en het parkoer is kurkdroog!!!
hopelijk blijft het zoo!!
whoeoheooo heb er zin in hopelijk zijn de weergoden ons gunstigAMG wrote:Heb deze namiddag het parcours gaan verkennen, idd kurkdroog, zelden kom je eens een plasje tegen. Hopelijk blijft het zorafke79 wrote:iemand update over parcours na onweer van vannacht?.
Lange afdaling is ook te zeker doen, maar het vraagt wel wat durf en techniek.
Dat heeft veel geholpen jaG_Heylen wrote:whoeoheooo heb er zin in hopelijk zijn de weergoden ons gunstigAMG wrote:Heb deze namiddag het parcours gaan verkennen, idd kurkdroog, zelden kom je eens een plasje tegen. Hopelijk blijft het zorafke79 wrote:iemand update over parcours na onweer van vannacht?.
Lange afdaling is ook te zeker doen, maar het vraagt wel wat durf en techniek.
LET US PRAY!!!!!!![]()
![]()
Ruben S. wrote:Ik vond eigelijk dat het nog wel meeviel aangezien het zo hard had geregend.
Alleen het laatste stuk van de eerste off road klim was helemaal kapotgereden (door de moto's???)
Spijtig dat 2 mensen het nodig vonden om voor mijn wiel dwars over de weg in DE afdaling te gaan liggen.![]()
Maar ik vond het echt een plezante koers!!!!
En ik heb er nog ne redelijke uitslag bij ook.
Maar wat voor nen uitslag staat er nu op chronorace van de juniors???
http://www.chronorace.be/web2/Files/4218.pdf
Paulissen met 5:39 gewonnen op Sven Nys, als dat geen demonstratie is, echt sterk van hem!!!![]()
![]()
![]()
En wat staat er op Sporza?
Een stom interview, écht schandalig!
Deze klopt wel.G_Heylen wrote:Ruben S. wrote:Ik vond eigelijk dat het nog wel meeviel aangezien het zo hard had geregend.
Alleen het laatste stuk van de eerste off road klim was helemaal kapotgereden (door de moto's???)
Spijtig dat 2 mensen het nodig vonden om voor mijn wiel dwars over de weg in DE afdaling te gaan liggen.![]()
Maar ik vond het echt een plezante koers!!!!
En ik heb er nog ne redelijke uitslag bij ook.
Maar wat voor nen uitslag staat er nu op chronorace van de juniors???
http://www.chronorace.be/web2/Files/4218.pdf
Paulissen met 5:39 gewonnen op Sven Nys, als dat geen demonstratie is, echt sterk van hem!!!![]()
![]()
![]()
En wat staat er op Sporza?
Een stom interview, écht schandalig!
die uitslag vn juniors klopt idd niet
dat is idd juist ook zaterdag gereden na de masters en toe lag het super in vgl met zondag.bosse wrote:Ik heb het parcour zaterdag na de masters gedaan! toen lag het buiten de eerste afdaling overal droog! tot kurkdroog!(de laatste afdaling)
Zondag lag het overal vol modder! de steile afdaling was veeee moeilijker geworden en na de lange klim moest je heel het steile stuk lopen in plaats van die 5 meter van zaterdag! Ik ben tevreden over mijn wedstrijd! de 4de ronde is de enige ronde dat ik ben afgestapt op de steile afdaling omdat ik moe was en liever afstap dan iets breek! Uiteindelijk 8ste junior geworden! Proficiat aan Jeff Luyten!