ergste valpartij

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Magnum_
Mountainbiker

Post by Magnum_ »

Havik wrote:ben vorige week tegen 10 /uur onderuitgeschoven, is voorlopig het ergste wat ik heb meegemaakt , ben wel thuisgekomen en heb mijn klikpedalen erafgevezen en terug vervangen door normale trappers , de bijkomende reactietijd om u voeten uit de pedalen te halen vind ik te veel.
Grrr :-) Ik loop al 2 maand te twijfelen over klikpedalen, net om die reden. Vandaag koop ik een set en schoenen, en dan lees ik dit :evil:
bosse
Mountainbiker

Post by bosse »

In den 2de wallonia cup knie op een betonne rioleeringsbuis, ik hbe 5 minuten liggen kermen , dan de koers nog gevallen dit jaar met de uitgereden (nog 4 ronden) 8ste geindigt, dan naar spoed en gevolg:

Image

vroeger ook nog pols , sleutelbeen , schouderblad , enkel en knie gebroken.
Barsa
Mountainbiker

Post by Barsa »

krijg ineens bang om te vallen! :s
BramDR
Mountainbiker
Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v

Post by BramDR »

ik zelf nog nix ergs voorgehad.
kameraad van me wel :
Image

alle wervels gebroken
( was al de 15de keer dat hij iets brak en hij is nog maar 15 ) #-o
BASSMAN
Mountainbiker
Location: TREK 8500 '9 & '11- CUBE analog '8 - GIANT tcr1 '11 - CKT 369 '15 - Giant propel advance 1 '17

Post by BASSMAN »

Wordt er nog iets aan gedaan,of blijft dat zo?
BramDR
Mountainbiker
Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v

Post by BramDR »

Hij heeft 3dage in 't ziekehuis gezete tijdens de exames.
Z'n knie is ook nog genaaid en dan had em ook nog iet aan z'n achillespees.
Ik ben ook al zo is gevallen als hij en heb daarna zonder probleme verder kunne rijde.
Hij kan precies ni tege veel
Jensj
Mountainbiker

Post by Jensj »

'k Heb voorlopig (18j) nog geen erge valpartijen meegemaakt, maar 2 weken geleden heb ik op de terugweg van zee een genant voorvalletje gehad ! #-o
We kwamen bergaf richting op een smalle weg die uitgeeft op een hoofdweg en net op het einde kwam een auto, met een mooi "L'eke", naast ons rijden (een rostje dat leerde rijen?). 'k Had al zo een raar voorgevoel en ik had mijn voet al een stukje op voorhand uit mijn pedaal geklikt, maar ze stopte.. Ik moest rechtdoor, zij rechtsaf.. Ik terug in men pedaal en net op de weg gekomen geeft ze gas en snijdt ze me zomaar de pas af ! [-X
Jaah.. 't vervolg kanje al raden.. Jensj nijpt zijn remmen volledig toe, komt tot stilstand en valt gewoon om.. :oops:
'k Heb blijkbaar niet altijd de reflex om terug uit mijn pedalen te klikken..

Niets ergs natuurlijk, maar hopelijk kan ze nu al beter rijden ! [-o<
Streets
Mountainbiker
Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf

Post by Streets »

BASSMAN wrote:Wordt er nog iets aan gedaan,of blijft dat zo?
Handig om het hoekje om te rijden :P

Streets
letsgetloose
Mountainbiker

Post by letsgetloose »

Nog ma 1 keer gevalle, da was daarnet tijdens et traine. Kwou mij kere in een smal straatje, verkeerd ingeschat wou me voet op de grond zetten maar had ni door da'k klikschoene aanhad, met als gevolg hupla de grond op. Maar niks ergs eigenlijk. Maar 2 schaafwonde op me elleboog en me pols die wa zeer doet ma voor de rest ni veel. Twas trouwens mij 1ste rit me klikschoene en iets zegt in mij da'k nog vele ga vallen :roll:
BASSMAN
Mountainbiker
Location: TREK 8500 '9 & '11- CUBE analog '8 - GIANT tcr1 '11 - CKT 369 '15 - Giant propel advance 1 '17

Post by BASSMAN »

jonaske_12 wrote:Nog ma 1 keer gevalle, da was daarnet tijdens et traine. Kwou mij kere in een smal straatje, verkeerd ingeschat wou me voet op de grond zetten maar had ni door da'k klikschoene aanhad, met als gevolg hupla de grond op. Maar niks ergs eigenlijk. Maar 2 schaafwonde op me elleboog en me pols die wa zeer doet ma voor de rest ni veel. Twas trouwens mij 1ste rit me klikschoene en iets zegt in mij da'k nog vele ga vallen :roll:
Clik pedalen=leergeld betalen :lol:
Post Reply