Heb vandaag de 40 km gereden prachtige tocht wel wat slijk maar oke
proficiat aan de organisatie.
Moesten ze nu nog mijn borst hartslagmeter gevonden hebben zouw voor mij de dag goed maken, waarschijnlijk in de douche of ,,,,,,, gesto.. maar dat kan ik slecht geloven.
Zal hem wel verloren zijn zeker! dus aan de vinder laat maar een seintje.
12-07-09 booischot
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
Griet
- Mountainbiker
Ook naar hier afgezakt voor de 60km en zeker gene spijt.
Dacht hem nog niet gereden te hebben maar eenmaal ginder bij de inschrijving in de voetbalkantine kwam mijn geheugen terug.
Snelle tocht.. en veel langs het water kon ik me nog herinneren.
Het werd dus een aangename tt........nog eens wat in de modder mogen dabben.
In tegenstelling vorige week in Lommel zat ik vandaag toch niet met stoflongen.
Bepijling dik in orde.......bevoorrading ok.
Parcour niet echt technisch maar dat moet ook niet alle weken zijn.
In ieder geval weeral goed voor ne geslaagde zondagvoormiddag.
Dacht hem nog niet gereden te hebben maar eenmaal ginder bij de inschrijving in de voetbalkantine kwam mijn geheugen terug.
Snelle tocht.. en veel langs het water kon ik me nog herinneren.
Het werd dus een aangename tt........nog eens wat in de modder mogen dabben.
In tegenstelling vorige week in Lommel zat ik vandaag toch niet met stoflongen.
Bepijling dik in orde.......bevoorrading ok.
Parcour niet echt technisch maar dat moet ook niet alle weken zijn.
In ieder geval weeral goed voor ne geslaagde zondagvoormiddag.
- Dickie
- Mountainbiker
Een mooie tocht met voldoende off-roadgehalte.
Door de restricties wsl beperkt tot rechte dreven en veldwegen en een paar korte stukjes waar iets alerter moest gefietst worden.
O.m. de 'draaien-en keren' stukjes in het bos waren leuk en een voordeel voor mijn singlespeed, op de asfalt wel wat balen en imo toch wat meer dan de 20% die in de flyer beloofd werden
.
Ondanks de regenachtige periode geen moddertoestanden, enkel hier en daar een vettig stukje en een plasje, kortom vlot bollend.
Soms toch twijfel bij gebrek aan pijltjes, maar meestal betekende dat gewoon de hoofdbaan verder volgen.
In de vroege namiddag stond er ander werk op de agenda, dus het blitz-bezoek aan de 60km van 'Busschot' zat er op.
't Was weeral een erg geslaagde ochtend
.
Door de restricties wsl beperkt tot rechte dreven en veldwegen en een paar korte stukjes waar iets alerter moest gefietst worden.
O.m. de 'draaien-en keren' stukjes in het bos waren leuk en een voordeel voor mijn singlespeed, op de asfalt wel wat balen en imo toch wat meer dan de 20% die in de flyer beloofd werden
Ondanks de regenachtige periode geen moddertoestanden, enkel hier en daar een vettig stukje en een plasje, kortom vlot bollend.
Soms toch twijfel bij gebrek aan pijltjes, maar meestal betekende dat gewoon de hoofdbaan verder volgen.
In de vroege namiddag stond er ander werk op de agenda, dus het blitz-bezoek aan de 60km van 'Busschot' zat er op.
't Was weeral een erg geslaagde ochtend