Ik heb daarjuist met de gidsen van de camping 33 km gedaan. Ik begin echt op de bergen verliefd te worden. Zowel berop als bergaf de graafste singeltracks.
Ik had hier vorig jaar al met de enduromotor geweest maar met den bike is bijna even leuk.
Hallo Kurt....baanbandjes heb ik niet ...die koop ik dan wel in Platja...ik heb ze toch nog nodig want in september ga ik de Alpe D"huez rijden met de mountainbike dus heb ik daar ook baanbandjes voor nodig....enne...de winkels zijn hier dicht op zondag ...nog even een verjaardag vandaag...paar uurtjes slapen en dan...VAMOZ ( of zoiets ) ...naar Spanje...maandag laat in de middag zouden we er moeten zijn...Woensdag 8 uur sta ik klaar bij de post ...en waarschijnlijk coyote ook..gezellig...tot dan
ik kom volgende week langs
zijn er daar nog mensen dan
die mij de streek kunnen en willen laten zien
of welke tochten zijn de moeite
ik zit in santa susanna is da ver
We biken nu al met een groep van 6 man.
Op coyote staat echter geen maat, als wij vertrekken heeft hij er al een dikke 15 km opzitten en na onze rit fietst hij nog eens 15 km terug, die heeft echt energie over, vandaag kwam hij op 90 km en 1720 hoogtemeters.
Vanaf het tweede weekend van augustus zit ik met mijn broer en de familie in Calonge, de bikes gaan mee en als jullie er dan nog zijn komen we de groep nog wa vergroten.
Fey wrote:Vanaf het tweede weekend van augustus zit ik met mijn broer en de familie in Calonge, de bikes gaan mee en als jullie er dan nog zijn komen we de groep nog wa vergroten.
grtz Bart
hij, wij zitten ook in Calonge vanaf nu vrijdag tot de 16de met nen mtb-er of 5
Dat kan tof worden, we zitten daar op minder dan 10 km van de afspreekplaats in Platja d'Aro van Univega. Normaal gaat de portable mee (en ne Garmin) en knn we online verder afspreken eens we ginder zijn.
jup, kep ook m'n garmin (edge705) mee, met heel wat route's erin
kzal in pb m'n gsm nr sturen... wij hebben ook wel ne laptop mee, maar hebben in onze villa geen internet.
Waar zitten jullie ergens in Calonge?