19/07/2009 WIJGMAAL(LEUVEN)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
mv212
Mountainbiker

Post by mv212 »

Havy weight wrote:Dienen door het Hageland waar gaat die overal heen en over????

Iemand hierover enige informatie.

Tot zondag

Groeten uit het zonnige Baal bij Tremelo
Je kan de kaartjes met de trajecten raadplegen op
http://www.wijgmaal.be
-klikken op WTC De Biekes toertocht en dan op "Traject".
funkstar
Mountainbiker

Post by funkstar »

Dat traject en de hoogtemeters zien er dik in orde uit. Wij komen zeker langs, een deel voor de 42 en een deel voor de 72.
Tot zondag.
mv212
Mountainbiker

Post by mv212 »

Ief wrote:2 lussen vind ik persoonlijk nogal aan de flouwe kant. of het moet zijn dat je niet terug langs start komt. en de 30km vrijwel niets van de 40 km doet.
Het zijn inderdaad 2 totaal verschillende lussen(op 1600 m na langs de Dijle). Eerst 42 km ten zuidwesten van Leuven en dan 30 km ten noorden van Leuven!
denhave
Mountainbiker

Post by denhave »

De 30 km ziet er blijkbaar op de kaart te zien veel beter uit, veel meer groen... Zou graag de 40 rijden maar daar lijkt mij veel minder groen te zien. Misschien dan toch wat minder kilometers doen en gaan voor de schoonste lus?
Karolus
Mountainbiker

Post by Karolus »

'k Heb nog niet veel door jullie streek gereden en het ziet er wel een mooie tocht uit...
hoe groot is de buienkans bij jullie ? 't zou jammer zijn om van ver te moeten komen en uitgeregend te worden... =P~
pertotal
Mountainbiker

Post by pertotal »

ze geven geen te warme temperaturen en kans op een bui,maar da zal ni veel voorstellen denk ik :wink:
pierrot le fou
Mountainbiker
Location: Canyon Ultimate Fc 9.0 MD, en 29-er Cannondale Fully

Post by pierrot le fou »

De Bierbikers komen ook naar Wijgmaal .
We zijn steeds geweest en hebben reeds drie verschillende concepten mogen proeven ; één grote lus rond leuven = was het knapste, leukste
tweede maal was een alternatief , wegens geen toelating meer krijgen ...
en nu een twee-lussen systeem : we zijn benieuwd .
Met de Brandweer kennen we de andere kant van Leuven , ik ga kijken of jullie ons op ideetjes kunnen brengen

We komen met plezier de beentjes doodmoe rijden ...
we gaan voor de 70 km
pierrot le fou
Mountainbiker
Location: Canyon Ultimate Fc 9.0 MD, en 29-er Cannondale Fully

Post by pierrot le fou »

IK zal TWEE drinkbussen op mene bike steken en één extra in mijn rugzakje : als er dan onderweg iemand deshydrateert kan hij een slokje van mij krijgen .
maltje
Mountainbiker

Post by maltje »

pierrot le fou wrote:IK zal TWEE drinkbussen op mene bike steken en één extra in mijn rugzakje : als er dan onderweg iemand deshydrateert kan hij een slokje van mij krijgen .
dank u,ik weet u te vinden.
:wink:
de ware
Mountainbiker

Post by de ware »

Al enkele keren daar gaan bollen en 't viel best mee.......dus je mag een delegatie sasbikers uit Humbeek verwachten.

veel succes en hopelijk wordt het niet te nat, maar stofvreten, daar hou ik ook ni van..................
Post Reply