19/07/2009 WIJGMAAL(LEUVEN)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Tompie08
Mountainbiker

Post by Tompie08 »

't was inderdaad weer allemaal dik in orde in Wijgmaal!

Perfecte tocht qua warming-up & cooling-down ook. :wink:
koppigaard
Mountainbiker

Post by koppigaard »

Ja jongens, ook van mij een dikke merci voor deze tocht. Ik raad de bedenker van de twee aparte lussen aan om hier een patent op te nemen. Tijdens dezelfde TT hebben we zowel van de omgeving van Bertem als van Holsbeek kunnen genieten. Het is voor mij de Rock Werchter van het TT-circuit. Hoewel ik heb afgezien, mijne maat heeft gepensioneerd zijnde zijn ouwe vorm terug gevonden, toch genoten van de 72 km. Hier kom ik terug.
kawaracer
Mountainbiker

Post by kawaracer »

hoeveel hoogtemeters had de 30km? ik vond die best pittig maar zeker leuk.
focuske
Mountainbiker

Post by focuske »

de slaaikdabbers van vosselaar waren ook content, moooie tocht, de thuisblijvers hadden ongelijk, op naar mol morgen
Mr. Stitchen
Mountainbiker

Post by Mr. Stitchen »

funkstar wrote:Op onze website staat er een kort filmpje van deze tocht.
http://www.mtbteammargi.tk
Zoals je misschien weet, ben ik een fan van je beeldmateriaal. Maar deze keer vrees ik dat ik op mn honger blijf.
Volgens mij is er ergens een foutje ingeslopen.
SilverFokske
Mountainbiker

fokske heeft weeral genoten

Post by SilverFokske »

Ook de 40 km gereden (70 zag ik niet zo zitten, in combinatie met de hellingen, en eigenlijk een uurtje te laat vertrokken thuis).
Goed geamuseerd; alles in orde: vlotte inschrijving, noodnummer, bepijling, bevoorrading, parcours (soms technisch (afdalingen en kasseien) door vettigheid), gevaarsaanduiding, etc. Alles goed te berijden.
Enkel voor de afspuitstand met hogedrukgeweld, daar pas ik voor.

En geweldig weer weeral. :P
Enkel een buitje over menne bike, toen ik na de douche (ook tip-top) al met menne bek in ne leffe zat :lol: .
Ook op den après nog een oud-buur(jongen)man nog tegengekomen. Daarvoor moete dan zo ver van huis gaan ....

thx guys.

ps. Maltje, was jij dat in de kantine, met een zwart piratentruitje?
'k meen in een oud topic van je dit ooit eens gelezen te hebben. Eigenlijk zijde ook nen buurman.
funkstar
Mountainbiker

Post by funkstar »

stijn13 wrote:
funkstar wrote:Op onze website staat er een kort filmpje van deze tocht.
http://www.mtbteammargi.tk
Zoals je misschien weet, ben ik een fan van je beeldmateriaal. Maar deze keer vrees ik dat ik op mn honger blijf.
Volgens mij is er ergens een foutje ingeslopen.
Nu zou het moeten werken.
De beeldkwaliteit boet wel in bij you tube, maar garage tv bleek niet te werken.
pertotal
Mountainbiker

Post by pertotal »

ik heb het filmke toch goe kunnen zien,tof gedaan
maltje
Mountainbiker

Re: fokske heeft weeral genoten

Post by maltje »

SilverFokske wrote:Ook de 40 km gereden (70 zag ik niet zo zitten, in combinatie met de hellingen, en eigenlijk een uurtje te laat vertrokken thuis).
Goed geamuseerd; alles in orde: vlotte inschrijving, noodnummer, bepijling, bevoorrading, parcours (soms technisch (afdalingen en kasseien) door vettigheid), gevaarsaanduiding, etc. Alles goed te berijden.
Enkel voor de afspuitstand met hogedrukgeweld, daar pas ik voor.

En geweldig weer weeral. :P
Enkel een buitje over menne bike, toen ik na de douche (ook tip-top) al met menne bek in ne leffe zat :lol: .
Ook op den après nog een oud-buur(jongen)man nog tegengekomen. Daarvoor moete dan zo ver van huis gaan ....

thx guys.

ps. Maltje, was jij dat in de kantine, met een zwart piratentruitje?
'k meen in een oud topic van je dit ooit eens gelezen te hebben. Eigenlijk zijde ook nen buurman.
idd,ik ben een piraat
Cherub
Mountainbiker

Post by Cherub »

Heeft er iemand de 30 en/of de 70km op zijn gps staan en zo vriendelijk wil zijn deze eventueel door te sturen? [-o<
Post Reply