Deel van de hel is verhard voor de Abdij-jogging. (lees steenpuin)
Hoe het er nu bij ligt weet ik niet.
Denk dat wij ook met een delegatie gaan komen.
12-07-09 booischot
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Vandaag alles gaan afpijlen
.
Deel van het parcour moeten aanpassen(geen toestemming van groen ):evil:
weeral een stuk bos minder.
De groene, willen de bossen blijkbaar als privetuin gebruiken
. Het parcour is wonderwel goed berijdbaar. Alles berijdbaar met versleten RR. Hopenlijk morgen niet te veel regen
Sportieve groeten
Sportieve groeten
- jakke-pompier
- Mountainbiker
Post by jakke-pompier »
die groen
altijd maar zagen. Je mag nergens meer komen, maar zelle mogen alle paden kapot rijden met traktors om de bomen te kappen. Klote groen 
Ah, eindelijk nog eens een vettig toereke!
Was heel blij dat Herselt in al zijn glorie er tussen zat, beetje baggeren, maar vooral lekker technisch en glibberig
Heb de 60 gereden, ben er toch maar weer eens in geslaagd om ergens een pijl te missen (aan da poortje in Herselt net voor die uitgeholde gracht waar de groene lus vroeger rechts ging ben ik slaafs gevolgd ipv links te nemen)
Zo ben ik aan een dikke 65 km geraakt in mijn eigen achtertuin!
Dit was geen voer voor meerwaardezoekers, maar wel een lekker relaxte TT die volgens mij iedereen kon appreciëren.
Ik heb aan de eerste bevoorrading nog even gepraat met iemand vd organisatie en ik heb oeverloos respect voor die gasten. Als je ziet met wat voor tegenkantingen die mannen hier bij ons in de Stille Kempen te maken krijgen..
Ze mochten zelfs niet over de dolomiet naast de Nete rijden in eerste instantie! Geen Kwarekken, geen Asberg, alle lekkere ST's in Herselt verboden, steek dan nog maar eens een deftige TT in elkaar.
Maar toch heb ik me geen seconde verveeld, integendeel, ik heb er een lekkere training van gemaakt, kwam op een avs van 23 km/u, waar ik toch wel een beetje van stond te kijken
Op het laatst nog aan het sprinten geweest met 3 gasten met een rood-witte uitrusting (Kovera Keukens), haalden op het laatste stuk net geen 50 km/u
Beeld van de dag; aan de 2e bevoorrading stonden een 4-tal jonge gasten zonder helm, met een sigaret tss de lippen aan een cola te slurpen
Pure propaganda voor de sport!
Tot volgend jaar jongens!
Was heel blij dat Herselt in al zijn glorie er tussen zat, beetje baggeren, maar vooral lekker technisch en glibberig
Heb de 60 gereden, ben er toch maar weer eens in geslaagd om ergens een pijl te missen (aan da poortje in Herselt net voor die uitgeholde gracht waar de groene lus vroeger rechts ging ben ik slaafs gevolgd ipv links te nemen)
Zo ben ik aan een dikke 65 km geraakt in mijn eigen achtertuin!
Dit was geen voer voor meerwaardezoekers, maar wel een lekker relaxte TT die volgens mij iedereen kon appreciëren.
Ik heb aan de eerste bevoorrading nog even gepraat met iemand vd organisatie en ik heb oeverloos respect voor die gasten. Als je ziet met wat voor tegenkantingen die mannen hier bij ons in de Stille Kempen te maken krijgen..
Ze mochten zelfs niet over de dolomiet naast de Nete rijden in eerste instantie! Geen Kwarekken, geen Asberg, alle lekkere ST's in Herselt verboden, steek dan nog maar eens een deftige TT in elkaar.
Maar toch heb ik me geen seconde verveeld, integendeel, ik heb er een lekkere training van gemaakt, kwam op een avs van 23 km/u, waar ik toch wel een beetje van stond te kijken
Op het laatst nog aan het sprinten geweest met 3 gasten met een rood-witte uitrusting (Kovera Keukens), haalden op het laatste stuk net geen 50 km/u
Beeld van de dag; aan de 2e bevoorrading stonden een 4-tal jonge gasten zonder helm, met een sigaret tss de lippen aan een cola te slurpen
Tot volgend jaar jongens!
-
jaro
- Mountainbiker
Vandaag in Booischot 60 km gereden met zeer benen en een zere rug, maar me toch geamuseerd. Gelukkig is het daar plat en zat er redelijk wat baan in, maar toch mooie tocht.
Beetje modder voor de afwisseling, twee goede bevoorradingen en pijlen die in orde waren.
Achteraf een lekkere Tongerlo en de zondag was weer goed.
Tot de volgende.
Jaro.
Beetje modder voor de afwisseling, twee goede bevoorradingen en pijlen die in orde waren.
Achteraf een lekkere Tongerlo en de zondag was weer goed.
Tot de volgende.
Jaro.