18/07/2009 Westrozebeke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
PVDM
Mountainbiker

Post by PVDM »

Zaterdag uit het verre Dendermonde afgezakt om de 120 hier te komen rijden en idd organisatie, bevoorrading en uitpijling waren perfect. Het landschap vond ik schitterend maar het parcours had vrij veel asfalt maar heb toch genoten van deze tocht. Volgend jaar misschien de blazers afzetten want de wind was bij momenten stevig te noemen....In elk geval ne dikke proficiat voor het organiseren van zo een tocht volgend jaar zeker weer van de partij
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

Zaterdag de plannen gewijzigd en voor de 86 gekozen met Traxer.
Pas om 9u vertrokken, maar dat gaf geen probleem.
Het was erg rustig op het parcour.
Jammer want een rit (en organisatie) als deze verdienen meer stoef.
Afwisselende rit met een aantal technische stukken, (voor mij) ongekende stroken, meer hm's dan verwacht en als extra de wind.
Voor de eerste keer deze rit gereden en bij een volgende teken ik nu al present :bounce:
=D> =D> =D>
spiermassa
Mountainbiker
Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Post by spiermassa »

inderdaad mooi tochtje,mooie bevoorraading,goeie organisatie ,juiste uitpijling ,toffe aprés maar kdenk da de mannen die wind bestellen ,voor den tweede keer gereden en twee keer rukrukrukwinden.khad nog ne rekening met de keuneleute te vereffenen en heb deze dus gebist maar met de steile afdalingen.allee proficiat aan de boskantmannen en tot volgende keer =D> =D>
Post Reply