Haacht - Bloso
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
-
Dikken_Tony
- Mountainbiker
Post by Dikken_Tony »
blauw rood groen gedaan verleden weekend
rood absoluut te mijden...kapot gereden door tractoren
inderdaad niet echt uitdagend parcours...als ik ene moet kiezen hieruit is het blauw...maar ja dan nog zo plat als iets
rood absoluut te mijden...kapot gereden door tractoren
inderdaad niet echt uitdagend parcours...als ik ene moet kiezen hieruit is het blauw...maar ja dan nog zo plat als iets
Ik heb ondertussen die van Haacht een paar keer gedaan. Aangezien ikzelf ook een beginnen MTB'er ben, heb ik hier wel een beetje plezier aan beleefd, maar ik ga toch uitwijken naar Rotselaar volgende keer, zeker als ik de commentaren hier lees over Rotselaar. Is voor mij even dichtbij.
Moet wel zeggen, ben toch een keer over de kop gegaan in Haacht. Even de modder iets minder diep ingeschat dan dat hij werkelijk was en daar ging ik! Kwestie van het toch wat spannend te maken!

Moet wel zeggen, ben toch een keer over de kop gegaan in Haacht. Even de modder iets minder diep ingeschat dan dat hij werkelijk was en daar ging ik! Kwestie van het toch wat spannend te maken!
- Wowtre
- Mountainbiker
- Location: Hilset Ti Rohloff & Chamizo E-Lite LX-XT Crossmax-XL
route wordt ingeperkt
verdorie, ze zijn blijkbaar van plan het stuk langs de dijle ronde de oude visvijver aan de walemhoefweg uit het parcours te halen
de palen staan al rond de vijver en de plaatjes van bloso zijn weggehaald
weet iemand of dat koosjer is?
Re: route wordt ingeperkt
Ik heb deze zondag daar gereden en daar staan inderdaad geen plaatjes meer. Nu heb je het idee dat je gewoon verder moet langs de Dijle tot je aan de Hansbrug komt.Wowtre wrote:verdorie, ze zijn blijkbaar van plan het stuk langs de dijle ronde de oude visvijver aan de walemhoefweg uit het parcours te halen
Ik heb de route gisteren ook gereden en er staan idd meer palen rond de visvijver.
Aan het stukje waar ge van de dijle naar beneden moet rijden (richting vijver) staan nu 2 palen vrij dicht bij elkaar gezet, dus maakte het al iets moeilijker om erlangs te rijden :)
Ik heb de route blindelings gereden, daarmee dat ik wss het nieuwe paaltje niet gezien heb :)
Ik vond het al verdacht dat er een tijdje terug al enkele palen stonden, ben er toen langsgereden en daar was ne mens aant werken (moest ff op het gras rijden om langs zijn camionet te geraken) en diene mens was aant vloeken ^^
Aan het stukje waar ge van de dijle naar beneden moet rijden (richting vijver) staan nu 2 palen vrij dicht bij elkaar gezet, dus maakte het al iets moeilijker om erlangs te rijden :)
Ik heb de route blindelings gereden, daarmee dat ik wss het nieuwe paaltje niet gezien heb :)
Ik vond het al verdacht dat er een tijdje terug al enkele palen stonden, ben er toen langsgereden en daar was ne mens aant werken (moest ff op het gras rijden om langs zijn camionet te geraken) en diene mens was aant vloeken ^^