Wil mij inschrijven voor de marathon maar nu blijkt dat het alleen voor elite renners is?
Voordien was een medisch attest voldoende.
Kan iemand mij dat bevestigen?
Roc Azur 2009
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
- the sentinel
- Mountainbiker
- the sentinel
- Mountainbiker
Post by the sentinel »
Zou ook best kunnen maar je moet in elk geval geen eliterenner zijn.
Een medisch attest is wel vereist als je geen elite bent. Ook als je een masters licentie hebt moet je blijkbaar een medisch attest hebben... Geen probleem mee, ga ik gewoon ff naar de dokter
Een medisch attest is wel vereist als je geen elite bent. Ook als je een masters licentie hebt moet je blijkbaar een medisch attest hebben... Geen probleem mee, ga ik gewoon ff naar de dokter
Heb reeds de Roc marathon gereden ,op basis van medisch attest ,vandaar men verbazing dat ik mij niet kan inschrijven.Op de site van Sport action staat enkel roc marathon voor elite renners.
Als ik mijn gegevens inbreng op basis van medisch attest dan weigert hij de inschrijving.
GHeb nu een mail gestuurd naar de organisatie om uitleg.
Als ik mijn gegevens inbreng op basis van medisch attest dan weigert hij de inschrijving.
GHeb nu een mail gestuurd naar de organisatie om uitleg.
Ja,effectief de marathon is al vol sinds half juni,hier het antwoord van de organisatie.
Cher Vététiste,
Le Roc d’azur est victime de son succès !
En effet le Roc Marathon est complet, tous les dossards ont été attribués depuis mi- juin !
Pour rappel les inscriptions sont ouvertes sur le site internet du Roc d’Azur dès le lendemain de l’édition en cours, certaines courses sont prises d’assaut (Roc D’azur, Randonnée Noire, …).
Nous ne tenons pas de liste d’attente car les désistements sont rares.
Rendez vous sur le site internet du Roc d’Azur : www.rocazur.com pour voir si une autre épreuve pourrait vous convenir.
Attention les courses ferment très vite !!
Sont actuellement fermée : Le Roc d’Azur – Le Roc Marathon – La Randonnée Noire – La Randonnée Rouge –
L’Enduro du Roc – Randonnée Roc Odyssée.
Cordialement,
Avec toutes nos excuses pour le désagrément.
Le service inscription.
Cher Vététiste,
Le Roc d’azur est victime de son succès !
En effet le Roc Marathon est complet, tous les dossards ont été attribués depuis mi- juin !
Pour rappel les inscriptions sont ouvertes sur le site internet du Roc d’Azur dès le lendemain de l’édition en cours, certaines courses sont prises d’assaut (Roc D’azur, Randonnée Noire, …).
Nous ne tenons pas de liste d’attente car les désistements sont rares.
Rendez vous sur le site internet du Roc d’Azur : www.rocazur.com pour voir si une autre épreuve pourrait vous convenir.
Attention les courses ferment très vite !!
Sont actuellement fermée : Le Roc d’Azur – Le Roc Marathon – La Randonnée Noire – La Randonnée Rouge –
L’Enduro du Roc – Randonnée Roc Odyssée.
Cordialement,
Avec toutes nos excuses pour le désagrément.
Le service inscription.