Naar welke muziek luister je momenteel?

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Sgt.Stedenko
Mountainbiker

Post by Sgt.Stedenko »

Balder wrote:
Sgt.Stedenko wrote:
Balder wrote:Gisteren 2 cd's gekocht: nieuwe van Absu (black-trash) en oude van KLF (old skool Trance)... :oops: ... kwestie om wat variatie te hebben in mijne cd rek! :-)
nieuw of gedownload? :wink:
Is die van Absu wat te doen?
Gekocht!!! Ja, opnieuw een meesterwerk alhoewel de line-up wat veranderd is (alleen proscriptor) is er nog. Klasse!!!!! :drunk:
Je hebt 100% gelijk, echt een vette cd :-D :bounce: =D>
Vandaag tijdens mijn rit hele tijd opgelegen en nu weer en derjust ook in de auto. Echt vette nummers.
Balder
Mountainbiker

Post by Balder »

Sgt.Stedenko wrote:
Balder wrote:
Sgt.Stedenko wrote: nieuw of gedownload? :wink:
Is die van Absu wat te doen?
Gekocht!!! Ja, opnieuw een meesterwerk alhoewel de line-up wat veranderd is (alleen proscriptor) is er nog. Klasse!!!!! :drunk:
Je hebt 100% gelijk, echt een vette cd :-D :bounce: =D>
Vandaag tijdens mijn rit hele tijd opgelegen en nu weer en derjust ook in de auto. Echt vette nummers.
I told you... :wink:
Sgt.Stedenko
Mountainbiker

Post by Sgt.Stedenko »

Sgt.Stedenko wrote:Absu ~ Between the Absu of Eridu & Erech :bounce: :bounce: :bounce:
en nog ne keer :bounce: :bounce: :bounce:
Balder
Mountainbiker

Post by Balder »

Sgt.Stedenko wrote:
Sgt.Stedenko wrote:Absu ~ Between the Absu of Eridu & Erech :bounce: :bounce: :bounce:
Och, ik heb die nu al 2 weken achtereen in de auto opstaan, opnieuw en opnieuw en opnieuw... die wordt alleen maar beter. Maar vooral Amy!!!! Da's pure rock 'n trash (of is het trash 'n roll)! :-) (we missen hier nog ne headbangende smiley)
brouxb
Mountainbiker

Post by brouxb »

alle soundtracks van de NWD series
Sandcrawler
Mountainbiker
Location: Ne Witte En Ne Zwarte Met Zonder Versnellingen En Nen Blauwe Mej Volwassen Wielen

Post by Sandcrawler »

Balder wrote:
Sgt.Stedenko wrote:
Och, ik heb die nu al 2 weken achtereen in de auto opstaan, opnieuw en opnieuw en opnieuw... die wordt alleen maar beter. Maar vooral Amy!!!! Da's pure rock 'n trash (of is het trash 'n roll)! :-) (we missen hier nog ne headbangende smiley)
ImageImageImageImageImage
Sgt.Stedenko
Mountainbiker

Post by Sgt.Stedenko »

sandcrawler wrote:
Balder wrote:
Sgt.Stedenko wrote: en nog ne keer :bounce: :bounce: :bounce:
ImageImageImageImageImage
Geen smiley met lang haar? :bounce: :bounce: =D> =D>
Sgt.Stedenko
Mountainbiker

Post by Sgt.Stedenko »

Balder wrote:
Sgt.Stedenko wrote:
Alle nummers zijn zoooooooo goed :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
Zit jij ook op Zwaremetalen Balder?
Koendie
Mountainbiker

Post by Koendie »

Foo Fighters - Best of you
Balder
Mountainbiker

Post by Balder »

Koendie wrote:
Sgt.Stedenko wrote:
Balder wrote: Och, ik heb die nu al 2 weken achtereen in de auto opstaan, opnieuw en opnieuw en opnieuw... die wordt alleen maar beter. Maar vooral Amy!!!! Da's pure rock 'n trash (of is het trash 'n roll)! :-) (we missen hier nog ne headbangende smiley)
Alle nummers zijn zoooooooo goed :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
Zit jij ook op Zwaremetalen Balder?
Is idd barslecht, maar smaken verschillen he....
@ sgt. stedenko: nee, tot voor kort zelfs nooit van gehoord... :oops: :wink:. Ben nu eens een kijkje gaan nemen, ziet er wel plezant uit. Zit gij daar op?

@ koendie: Tja, bucht... Absu is altijd wel zo'n love it or hate it band geweest vind ik. beetje een buitenbeentje in het gamma van black-trash metal waarvan de meesten gewoon kopieën zijn van elkaar. Absu weet altijd wel ergens origineel te blijven als was het maar door teksten te schrijven waar ne mens gewoon geen ballen van begrijpt. Als ze zelf al begrijpen wat ze neerpennen... :-D
Post Reply