Cube Ams HPC 9.66kg met AX stuur,Extralite handvatten
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- vannoli
- Mountainbiker
- Location: Specialized S-Works 29er &Niner Sir 9 & Ridley Noah
awel je kan hem niet perfect regelen dat je op beide voorste bladen achteraan alles kan bedienenuncle sam wrote:Schakelt die E-type voorderri nog goed met een 38 als middenblad?
Ik zit ook met een E-type en zou graag mijn XTR crank als double 40-26 omvormen. Echter zit je denkik wel gelimiteerd net door die E-type wanneer je een 40 op je middenblad monteert?
Nu staat hij dak op de 26 vooraan de 11 achteraan kan gebruiken maar dat ketting constant tegen voorderrie sleept
En de 38 is dan zelfde probleem op de 32achteraan
Maar ja das minste ,wat ketting is dan toch redelijk schuin dus hoeft die combi's eigenlijk niet
Maar schakelen zelf is geen probleem
- SD2E
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale RC29 2016, Scott Scale 970 2016, Scott CR1SL 2005
Leg er uw furious freds op en je wint al 300 gram dus 10 kilo kan geen probleem zijnvannoli wrote:met zadelpen en pedalen moet ik nog een 200gr eraf krijgen...Jokke wrote:ben toch benieuwd of je hem onder de tien kilo krijgt. Het zou erg straf zijn!
Als ik dan nog licht setje wielen heb mag dat geen probleem zijn
Zal hem nog eens aan de weegschaal moeten hangen
- vannoli
- Mountainbiker
Morgen eens update posten na een tijdje
ondertussen verandert:
chris king BB blauw
4Ti pedalen
24 TA granny blad ,26 is soms in ardennen beetje te zwaar ,eerst nog wat trainen
speedneedle alcantara 87gr
2 tune bidonhouders
setje wielen in bestelling :Chris king naven ,ZTR 7000 velg
yumeya cranbout xtr
witte remleiding van Gore
hope floating goud 160mm 2stuks

ondertussen verandert:
chris king BB blauw
4Ti pedalen
24 TA granny blad ,26 is soms in ardennen beetje te zwaar ,eerst nog wat trainen
speedneedle alcantara 87gr
2 tune bidonhouders
setje wielen in bestelling :Chris king naven ,ZTR 7000 velg
yumeya cranbout xtr
witte remleiding van Gore
hope floating goud 160mm 2stuks

Last edited by vannoli on Sat 18 Jul 2009 00:05, edited 2 times in total.
- vannoli
- Mountainbiker
ok heb getwijfeld om lichtere naven DTswiss 190,Tune maar blijkbaar slijtage gevoelig
Maar Ck naven zijn blijkbaar Topmateriaal qua onderhoud ,zelden slijtage en vooral het design (het oog wil ook wat)
Nu gaan ze op een 1400gr uitkomen dus zal ik toch 500gr gewichtwinst hebben in vergelijking met de deze dak nu heb
Maar Ck naven zijn blijkbaar Topmateriaal qua onderhoud ,zelden slijtage en vooral het design (het oog wil ook wat)
Nu gaan ze op een 1400gr uitkomen dus zal ik toch 500gr gewichtwinst hebben in vergelijking met de deze dak nu heb
- Toon_D
- Mountainbiker
Dan heb je ze nog niet horen draaien! Het geluid van een vliegtuig dat neerstort is echt prachtig!vannoli wrote:ok heb getwijfeld om lichtere naven DTswiss 190,Tune maar blijkbaar slijtage gevoelig
Ik ben zot van ChrisKing! :D