Platja d'Aro - Catalunya - Costa Brava

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
KDR
Mountainbiker

Post by KDR »

Ik ben hier al 2 keer met de gidsen van de camping gaan rijden. Telkens dertig km. Ma wel de ene klim na den andere. Wel een aanrader om met die gasten te gaan rijden. Alleen da spaans hé. Die brabbelen ma wa en ik denk dat die mij verwittigen hoe stijl het naar beneden gaat gaan maar ik verstaan er toch niks van en zie wel wat er komt. #-o

Ik ben morgenvroeg bij u. Ik parkeer me aan de parking van de decatlon en fiets dan tot op den dijk. Daar zal ik u wel vinden.

Tot morgen.

mvg

Kenny
univega
Mountainbiker

Post by univega »

KDR wrote:Ik ben hier al 2 keer met de gidsen van de camping gaan rijden. Telkens dertig km. Ma wel de ene klim na den andere. Wel een aanrader om met die gasten te gaan rijden. Alleen da spaans hé. Die brabbelen ma wa en ik denk dat die mij verwittigen hoe stijl het naar beneden gaat gaan maar ik verstaan er toch niks van en zie wel wat er komt. #-o

Ik ben morgenvroeg bij u. Ik parkeer me aan de parking van de decatlon en fiets dan tot op den dijk. Daar zal ik u wel vinden.

Tot morgen.

mvg

Kenny
Ok tot morgenvroeg
groeten
Kurt
KDR
Mountainbiker

Post by KDR »

Prachtige rit gereden vanmorgen met Kurt. Een aanrader voor degene die nog moeten komen. Nog eens bedankt om me op sleeptouw te nemen en me deze prachtige omgeving te laten zien.

mvg

Kenny
univega
Mountainbiker

Post by univega »

KDR wrote:Prachtige rit gereden vanmorgen met Kurt. Een aanrader voor degene die nog moeten komen. Nog eens bedankt om me op sleeptouw te nemen en me deze prachtige omgeving te laten zien.

mvg

Kenny
Ik moet wel zeggen dat jij over een goede conditie beschikt en heel wat techniek hebt.

groeten
Kurt
Robert65
Mountainbiker

Post by Robert65 »

Hallo.
Ik ben op zoek naar MTB routes in de buurt van Blanes( costa Brava) , kan iemand mij helpen bij het vinden hiervan.
den ben
Mountainbiker

Post by den ben »

hallo,
ik ben van 17 juli tot 31 juli voor het eerst in de streek nl. in Pals.
Ik ken de streek dus van geen kanten, laat staan dat ik de mtb routes zou kennen...
Maar toch neem ik mijn moutainbike mee om te gaan biken (kan geen 14 dagen zonder..)
Is er iemand in de streek die ook gaat mountainbiken en die mij graag op sleeptouw zou willen nemen?
Ik zie hier op deze topic dat er regelmatig gestart wordt in platja d'aro, maar is dit ver van Pals? Is die afstand gemakkelijk te overbruggen met de mtb? Of ben je al behoorlijk teute tegen dat je platja bereikt.
den ben
Mountainbiker

Post by den ben »

hallo,
Ik ken de streek dus van geen kanten, laat staan dat ik de mtb routes zou kennen...
Maar toch neem ik mijn moutainbike mee om te gaan biken (kan geen 14 dagen zonder..)
Is er iemand in de streek die ook gaat mountainbiken en die mij graag op sleeptouw zou willen nemen?
Ik zie hier op deze topic dat er regelmatig gestart wordt in platja d'aro, maar is dit ver van Pals? Is die afstand gemakkelijk te overbruggen met de mtb? Of ben je al behoorlijk teute tegen dat je platja bereikt.
univega
Mountainbiker

Post by univega »

den ben wrote:hallo,
Pals ligt toch wel een 20 km van playa....
Maar Pals ligt zeer dicht bij een zeer mooi mtb gebied, tussen Fittor en Bisbal kan je zeer mooie tochten maken.
Mocht je toch naar playa willen komen, laat wel eerst iets weten want het kan soms is zijn dat er niet gereden wordt, morgen bv. moet ik eerst mijn lekke band herstellen en mijn ketting terug rechten. (er zit een knik in van verkeerd te schakelen) Ook ben ik van plan op enkele dagen naar de pyreneeën te gaan met de mtb.
Normaal komt de 20ste juli iemand van uw omgeving ook naar playa, maar die komt met de auto tot hier.
KDR
Mountainbiker

Post by KDR »

univega wrote:
Ik moet wel zeggen dat jij over een goede conditie beschikt en heel wat techniek hebt.

groeten
Kurt
Jij toch ook dan :wink:

Bedankt toch voor het compliment. Dat doe nog eens goed als ge al nen ouwe vent bent aan het worden. :-?

mvg

Kenny
bollie
Mountainbiker

Post by bollie »

Hallo Kurt...

Ik lees dat je al lekker aan het fietsen bent .Wel een beetje je fiets heel laten he ?Ik heb net mijn fiets even goed onderhanden genomen .Alles zo een beetje vervangen ( remblokjes , ketting , trapas, tandwielen )hij zou er dus klaar voor moeten zijn .Ik ga hem morgen even goed testen of alles prima werkt .Ik ben nu echt de dagen aan het aftellen...ik kom er zo aan hoor .22 juli sta ik om 8 uur klaar om te fietsen ...tot zo ...veel plezier in de pyreneeen..ga je alleen dan ?? [-X
Post Reply