Platja d'Aro - Catalunya - Costa Brava

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
univega
Mountainbiker

Post by univega »

bollie wrote:Hallo Kurt...

Ik lees dat je al lekker aan het fietsen bent .Wel een beetje je fiets heel laten he ?Ik heb net mijn fiets even goed onderhanden genomen .Alles zo een beetje vervangen ( remblokjes , ketting , trapas, tandwielen )hij zou er dus klaar voor moeten zijn .Ik ga hem morgen even goed testen of alles prima werkt .Ik ben nu echt de dagen aan het aftellen...ik kom er zo aan hoor .22 juli sta ik om 8 uur klaar om te fietsen ...tot zo ...veel plezier in de pyreneeen..ga je alleen dan ?? [-X
Elke dag ben ik al weggeweest met de bike, alleen vandaag heb ik een rustdag ingelast, om wat aan de fiets te sleutelen, want gisteren ben ik wat grof tewerk gegaan, ik was met Erwin alleen op pad en dat is gevaarlijk he.
Als de vrouw van Erwin naar huis is zouden we een dag of 2 naar de Pyerneeën willen gaan, dicht tegen andorra in het skigebied, op internet heb ik enkele routes gevonden die tot 2500m gaat...

Zorg maar dat je snel hier bent. De eerste weken wil ik je wat rust gunnen en in de buurt wat biken, maar nadien moeten we toch weer grotere tochten maken he, Ripoll, stuwmeer, Barcelona ? zeg al maar tegen je vrouw dat je meer gaat biken dit jaar :))))
Ps. kan jij misschien een klein EHBO kitje samenstellen, want dat ben ik natuurlijk vergeten he.
den ben
Mountainbiker

Post by den ben »

zou wel afkomen naar platja d'aro.
Ik zit op camping Mas Patoxas in pals. Ik heb wel geen laptop mee om af te spreken. Kan ik misschien je gsm nummer krijgen om ginder af te spreken? by the way, fittor vind ik wel niet op mijn kaart. Waar ligt dit dicht tegen?
bollie
Mountainbiker

Post by bollie »

Ahhh..ja met Erwin moet je uitkijken...ik heb pas nog dat mooie filmpje van hem gekeken toen hij met zijn motor die heuvel op wilde...lol..Zal eens kijken of ik een EHBO kitje kan samenstellen ..is misschien wel niet zo slecht idee
univega
Mountainbiker

Post by univega »

den ben wrote:zou wel afkomen naar platja d'aro.
Ik zit op camping Mas Patoxas in pals. Ik heb wel geen laptop mee om af te spreken. Kan ik misschien je gsm nummer krijgen om ginder af te spreken? by the way, fittor vind ik wel niet op mijn kaart. Waar ligt dit dicht tegen?
je hebt mijn gsm nr in een pb.
groeten
kurt
Coyote
Mountainbiker

Post by Coyote »

Ik zal ook zorgen voor een EHBO kitje, want je weet maar nooit hé. Die rugzak van mij is toch groot genoeg.

Hoe lang duurt zo'n gemiddeld tripje van uw, Univega? Ik hoor m'n madam al zeggen:"En ik zit hier dan de ganse dag met de kinderen ..." #-o
En toch wil ik eens een lekkere lange tocht maken. 8)

(Nog maar 4 dagen tegaan!!! :bounce: :drunk: )
univega
Mountainbiker

Post by univega »

Coyote wrote:Ik zal ook zorgen voor een EHBO kitje, want je weet maar nooit hé. Die rugzak van mij is toch groot genoeg.

Hoe lang duurt zo'n gemiddeld tripje van uw, Univega? Ik hoor m'n madam al zeggen:"En ik zit hier dan de ganse dag met de kinderen ..." #-o
En toch wil ik eens een lekkere lange tocht maken. 8)

(Nog maar 4 dagen tegaan!!! :bounce: :drunk: )
je moet rekenen dat je minstens 3h weg bent, langer kan ook, onderweg kan je dikwijls nog kiezen ,een gemakkelijker pad of wat moeilijker.

Zorg wel voor minstens 2 reserve binnenbanden, gisteren weer 2 doorns in mijn band, misschien moet ik toch overschakelen op tubles.
Coyote
Mountainbiker

Post by Coyote »

OK no problemo!
KDR
Mountainbiker

Post by KDR »

Ik duik hier achter llafranc het bos in en rij maar wat op. Kmeters singeltracks. Rij maar een paadje in het komt wel ergens uit. Heb zelfs al een slang van 1,5 m tegengekomen. Wij doen hier alle dagen een km of 30. Soms met de gidsen soms op de wilden boef.

Prachtige omgeving. prachtige verlof.

mvg

Kenny
bollie
Mountainbiker

Post by bollie »

jaja..dat ken ik ...dat van die vrouwen...lol :-? ..je moet die dagen dat je thuis bent , dan maar extra aandacht aan je vrouw en kids geven ..en zeker niet zeggen dat je moe bent als je klaar bent met fietsen [-X ....ja dat van die slang....zag er 1 van 5 meter in mijn tuin..gewoon in Nederland......een zwarte.....was een tuin-slang :P
univega
Mountainbiker

Post by univega »

Bollie, breng ook maar baanbandjes mee voor je mtb, want vandaag heb ik een mooie tocht op de weg gedaan, via Bisbal naar Les Angles dan een afdaling naar Girona en terug naar Playa, 95km met bijna 1000 hoogte meters. Ik wou deze track opslagen maar heb hem per ongeluk gewist, dus ben ik wel verplicht deze tocht terug te doen....
Post Reply