>
Zonet vastgesteld dat ik die gratis pannenkoek vergeten ben :-?
(dat stond toch op het inschrijvingsstrookje)
geen probleem. er waren ook geen pannekoeken. :lol: het staat op het bandje gedrukt voor de wintertocht. dus als je op 4 oktober terug komt krijg je wel uwe pannekoek.
bedankt voor de komst.
duc'y
Mountainbiker

Post by duc'y »

pannekoeken :-D heb het ook pas gezien toen ik thuis kwam ...

er zaten idd leuke extra'tjes bij, was op tijd terug thuis,vroeg kunnen vertrekken en goe tempo'ke kunnen aanhouden :-D

waasmunster blijft ook voor mij één van mijn favouriete spots ih waasland
beter dan hamme en burcht (kruibeke/bazel)
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

Deze tocht ook gereden, om 8 uur gestart als zelf verzekerde :-D

'k Had nog nooit in het Waasland gereden, en ik was aangenaam verrast door het enorm aanbod singletracks & bospassages. Passage rond het meer (volgens de GPS Ham genaamd) vond ik ook leuk.

De bevoorrading kwam vrij laat (op de 50km), na 30km... Gelukkig ben ik een Camelbak rijder en heb ik altijd mijn eigen voorraad mee.

Na 2u15 stond ik terug aan de start en werd de bike voor mij afgespoten.

Jammer van de véél belovende pannekoek, maar 'k had het ook maar gezien toen ik thuis was :-)
PVDM
Mountainbiker

Post by PVDM »

Heeft er soms iemand de GPS track? Hij mag ze anders altijd doormailen, alvast bedankt.
Post Reply