Ik ben morgenvroeg bij u. Ik parkeer me aan de parking van de decatlon en fiets dan tot op den dijk. Daar zal ik u wel vinden.
Tot morgen.
mvg
Kenny
Ok tot morgenvroegKDR wrote:Ik ben hier al 2 keer met de gidsen van de camping gaan rijden. Telkens dertig km. Ma wel de ene klim na den andere. Wel een aanrader om met die gasten te gaan rijden. Alleen da spaans hé. Die brabbelen ma wa en ik denk dat die mij verwittigen hoe stijl het naar beneden gaat gaan maar ik verstaan er toch niks van en zie wel wat er komt.![]()
Ik ben morgenvroeg bij u. Ik parkeer me aan de parking van de decatlon en fiets dan tot op den dijk. Daar zal ik u wel vinden.
Tot morgen.
mvg
Kenny
Pals ligt toch wel een 20 km van playa....den ben wrote:hallo,
ik ben van 17 juli tot 31 juli voor het eerst in de streek nl. in Pals.
Ik ken de streek dus van geen kanten, laat staan dat ik de mtb routes zou kennen...
Maar toch neem ik mijn moutainbike mee om te gaan biken (kan geen 14 dagen zonder..)
Is er iemand in de streek die ook gaat mountainbiken en die mij graag op sleeptouw zou willen nemen?
Ik zie hier op deze topic dat er regelmatig gestart wordt in platja d'aro, maar is dit ver van Pals? Is die afstand gemakkelijk te overbruggen met de mtb? Of ben je al behoorlijk teute tegen dat je platja bereikt.