moeten die hun helm niet op zetten
nieuwe hype in fietsland: de 'fixed gear bike'
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- den mountenbiker
- Mountainbiker
Post by den mountenbiker »
Is precies een hoge snelheid of schijn bedriegt
-
tish
- Mountainbiker
Ik ben dit jaar verliefd geworden op de fixies in Londen. We hebben nog serieus staan kwijlen op al dat moois in zo'n fixieshop.Chase wrote:Nog fixed gear rijders hier?
Ik had al wat onderdelen gekocht om mijn allereerste koersfiets om te bouwen tot fixie, maar ik heb de plannen voorlopig opgeborgen wegens reeds teveel fietsen.
Toch kriebelt het nog altijd om aan zoiets te beginnen.
Ik heb ooit een foto gezien van een dude die star & fixed reed waar wij niet op rijden met een 6" fully..
Maarja, rockgardens kom je hier ook niet zo vaak tegen in het wild.
Er is voor de eerste keer een fixie aangekomen in de Great Divide Route (ritje van 2700 mijl).
Blog van de dame: http://ultrarunbikevegan.blogspot.com/
r.e.s.p.e.c.t.
Maarja, rockgardens kom je hier ook niet zo vaak tegen in het wild.
Er is voor de eerste keer een fixie aangekomen in de Great Divide Route (ritje van 2700 mijl).
Blog van de dame: http://ultrarunbikevegan.blogspot.com/
r.e.s.p.e.c.t.
ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooow
jep, er zijn echt gasten die ss of fixed dingen doen...hoedje af
langs andere kant ook gastjes mij belachelijk zien maken op technische trail in de jungle, zij met een loden oud veloke, zonder remmen...
allemaal in t koppeke, just ride zeker
bon rap ne job en dan een budget 29er opbouwen én al mijn ouwe racespullen verzamelen voor ne fixed!!!!
jep, er zijn echt gasten die ss of fixed dingen doen...hoedje af
langs andere kant ook gastjes mij belachelijk zien maken op technische trail in de jungle, zij met een loden oud veloke, zonder remmen...
allemaal in t koppeke, just ride zeker
bon rap ne job en dan een budget 29er opbouwen én al mijn ouwe racespullen verzamelen voor ne fixed!!!!
- Cruzer
- Mountainbiker
In Berlijn worden de fietsen zonder remmen aangepakt, niet enkel omdat ze fixed zouden zijn. De trend/hype komt een beetje van de bike-messengers. Maar nu is het hip om zo'n fiets te hebben.
Ik heb hier een oud kader, moet nog gespoten worden, Miche flip-flop naven zijn al binnen en ook de Velocity Deep V's.
Dit heb ik in gedachte, alleen de tijd nog vinden om het in allemaal in elkaar te vijzen:

Wel met remmen erop, omdat ik hem vooral zal gebruiken om in het stad rond te rijden.
Ik heb hier een oud kader, moet nog gespoten worden, Miche flip-flop naven zijn al binnen en ook de Velocity Deep V's.
Dit heb ik in gedachte, alleen de tijd nog vinden om het in allemaal in elkaar te vijzen:

Wel met remmen erop, omdat ik hem vooral zal gebruiken om in het stad rond te rijden.