Bk Malmedy 2009

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
G_Heylen
Mountainbiker

Post by G_Heylen »

heb juist naarn maat gebeld die daar nu is
en het parkoer is kurkdroog!!! 8)
hopelijk blijft het zoo!! [-o< [-o<
AMG
Mountainbiker
Location: CUBE ltd TEAM is GESTOLEN, CUBE REACTION, COLNAGO Cross World Cup, CANNONDALE FLASH 1, THOMPSON

Post by AMG »

rafke79 wrote:iemand update over parcours na onweer van vannacht?
Heb deze namiddag het parcours gaan verkennen, idd kurkdroog, zelden kom je eens een plasje tegen. Hopelijk blijft het zo [-o< .
Lange afdaling is ook te zeker doen, maar het vraagt wel wat durf en techniek. :-D
G_Heylen
Mountainbiker

Post by G_Heylen »

AMG wrote:
Heb deze namiddag het parcours gaan verkennen, idd kurkdroog, zelden kom je eens een plasje tegen. Hopelijk blijft het zo [-o< .
Lange afdaling is ook te zeker doen, maar het vraagt wel wat durf en techniek. :-D
whoeoheooo heb er zin in hopelijk zijn de weergoden ons gunstig
LET US PRAY!!!!!! [-o< [-o< [-o<
Guy S.
Mountainbiker

Post by Guy S. »

G_Heylen wrote:
AMG wrote:
whoeoheooo heb er zin in hopelijk zijn de weergoden ons gunstig
LET US PRAY!!!!!! [-o< [-o< [-o<
Dat heeft veel geholpen ja #-o :wink:
Ruben S.
Mountainbiker

Post by Ruben S. »

Ik vond eigelijk dat het nog wel meeviel aangezien het zo hard had geregend.
Alleen het laatste stuk van de eerste off road klim was helemaal kapotgereden (door de moto's???)

Spijtig dat 2 mensen het nodig vonden om voor mijn wiel dwars over de weg in DE afdaling te gaan liggen. :evil:
Maar ik vond het echt een plezante koers!!!!
En ik heb er nog ne redelijke uitslag bij ook.

Maar wat voor nen uitslag staat er nu op chronorace van de juniors???
http://www.chronorace.be/web2/Files/4218.pdf

Paulissen met 5:39 gewonnen op Sven Nys, als dat geen demonstratie is, echt sterk van hem!!! =D> =D> =D>

En wat staat er op Sporza?
Een stom interview, écht schandalig! :evil:
G_Heylen
Mountainbiker

Post by G_Heylen »

Ruben S. wrote:Ik vond eigelijk dat het nog wel meeviel aangezien het zo hard had geregend.
Alleen het laatste stuk van de eerste off road klim was helemaal kapotgereden (door de moto's???)

Spijtig dat 2 mensen het nodig vonden om voor mijn wiel dwars over de weg in DE afdaling te gaan liggen. :evil:

Paulissen met 5:39 gewonnen op Sven Nys, als dat geen demonstratie is, echt sterk van hem!!! =D> =D> =D>

die uitslag vn juniors klopt idd niet :-?
Ruben S.
Mountainbiker

Post by Ruben S. »

G_Heylen wrote:
Ruben S. wrote:Ik vond eigelijk dat het nog wel meeviel aangezien het zo hard had geregend.

die uitslag vn juniors klopt idd niet :-?
Deze klopt wel. :-?

http://www.chronorace.be/web2/Classemen ... ement=4216
redbiker
Mountainbiker

Post by redbiker »

Was het parcours de zondag nog fel veranderd tov zaderdag? Heb op de vtm 's avonds (23u35) een samenvatting gezien van de elites, en het leek er redelijk modderig te zijn. Is natuurlijk moeilijk te vergelijken op tv-beelden, maar die steile afdaling leek er toch slechter bij te liggen de dag voordien.
En de loopstrook waar oa. Paulissen het over heeft, bedoelt hij het laatste steile knikje na de eerste lange offroad-klim zoals Ruben zegt?

Is echt een mooi en mtb-waardige omloop, alleen spijtig dat de weergoden ons nu al voor het tweede jaar op rij ongunstig gezind zijn. Heb toch een paar weesgegroetjes gebeden om de steile afdaling zonder kleerscheuren af te komen. Lopen was nl. geen optie omdat je daarmee veel te veel tijd verloor tov de concurrenten. Uiteindelijk viel het nog mee eraf te rijden, was een kwestie van zo weinig mogelijk bochten te maken en zo weinig mogelijk voorrem te gebruiken. Moet wel zeggen dat je dan een redelijke vaart had onderaan, maar gaf wel iedere keer een kick als je beneden was.

Ben iig blij dat ik niet op mijne smikkel gegaan ben (wat de afgelopen wedstrijden wel dikwijls anders was) en ik er voor mij een mooie uitslag aan vastgeplakt heb. Al moet ik toegeven dat zo drie dikke strepen op uw bloes wel iets hebben, misschien volgend jaar nog wat meer mijn best doen. :)

gr
bosse
Mountainbiker

Post by bosse »

Ik heb het parcour zaterdag na de masters gedaan! toen lag het buiten de eerste afdaling overal droog! tot kurkdroog!(de laatste afdaling)
Zondag lag het overal vol modder! de steile afdaling was veeee moeilijker geworden en na de lange klim moest je heel het steile stuk lopen in plaats van die 5 meter van zaterdag! Ik ben tevreden over mijn wedstrijd! de 4de ronde is de enige ronde dat ik ben afgestapt op de steile afdaling omdat ik moe was en liever afstap dan iets breek! Uiteindelijk 8ste junior geworden! Proficiat aan Jeff Luyten!
raceface
Mountainbiker
Location: granville mahone ml beachbike, granville pulse-sid-full xt, yaabaa 499 trialbike

Post by raceface »

bosse wrote:Ik heb het parcour zaterdag na de masters gedaan! toen lag het buiten de eerste afdaling overal droog! tot kurkdroog!(de laatste afdaling)
Zondag lag het overal vol modder! de steile afdaling was veeee moeilijker geworden en na de lange klim moest je heel het steile stuk lopen in plaats van die 5 meter van zaterdag! Ik ben tevreden over mijn wedstrijd! de 4de ronde is de enige ronde dat ik ben afgestapt op de steile afdaling omdat ik moe was en liever afstap dan iets breek! Uiteindelijk 8ste junior geworden! Proficiat aan Jeff Luyten!
dat is idd juist ook zaterdag gereden na de masters en toe lag het super in vgl met zondag.
ahja toch tevreden met men 23ste plaats bij de juniors
jammer dat chainsuck men 21ste plaats heeft verpest :(

grtzz
Post Reply