MP3 speler met usb stick

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Altijd Bergaf
Mountainbiker

Post by Altijd Bergaf »

't is uiteindelijk de iRiver iFP-390T geworden! Mooi ding, talloze mogelijkheden waaronder direct encoding en met 256mb geheugen. Speelt tot 24u op één enkel batterijtje. Enige nadeel : de prijs
cg
Mountainbiker

Post by cg »

en nu nog comfortabele oortjes vinden. Dat is mij nog niet gelukt. :-?
Jakke
Mountainbiker

Post by Jakke »

Heb van mijn vrouwtje een mp3 USBstick gekregen voor mijn verjaardag,
MEDION 128 MB goed voor 2 uren muziek en slechts 79 euro .
Gewoon inpluggen en vol schieten. Geleverd met USB kabel en oorplugs
geintegreerd in de halsketting.

En dit alles gewoon gekocht in het "KRUIDVAT".
Raymond
Mountainbiker

Post by Raymond »

Aha heb die advertentie ook gezien...en is ie een beetje goed Jakke?
Black Phantom
Mountainbiker

Post by Black Phantom »

En volgende week eveneens ene in den Aldi: 79,99€ voor 128MB, voice recording, ID3 tag, 7 equalizer selecties, MP3 en WMA, met blauw verlichte achtergrond. 3 jaar garantie!
Veel kans dat dat de mijne wordt (als er nog zijn wanneer ik 's avonds passeer :roll: )
Jakke
Mountainbiker

Post by Jakke »

Raymond wrote:Aha heb die advertentie ook gezien...en is ie een beetje goed Jakke?
Er is maar één ding op aan te merken
ik kan die oor-plugs(of hoe heet zoiets) niet in mijn oren houden bij
het fietsen, ik maak gebruik van oordopjes die je achter je oorschelpen
moet hangen.

Wel jammer want het origineel systeem is best handig.

@Black Phantom :aan de beschrijving die jij geeft is het net de zelfde
stick
goendi
Mountainbiker

Post by goendi »

Black Phantom wrote:En volgende week eveneens ene in den Aldi: 79,99€ voor 128MB, voice recording, ID3 tag, 7 equalizer selecties, MP3 en WMA, met blauw verlichte achtergrond. 3 jaar garantie!
Veel kans dat dat de mijne wordt (als er nog zijn wanneer ik 's avonds passeer :roll: )
Ben je hier zeker van, zoja, hoe weet je dit?
Want als ik in de reclame of op http://www.aldi.be/ALDI_BN/home.htm kijk zie ik nergens een mp3 speler staan!
Ik hoop natuurlijk wel dat ze er gaan zijn, dan heb ik ook zo een speeltje! :bounce:
Black Phantom
Mountainbiker

Post by Black Phantom »

Je hebt de wekelijkse papieren folder met de buitenkansjes die je ook op de website vindt.
Deze stick staat aangekondigd op een apart blad en niet op de site.
LuckyIron
Mountainbiker

Post by LuckyIron »

misschien interessant voor diegene die graag in de regen rijden:

Omdat mp3-bestanden altijd en overal beluisterd moeten kunnen worden zijn er waterdichte mp3-spelers. Helaas klinkt geluid onder water lang niet zo goed als boven water, omdat water geluid veel minder goed geleidt. Finis heeft hier wat op bedacht. Hun mp3-speler maakt voor het overbrengen van geluid gebruik van de geluidsgeleidende eigenschappen van de schedel, zo meldt MP3 Newswire. De speler is bedoeld voor fanatieke zwemmers en heeft 128MB geheugen aan boord. Met een rubber band wordt de SwiMP3 op het achterhoofd gedragen. De bijbehorende zwembril klemt de speakertjes tegen de schedel. Volgens Finis is dit een product waar veel zwemmers op zaten te wachten, omdat muziek tijdens een zwemtraining een motiverend effect heeft. Voor tweakers die zich vervelen onder de douche is de prijs met 250 dollar wellicht wat aan de hoge kant.

Image

8)
beethoven
Mountainbiker

Post by beethoven »

Hoe graag ik ook muziek hoor vind ik dat men er totaal onverantwoord mee om gaat. Het geluid veel te hard staat dat je zelfs loeiede geluiden van hulpwagens niet hoort. Ook al eens gedacht aan de gevolgen zoals gehoor beschadiging. Spring hier dus mee om op een fatsoenlijke manier dit om je bestwil.
Post Reply