ik ga morge normaal ook nog is verkennerobin123456789 wrote:Een rocket ron is wel een tamelijk goede modderband hoor..G_Heylen wrote:weet niet wat een profiel Rocketron heeftrobin123456789 wrote:Is het parcours ondertussen al afgespannen met linten?
Wat denken jullie van een rocket ron voor en achter voor malmedy?
Grtz!
maar zoals het er zaterdag bij lag kan je best
een goede modderband oplegge..
tenzij het al goed gedroogd is??
Denk dat ik morgen eens een kijkje gaa nemen op het parcours..![]()
Grtz!!
Bk Malmedy 2009
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- robin123456789
- Mountainbiker
Post by robin123456789 »
Vandaag gaan verkennen in malmedy voor het BK. Bij mij ging het echt langs geen kl*te! Het parcours was behoorlijk vettig en ik had voor en achter rocket ron steken.. Ik schoof naar alle kanten en in de afdalingen had ik dikwijls prijs en ben op de grond gegaan.. Vind het tog een technisch parcours.. Zijn er nog mensen die problemen hebben gehad?
Vooral DE steile afdaling in het parcours was er voor mij al teveel aan.. En de laatste afdaling naar de finish had ik problemen en het setile stukje daarvoor alsook
Kan er mij iemand raad geven voor bandenkeuze en eventueele druk? Twijfel nog of ik ga starten zaterdag bij den Fun.. Grtz!!
- bam-bam
- Mountainbiker
oeioei klinkt al bijna als Zoetermeer
Tja, mss Nobby Nics of zwaardere en nog meer profiel heb k Vredestein Bullock: superbanden in zware modder (heb em gebruikt in Bertrix vorig jaar
maar bollen vr geen meter op hardere stukken (bv die ene lange klim)
Zal vr iedereen zoeken worden..
Druk als't zo vettig is: 1.8 zeker?
Tja, mss Nobby Nics of zwaardere en nog meer profiel heb k Vredestein Bullock: superbanden in zware modder (heb em gebruikt in Bertrix vorig jaar
Zal vr iedereen zoeken worden..
Druk als't zo vettig is: 1.8 zeker?
-
cureghempiet
- Mountainbiker
Post by cureghempiet »
ben vandaag ook geweest en heb toch paar bange momentjes gehad.schoof redelijk fel vond ik.vooral DE afdaling ligt er mijn insziens snel en gevaarlijk bij.ondergrond hard maar serieus vettig bovenlaagje.ik ben er 2 maal met voorwiel weg geschoven zonder aan voorste rem te komen.rest van het parkoer is zonder zever technisch maar te doen.
-
cureghempiet
- Mountainbiker
Post by cureghempiet »
@G HEYLEN vrees ervoor ze geven veel regen vrijdag en zaterdag ook nog.da droogt daar ni snel op he
- robin123456789
- Mountainbiker
Post by robin123456789 »
Ik denk dat het er zeker nie zal op beteren met de voorspellende regen die er zal vallen wellicht.. Denk dat het er moeilijk zal bijliggen.. maarjah, das mountainbike zekers!