wie rijd er moto?
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Ik heb zo'n 10 jaar met de moto gereden.
De laatste 5 jaar enkel op circuit.
FOTO1
FOTO2
FOTO3
De valpartijen zijn vrij beperkt gebleven en de meeste zonder lichaamlijke schade.
In 2007 gecrashed in Croix en Ternois met een gebroken linker hand en gebroken rechter pols tot gevolg.
Sinds mijn laatste crash in augustus vorig jaar (Bekken gebroken op vier plaatsen en rug gebroken op twee plaatsen) ben ik ermee gestopt.
De laatste 5 jaar enkel op circuit.
FOTO1
FOTO2
FOTO3
De valpartijen zijn vrij beperkt gebleven en de meeste zonder lichaamlijke schade.
In 2007 gecrashed in Croix en Ternois met een gebroken linker hand en gebroken rechter pols tot gevolg.
Sinds mijn laatste crash in augustus vorig jaar (Bekken gebroken op vier plaatsen en rug gebroken op twee plaatsen) ben ik ermee gestopt.
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Post by Steven vd Eynde »
Yep, zijn vette bakken die 'Parijs-Dakar'-fietsen.freezy wrote:
Ten tijde van oa Heinz Kinigadner zn topjaren vond ik die raid KTM's ook ferme bakken. Maar voor mij staan deze motoren iets te hoog op de poten. Ne racer geen probleem, maar met een crosser/enduro zou ik altijd op groen licht moeten hopen...
- Sandcrawler
- Mountainbiker
- Location: Ne Witte En Ne Zwarte Met Zonder Versnellingen En Nen Blauwe Mej Volwassen Wielen
- freezy
- Mountainbiker
- Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...
Groeten uit Tarragona!
Ben nu op de terugweg uit Spanje, vorige week maandag vertrokken en al in de Vogezen, Alpen, Provence en de Pyreneeen gezeten. Dan een bezoekje gebracht aan mijn nonkel in La Nucia en nu opnieuw op weg naar huis. Morgen nog Barcelona en dan weer de Pyreneeen binnen om te eindigen met de Alpen.